https://gateway.trip.ir/api/

پارک آبی پردیس بابل؛ آب بازی در حاشیه دریای خزر

به روز رسانی: 13 مرداد ، 1403 مقاصد پر طرفدار

پارک آبی پردیس بابل

نظرتان چیست یک روز کامل از تعطیلات پیش‌رو را به تفریح در پارک آبی پردیس بابل اختصاص دهیم؟ خطه سرسبز شمال ایران همیشه یکی از اصلی‌ترین مقاصد ما ایرانی‌ها برای گشت‌وگذار و تفریح بوده و حالا به لطف افتتاح پارک آبی و استخر پردیس بابل، جذابیت دوچندانی پیدا کرده است. تفریح یک‌روزه شما در این شهر آبی قطعا خاطراتی تکرارنشدنی را برایتان رقم خواهد زد. حالا اگر نمی‌خواهید در سفرهای بعدی‌تان به استان مازندران تفریحات مهیج این مجموعه آبی را از دست بدهید، تا انتهای این نوشتار همراه ما باشید.

پارک آبی پردیس بابل کجاست؟

پارک آبی پردیس بابل (نوشیروانی) مجموعه‌ای تفریحی در 3 کیلومتری جنوب شرقی این شهر است. این مجموعه آبی 10 هکتار مساحت دارد و با گردهم‌آوردن پکیجی کامل و متنوع از تفریحات آبی، لحظاتی هیجان‌انگیز را برای گردشگران رقم می‌زند.

موقعیت جغرافیایی پارک آبی پردیس بابل

تاریخچه و سال ساخت استخر پردیس بابل

همیشه جای خالی یک پارک آبی مهیج در دل شمال ایران احساس می‌شد. همه ما می‌دانیم که نه طبیعت سرسبز و بهشتی و نه دریای لاجوردی و بی‌کران شمال نمی‌تواند لذت تفریح و هیجان را در یک پارک آبی بزرگ جبران کند.

پارک آبی پردیس همان پازل گمشده میان جاذبه‌های تفریحی شمال ایران است که در سال 1397 خورشیدی و تقریبا همزمان با پارک آبی اپارک تهران، در استان مازندران و در شهر بابل افتتاح شد. هدف از تاسیس این مجموعه خلق فضایی شاد و سرگرم‌کننده برای خانواده‌ها بود.

امکانات پارک ابی پردیس بابل

در پارک آبی پردیس همه‌چیز به طرز شگفت‌انگیزی جذاب و دوست‌داشتنی است. در این مجموعه شادی و نشاط با دوز بالایی جلوی راه هر بازدیدکننده سبز می‌شود. در ادامه، گشتی کوتاه در بخش‌های مهیج این پارک آبی خواهیم داشت.

سرسره‌های پیچ در پیچ

اسکار بهترین بخش پارک آبی پردیس به سرسره‌های مهیج و پیچ‌درپیچ آن می‌رسد. فکر اینکه از ارتفاعی بلند با سرعتی بالا به سمت پایین سر بخورید، آدرنالین خون را بالا می‌برد؛ حالا تصور کنید این تفریح در شکل واقعی و ملموس آن چقدر می‌تواند لذت‌بخش و جذاب باشد!

هرچند تنوع بازی‌های این مجموعه به پای پارک آبی اوشن کیش نمی‌رسد، اما 4 گروه سرسره با نام‌های:

  • سرسره‌های آهسته و مارپیچ مالتی اسلاید
  • سرسره چاله فضایی
  • سرسره‌های سرعتی
  • و سرسره‌های ویژه کودکان

دارد. بنابراین، در هر سن و سالی که باشید، می‌توانید لحظه‌های لذتبخشی را در این بخش سپری کنید.

پارک آبی پردیس بابل

عکس پارک آبی پردