https://gateway.trip.ir/api/

پارک دیزنی لند پاریس فرانسه؛ دنیای واقعی انیمیشن ها

به روز رسانی: 13 مرداد ، 1403 مقاصد پر طرفدار

دیزنی لند پاریس

به دنیای جذاب و رویایی دیزنی لند خوش آمدید. دیزنی لند پاریس از بهترین پارک‌های موضوعی اروپاست که نظیر آن در جایی دیگر پیدا نمی‌شود. این سرزمین جادویی برای لحظاتی شما را از زندگی پرهیاهوی آدم‌بزرگ‌ها بیرون می‌کشد و به دنیای شیرین و بی‌دغدغه کودکی می‌برد. در دیزنی لند همه‌چیز به طرز اعجاب‌آمیزی جذاب و دلنشین است. دلیل این جذابیت را هم شاید بتوان ملاقات گردشگران با شاهزادگان و قهرمانان کارتونی دانست. ما در این نوشتار تلاش می‌کنیم جزئیات کاملی از دیزنی لند فرانسه را در اختیارتان بگذاریم. شما نیز اگر هوس تفریحی جانانه به سرتان زده، تا انتها همراه ما باشید.

دیزنی لند پاریس کجاست؟

دیزنی لند جذاب‌ترین مرکز تفریحی در شرق پاریس است که جهانگردان زیادی آن را پاتوق خوشگذرانی‌های خود قرار می‌دهند. این مجموعه تفریحی از دو پارک تشکیل می‌شود که گردشگران می‌توانند با حضور در آن ضمن گذراندن اوقاتی بسیار مفرح و سرگرم‌کننده، به طبیعت‌گردی، خرید و رستوران‌گردنی بپردازند.

موقعیت جغرافیایی دیزنی لند پاریس روی نقشه گوگل

تاریخچه دیزنی لند در پاریس

دیزنی لند پاریس با نام دیزنی اروپا با نام انگلیسی یورو دیزنی ریزورت (Euro Disney Resort) فعالیت رسمی خود را از 12 آوریل سال 1992 میلادی در شهر پاریس آغاز کرد. ایده ساخت این مجموعه از دیزنی لند کالیفرنیا گرفته شد. اما، برخلاف تصوری که معماران و طراحان این شهربازی داشتند، دیزنی لند چندان مورد استقبال و توجه فرانسوی‌ها قرار نگرفت. مردم فرانسه این شهربازی را فقط یک نسخه تقلیدی از دیزنی لند آمریکا می‌دانستند و اعتقاد داشتند ساخت آن در پاریس سبب نابودی فرهنگ فرانسه می‌شود.

با گذشت زمان شهربازی دیزنی لند پاریس جای خود را در قلب مردم باز کرد. این مجموعه تفریحی که در ابتدا تنها یک پارک اصلی با نام دیزنی لند پارک داشت، بعد از 10 سال از دومین پارک خود با نام استودیو والت دیزنی رونمایی کرد.

بخش های مختلف دیزنی لند فرانسه

همان‌طور که گفته شد دیزنی لند پاریس دارای دو پارک اصلی با نام‌های دیزنی لند پارک و استودیو والت دیزنی است که هرکدام داستان و تم خاص خود را دارند. همچنین در این مجموعه تعداد زیادی رستوران، زمین گلف، هتل، مراکز تجاری و کافه‌های رنگارنگ هم وجود دارد که گردشگران را در رده‌های سنی مختلف سرگرم می‌کند. در ادامه همراه ما باشید تا گشتی کوتاه در بخش‌های مهیج و جذاب این شهر اعجاب‌آمیز و جادویی داشته باشیم.

نقشه دیزنی لند پاریس

نقشه دیزنی لند پاریس

پارک قلعه دیزنی

پارک قلعه دیزنی همان دیزنی لند پارک است که به دلیل ظاهر قلعه‌مانندش به این نام شناخته می‌شود. این پارک شباهت بسیار عجیبی به قلعه کارتون زیبای خفته دارد و با الهام از داستان‌های افسانه‌ای همین کارتون طراحی و ساخته شده است. در پارک قلعه دیزنی 4 سرزمین جادویی با تم‌ها و مضامین زیر به چشم می‌خورد:

  1. اولین سرزمین این قلعه، فرانتیرلند یا سرزمین غرب وحشی نام دارد که گردشگران را از رودخانه‌ای مصنوعی عبور می‌دهد و آن‌ها را وارد دنیایی در قلب تاریخ می‌کند.
  2. ادونچرلند یا سرزمین ماجراجویی دومین بخش این قلعه است. در این سرزمین گردشگران ماجراجو با کاوش‌کردن در میان دزدان دریایی و جنگل‌های رازآلود آفریقایی غرق در هیجان می‌شوند.
  3. فانتزی‌لند یا شهر تخیل از دیگر قسمت‌های قلعه دیزنی است که نمایشی جذاب و خیره‌کننده از پریان کارتونی را پیشکش نگاه گردشگران می‌کند.
  4. عنوان آخرین سرزمین قلعه دیزنی، دیسکاوری‌لند یا قلمرو اکتشاف است. در این قسمت کودکان به دلیل ملاقات با شخصیت‌های اسباب‌بازی بیش از سایر افراد سرگرم می‌شوند.

پارک استودیو دیزنی

پارک استودیو دیزنی به عنوان دومین پارک دیزنی لند فرانسه شناخته می‌شود که تمی کاملا سینمایی و انیمیشنی دارد. مهم‌ترین بخش دلنشین و جذاب این پارک، سرزمین انیمیشنی آن است که با پرداختن به شخصیت‌های محبوب کارتونی تمام خاطرات خوب کودکی را زنده می‌کند. کودکان نیز در این سرزمین می‌توانند با قهرمانان محبوب خود در دنیای انیمیشن‌ها بیشتر آشنا شوند.

نمایش‌های زنده سینمایی و سفرهای ماجراجویانه با ماشین‌سواری‌های سرعتی، دو تفریح مهیج دیگر در پارک استودیو دیزنی هستند. ناگفته نماند که بزرگ‌ترین استودیو فیلم اروپا هم در این مجموعه قرار دارد که گردشگران می‌توانند با بازدید از آن، از دنیای ساخت‌وساز فیلم‌های سینمایی بیشتر سر درآورند.

پارک استودیو دیزنی لند پاریس

عکسی از پارک استودیو دیزنی 

دهکده دیزنی

قصر دیزنی لند پاریس فقط مرکزی برای تفریح و ماجراجویی نیست؛ این شهربازی بخشی هم با عنوان دهکده دیزنی دارد که با فروشگاه‌های رنگارنگ خود، شما را حسابی سر ذوق می‌آورد. اگر می‌خواهید یک یادگاری کوچک از دیزنی لند فرانسه داشته باشید، دهکده دیزنی با غرفه‌های پرزرق‌وبرقش در انتظار شماست.

هتل دیزنی لند پاریس

با اقامت در هتل‌های دیزنی لند صبح‌های خود را با تماشای شخصیت‌های کارتونی آغاز خواهید کرد. این مجموعه دارای 6 هتل اصلی لوکس و مجلل است که خدمات بسیار ویژه‌ای را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. در محدودۀ خارج از پارک هم دو هتل دیگر وجود دارد که فاصله بسیار کمی با تفریحات مهیج و جاذبه‌های دیدنی این شهربازی دارند.

از میان بهترین هتل های پاریس در دیزنی لند، دیزنی دیوی کراکت رنچ و ولیجیز نیچر پاریس به دلیل قرارگرفتن در تفرجگاهی سرسبز و باصفا بیش از همه مورد توجه و استقبال گردشگران قرار گرفته‌اند. این دو اقامتگاه دارای پارکینگ هستند و امکانات متنوعی مانند استخر و سالن ماساژ دارند.

داخل دیزنی لند پاریس از چه جاذبه هایی دیدن کنیم؟

دیزنی لند پاریس از آن دسته جاذبه‌های تفریحی است که با یک نگاه شما را برای همیشه شیفته و مجذوب خود می‌کند. این شهرِ سراسر شگفتی و زیبایی جاذبه‌های دیدنی بسیاری دارد که بهتر است قبل از حضور، نکات لازم را درباره آن‌ها بدانید.

عمارت اشباح

عمارت اشباح یا عمارت تسخیرشده درست همان جایی است که نفس‌هایتان به شماره می‌افتد و صدای ضربان قلبتان تمام فضای رعب‌انگیز این عمارت را پر می‌کند. این مجموعه که با الهام از افسانه‌های محلی ساخته شده، گردشگران را سوار بر قطار می‌کند و به دنیای مرموز ارواح می‌برد.

سفیدبرفی و هفت کوتوله

حضورتان در دنیای سفیدبرفی را تبریک می‌گوییم! این جاذبه دیدنی دست شما را می‌گیرد و به دنیای جذاب و پرماجرای سفیدبرفی می‌برد. در این قسمت باید با هفت‌کوتوله همراه شوید تا در یک فرصت طلایی، ملکه بدجنس را از صحنه روزگار محو کنید.

قلعه سفیدبرفی و هفت کوتوله در دیزنی لند پاریس

تصویری از قلعه سفیدبرفی و هفت کوتوله

قلعه زیبای خفته

اگر کارتون زیبای خفته را به یاد داشته باشید، احتمالا از حضور در این قلعه حظ کامل را خواهید برد. این جاذبه دیدنی هم از نمای ظاهری فوق‌العاده جذابی برخوردار است و هم مضامینی مهیج و سرگرم‌کننده دارد. این مجموعه از دو بخش سیاه‌چال و بالکن تشکیل می‌شود که اولی با اژدهای قصه و دومی با نقاشی‌های باشکوه کارتون زیبای خفته بازدیدکنندگان را غافلگیر می‌کند.

سرزمین ماجراجویی

سرزمین ماجراجویی که نام دیگر آن ادونچرلند است، به رویاها رنگ واقعیت می‌بخشد. این مجموعه با الهام از جنگل‌های آسیایی و آفریقایی ساخته شده و دارای 4 بخش متفاوت است. علاءالدین در دیزنی لند فرانسه، ایندیانا جونز و معبد پریل، دزدان دریایی کارائیب و مجموعه‌ای از رستوران‌ها و مراکز خرید، قسمت‌های هیجان‌انگیز ادونچرلند را تشکیل می‌دهند.

غار مرلین جادوگر

با بازدید از غار مرلین جادوگر سفری به قلب قرون‌ وسطی خواهید داشت. این بخش که از مهیج‌ترین جاهای دیدنی پاریس است، از غاری جادویی و رازآلود تشکیل شده که مجموعه‌ای جذاب از کریستال‌های حکاکی‌شده، هدایای نفیس قرون وسطایی و جواهرات ارزشمند را در دل خود دارد.

بازی های دیزنی لند پاریس

بازی‌های مهیج دیزنی لند پاریس فرصتی طلایی است تا با کودک درونتان آشتی کنید و برای ساعاتی زندگی پرمشغله و اضراب‌آور بزرگسالی را کنار بگذارید. این مرکز تفریحی برای هر فردی با هر سنی یک تفریح هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده دارد. حالا برای اینکه تفریح موردعلاقه‌تان را زودتر پیدا کنید، ادامه مطلب را همراه ما باشید.

1. راه آهن معادن کوهستانی

دیزنی لند پاریس 6 ترن هوایی اعجاب‌آمیز دارد که اولین آن راه‌آهن معادن کوهستانی است. این بخش قطارهایی سریع‌السیر دارد که گردشگران را به کوهستان‌های و تونل‌ها می‌برد. لرزش‌های رعب‌انگیز در دل کوه، سقوط‌های شیب‌دار و مسیرهای پرپیچ‌وخم در دل رودخانه‌ای خروشان از تجربیات تکرارنشدنی شما در راه‌آهن معادن کوهستانی خواهد بود.

 راه آهن معادن کوهستانی در دیزنی لند پاریس

عکسی از  راه آهن معادن کوهستانی

2. سفرهای پینوکیو

دلتان می‌خواهد پینوکیوی چموش را به پسری سربه‌راه و راستگو تبدیل کنید؟ اگر پاسختان مثبت است، بهترین راه این خواهد بود که یک سفر ماجراجویانه به سرزمین والت دیزنی در پاریس داشته باشید. این بخش خاطره‌انگیز اسباب ملاقات شما با پدر ژپتو و پینوکیو را فراهم می‌کند.

3. پرواز پیترپن

فراموش‌نشدنی‌ترین پرواز عمرتان را در بخش پیترپن دیزنی لند تجربه خواهید کرد. در این بخش گردشگران به یاد کارتون پیترپن سوار بر کشتی می‌شوند و یک سواری موزیکال و سحرانگیز را بر فراز شهر لندن تجربه می‌کنند.

4. فنجان سواری کلاه ساز دیوانه

فنجان سواری مد هتر نام یکی دیگر از بهترین بازی های دیزنی لند پاریس است که گردشگران را به هزارتویی معمایی دعوت می‌کند. در این هزارتو قرار است با حل هر معما یک قدم به قلعه زیبای خفته نزدیک‌تر شوید.

5. ترن هوایی راک اند رول

پیچ‌وتاب‌خوردن‌های نفس‌گیر بر فراز آسمان در ترکیب با موسیقی‌های دل‌نوازی که به گوش می‌رسد، لذتی توصیف‌نشدنی به همراه دارد. ترن هوایی راک اند رول بازی مهج دیگری در دیزنی لند است که این تجربه ناب را برایتان رقم می‌زند.

6. ترن هوایی ایندیانا جونز

ماجراجویی در دیزنی‌لند پاریس تمامی ندارد؛ یکی از بخش‌های جذاب این مجموعه ترن ایندیانا جونز است که شما را به دل معدنی مخوف می‌برد تا طی یک سفر ماجراجویانه معبد گمشده پریل را پیدا کنید.

ترن هوایی ایندیانا جونز در دیزنی لند پاریس

عکسی از ترن هوایی ایندیانا جونز

7. چرخ و فلک دامبو

چرخ‌وفلک دامبو شما را به مرتفع‌ترین نقطه در آسمان می‌برد تا نمایی کامل و چشم‌انداز از دیزنی لند پاریس را به خاطرتان بسپارید. سوارشدن بر این چرخ‌وفلک ضمن با هیجان بسیار زیادی همراه است، به دلیل خلق مناظری باشکوه از دیزنی لند ارزش بارها امتحان‌کردن را دارد.

8. نمایش موزیکال شیرشاه

اگر به شنیدن داستان‌های حماسی و افسانه‌های پرشور قدیمی علاقه‌مند هستید، فرصت حضور در نمایش موزیکال شیرشاه دیزنی لند را غنیمت بشمارید. در این بخش داستان‌های حماسی معروف با موزیک‌های جذاب در هم آمیخته می‌شوند و بساط نمایشی شگفت‌انگیز را برپا می‌کنند.

9. نمایش های عروسکی

بهترین جایی که می‌تواند کودکان را در دیزنی لند حسابی ذوق‌زده کند، نمایش‌های عروسکی است. در این نمایش باشکوه رقص‌ها و موزیک‌های بسیار شادی هم اجرا می‌شود که جذابیت این بخش را برای همه گردشگران دوچندان می‌کند.

10. کشتی دزدان دریایی کارائیب

همه ما در کودکی لااقل یک‌بار با بستن دستمالی دور چشم‌مان تلاش کرده‌ایم تا به دنیای مرموز دزدان دریایی وارد شویم. حالا در بخش کشتی دزدان دریایی کارائیب این فرصت مهیا شده است تا گردشگران با سوارشدن بر کشتی دزدان دریایی خیالات دوران کودکی‌شان را به واقعیت تبدیل کنند.

کشتی دزدان دریایی کارائیب در دیزنی لند پاریس

عکسی از کشتی دزدان دریایی کارائیب

11. قایق سواری دنیای کوچک

در دیزنی لند پاریس قایق‌سواری دنیای کوچک را هم تجربه کنید. در این مجموعه سفرهایی کلاسیک با انیماترونیک (ربات‌هایی که به شکل انسان، حیوانات یا موجودات خیالی درآمده‌اند) در انتظارتان خواهد بود. جالب است بدانید که این بازی به عنوان اولین سواری ساخته‌شده در دیزنی لند شناخته می‌شود که با نواختن ملودی معروف «این دنیای کوچکی است، بالاخره دنیای کوچکی است» در سبک‌های مختلف اسباب نشاط و هیجان گردشگران را فراهم می‌کند.

12. ترن هوایی جنگ ستارگان

عنوان ابر ترن هوایی دیزنی لند پاریس به ترن هوایی جنگ ستارگان آن تعلق پیدا می‌کند که حتی فکرکردن به آن هم آدرنالین خون را بالا می‌برد. این ترن هوایی سرعتی هفتاد کیلومتری بر ساعت دارد و با دو چرخش 360‌ درجه‌ای قلب شما را به تپش درمی‌آورد.

13. همراهی با موش سرآشپز

از دیگر بازی‌های مشترک میان کودکان و بزرگسالان همراهی‌کردن با راتاتویی، موش سرآشپز، است. این بخش فضایی 4بعدی دارد؛ به همین دلیل هم گردشگران با حضور در این مجموعه احساساتی کاملا واقعی را تجربه خواهند کرد.

14. برج وحشت هالیوود

اگر با ترس و هیجان میانه خوبی دارید، به برج وحشت هالیوود در دیزنی لند سر بزنید. داستان ساخت این برج به ماجرای حبس‌شدن چند مسافر در آسانسور یک هتل در سال 1939 برمی‌گردد. این برج وحشت در پارک والت دیزنی قرار دارد و با رقم‌زدن اتفاقاتی وحشتناک حال‌وهوای مسافران این ماجرا را برایتان ملموس‌تر می‌کند.

 برج وحشت هالیوود در دیزنی لند پاریس

عکسی از  برج وحشت هالیوود

15. آتش بازی شبانه اطراف قلعه سیندرلا

آتش‌بازی‌هایی که هر شب در اطراف قلعه سیندرلا در دیزنی لند پاریس اجرا می‌شود، همه گردشگران را به وجد می‌آورد. اگر می‌خواهید شما هم یکی از تماشاگران خوش‌اقبال این نمایش باشید، ساعت 8 شب کنار این قلعه حاضر شوید.

16. استودیو سن مجیک

اگر می‌خواهید لذت حضور در فیلم‌های هالیوودی را تجربه کنید، به استودیو سن مجیک در دیزنی لند بروید. این استودیو در پارک والت دیزنی قرار دارد و با خلق جلوه‌هایی ویژه و جذاب حضور شما در فیلم را به واقعیت نزدیک‌تر می‌کند.

قیمت بلیط دیزنی لند پاریس

هزینه ورودی دیزنی لند پاریس به تعداد روزهای بازدید شما و پارکی که انتخاب می‌کنید، بستگی دارد. هزینه تفریح و سرگرمی در یک پارک دیزنی لند به مدت 1 روز برای بزرگسالان 62 یورو و برای کودکان 3 تا 11 سال 57 یورو است. البته این را در نظر داشته باشید که قیمت بلیط یک‌روزه در فصول پرگردشگر سال به 99 یورو هم می‌رسد.

هزینه خرید بلیط دیزنی لند پاریس برای گردشگرانی که مایلند به مدت چند روز از هر دو پارک دیدن کنند، کمی گران‌تر خواهد بود. قیمت این نوع بلیط برای بزرگسالان 368 یورو و برای کودکان 3 تا 11 سال 340 یورو است.

شایان ذکر است که مجموعه دیزنی لند فرانسه علاوه بر دو بلیط یک‌روزه و چندروزه دو بلیط دیگر با نام‌های هایپر و فست‌پس دارد. گردشگران با خرید بلیط هایپر دسترسی نامحدودی به تمام بازی‌های دو پارک اصلی این شهربازی خواهند داشت. در بلیط فست‌پس این فرصت مهیا شده است تا افراد بدون ماندن در صف‌های طولانی انتظار وارد مجموعه دیزنی لند شوند.

اگر فکر می‌کنید هزینه‌های بازدید از شهربازی دیزنی لند برایتان کمی گران تمام می‌شود، بهتر است به یک تور گروهی بپیوندید. معمولا قیمت تور دیزنی لند پاریس در مقایسه با هزینه گردش‌های فردی و خصوصی در این مجموعه کمتر است.

پرنسس های دیزنی لند پاریس

در دیزنی لند جشنواره‌ها و فستیوال‌های زیادی برگزار می‌شود که یکی از معروف‌ترین آن‌ها پرنسس‌های دیزنی لند هستند. در این جشنواره قرار است از تمام شاهزاده‌های خانم موجود در قصه‌ها تجلیل شود. مهمانان حاضر در این جشنواره‌ ضمن لذت‌بردن از رژه‌های هنرمندانه و نمایش‌های خلاق می‌توانند کنار شاهزاده موردعلاقه خود بایستند و با او عکس یادگاری بگیرند.

بهترین زمان سفر به پاریس و تماشای دیزنی لند

بهترین زمان بازدید از شهر دیزنی لند پاریس فصل بهار (ماه‌های آوریل تا ژوئن) و ماه‌های مهر و آبان (اکتبر و نوامبر) است. در این تاریخ هم پاریس از آب‌وهوای مطبوع و دل‌انگیزی برخوردار است و هم دیزنی‌لند فضای آرام و خلوت‌تری پیدا می‌کند.

از فصل تابستان هم باید به عنوان شلوغ‌ترین فصل این شهربازی یاد کنیم که برای گردشگران فراری از جمعیت نمی‌تواند تاریخ مناسبی برای سفر باشد. اما در آخر این را باید بگوییم که زیباترین جلوه از دیزنی لند پاریس در زمستان نمایان می‌شود؛ بنابراین، اگر فکر می‌کنید توانایی کنارآمدن با سوزوسرمای این فصل را دارید، توصیه می‌کنیم تاریخ سفر به فرانسه را روی فصل زمستان تنظیم کنید.

مدت زمان گشت و گذار در شهربازی دیزنی لند پاریس

برای اینکه از تمام بخش‌های جذاب و تماشایی دیزنی لند دیدن کنید، به یک گردش 2 الی 3 روزه نیاز دارید. البته این را هم باید بدانید که دیزنی لند وسعتی بی‌انتها دارد؛ بنابراین، هرچه بیشتر در این مرکز تفریحی بمانید، اوقات مفرح‌تر و لحظات به‌یادماندنی‌تری را در خاطرات خود ثبت خواهید کرد.

قصر دیزنی لند پاریس

عکس دیزنی لند پاریس

ساعت کاری و آدرس دیزنی لند در پاریس

دیزنی لند فرانسه یک مرکز تفریحی جذاب در اروپاست که در فاصله 32 کیلومتری شرق پاریس و در حومه مارنی لا والی قرار دارد. فاصله این شهربازی تا پاریس چیزی حدود 1 ساعت است که گردشگران می‌توانند به کمک وسایل نقلیه مختلف دسترسی راحتی به این مجموعه داشته باشند. این مجموعه در تمام ایام سال از ساعت 9:30 صبح تا 11 شب پذیرای گردشگران از تمام نقاط جهان است. برای اطلاع از تغییرات ساعت بازدید، قیمت بلیط و...، به سایت رسمی این مجموعه مراجعه کنید.

نحوه دسترسی به قصر دیزنی لند پاریس

خوشبختانه، وسایل حمل‌ونقل عمومی به خوبی در پاریس فراهم است و بی‌دلیل نیست که شهر نور و عشق، بهترین شهر فرانسه به شمار می‌رود. موقعیت مکانی دیزنی لند هم در پاریس عالی است و این موضوع سبب دسترسی راحت گردشگران به این مجموعه می‌شود. در ادامه همراه ما باشید تا راه‌های رفتن به این شهربازی را با هم مرور کنیم.

اتوبوس های شاتلی

اتوبوس‌های شاتلی زیرمجموعه شرکت‌های اتوبوس‌رانی فرانسه هستند که خدماتی رایگان را به گردشگران دیزنی لند ارائه می‌دهند. مبدا حرکت این اتوبوس‌ها مرکز شهر و فرودگاه‌های پاریس است. ناگفته نماند که این اتوبوس‌های شاتلی در برخی از شهرهای دیگر فرانسه هم فعالیت دارند.

متروی شهری

متروهای تندرو شهری در پاریس که به خطوط RER شهرت دارند، روشی دیگر برای دسترسی به مجموعه دیزنی لند هستند. برای استفاده از مترو شهری پاریس باید در ایستگاه شتله لئل سوار قطار شوید و در ایستگاه کنار پارک آن را ترک کنید.

اتوبوس های مسافربری (EPR)

سفر به دیزنی لند با قطارهای مسافربری چیزی حدود 40 دقیقه زمان می‌برد. برای استفاده از این روش باید در مرکز شهر سوار بر خط A شوید و در نزدیک‌ترین ایستگاه به دیزنی لند که ایستگاه مارنی لاوالی نام دارد، پیاده شوید.

تاکسی

اگر برای رفتن به دیزنی لند فرانسه به دنبال یک راه آسان و میان‌بر هستید، تاکسی‌ و اوبر بهترین گزینه هستند. این روش اگرچه برایتان کمی گران تمام می‌شود، اما زودتر از آنچه فکرش را بکنید، شما را به مقصد می‌رساند.

خودرو شخصی

دیزنی لند دارای پارکینگ است؛ بنابراین، اگر با خودرو شخصی‌تان به این شهر سفر می‌کنید، احتمالا دسترسی بسیار سریع و راحتی به این شهربازی داشته باشید. این مجموعه در بزرگراه A4 قرار دارد و شما می‌توانید با کمک گوگل‌مپ طی 30 دقیقه از مرکز شهر خودتان را به این قصر دیزنی لند برسانید.

در دیزنی لند پاریس چه بخوریم؟

50 کافه دلباز و رستوران مجلل دیزنی لند میزبان شما برای سرو انواع غذا و نوشیدنی خواهد بود. برای این که حضور بی‌دردسر و راحتی را در رستوران‌های این شهربازی تجربه کنید، بهتر است، رستوران موردنظرتان را از طریق سیستم FASTPASS به صورت آنلاین رزرو کنید.

اگر هم فکر می‌کنید سرو غذا در رستوران‌های مجلل این مجموعه با پول جیبتان جور در نمی‌آید، می‌توانید با خودتان غذا و نوشیدنی را به دیزنی لند ببرید. حسن برجسته این شهربازی این است که گردشگران در بردن غذا به داخل مجموعه کاملا آزاد هستند.

در دیزنی لند پاریس چه بخریم؟

دیزنی لند پاریس بیش از 60 فروشگاه متنوع دارد که به شما این فرصت را می‌دهد تا خریدی کاملا نوستالژیک را تجربه کنید. آثار هنری، لوازم خانگی، مجسمه‌های تزئینی، جواهرات زیبا و پوشاک اصلی‌ترین اقلامی هستند که توسط فروشگاه‌ها، بوتیک‌ها و گالری‌های هنری موجود در دیزنی لند ارائه می‌شوند.

دیزنی لند فرانسه بهتر است یا دیگر کشورها؟

اولین دیزنی‌لندی که در دنیا از آن رونمایی شد، به کالیفرنیای آمریکا تعلق دارد. با تاسیس این شهربازی دو دیزنی لند دیگر هم در توکیو و پاریس ساخته شد که به اندازه نسخه اصلی جذاب و تماشایی هستند.

دیزنی لند پاریس از جوانب مختلف شباهت‌های زیادی با دیزنی لند آمریکا دارد. سازه‌های باستانی این مجموعه و بخش اعظمی از بازی‌های آن مانند قلعه سیندرلا و ترن هوایی مشابه همان چیزی است که در دیزنی لند آمریکا وجود دارد. شهربازی پاریس بخش‌هایی منحصربه‌فرد مثل سرزمین یخی هم در آینده خواهد داشت که نظیر آن را در مجموعه کالیفرنیا نمی‌توانیم مشاهده کنیم. وجود این مجموعه تفریحی در پاریس، فقط یکی از جذابیت‌هایی است که گردشگران را به خرید تور اروپا ترغیب می‌کند.

شهر دیزنی لند پاریس؛ جایی که مرز رویا و واقعیت یکی می‌شود!

فرانسه را همیشه با برج ایفل و موزه لوور آن به یاد می‌آوریم؛ اما، این شهر رویایی و رمانتیک جاذبه دیدنی دیگری هم دارد که اسباب نشاط و سرگرمی پیر و جوان را فراهم می‌کند. این جاذبه تفریحی دیزنی لند نام دارد و نسخه‌ای مشابه با دیزنی لند کالیفرنیاست. میزبان اصلی این مرکز تفریحی شاهزاده‌ها و پرنسس‌های کارتونی هستند که با حضورشان به تمام رویاهای دوران کودکی رنگ واقعیت می‌بخشند. ما در این نوشتار تلاش کردیم تا معرفی کاملی از این مجموعه را با شما به اشتراک بگذاریم. حالا فقط کافی است با رزرو تور فرانسه از تریپ و خرید بلیط دیزنی لند پاریس خودتان را به مهمانی افسانه‌ای و رویایی این مجموعه دعوت کنید.

سوالات متداول:

1. دیزنی لند پاریس چیست؟

دیزنی لند مرکزی تفریحی با دو پارک وسیع است که در هر پارک گردشگران به پکیجی کامل از بازی‌های مهیج، نمایش‌های کارتونی، رستوران‌های مجلل و مراکز خرید متنوع دسترسی دارند.

2. هزینه ورودی به دیزنی لند پاریس چند است؟

کمترین هزینه ورودی دیزنی لند 57 یورو و بیشترین آن 368 یورو است.

3. بهترین زمان سفر به دیزنی لند چه موقع است؟

ماه‌های آوریل تا ژوئن و ماه اکتبر و نوامبر بهترین زمان بازدید از مجموعه دیزنی لند است.

بخش نظرات

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc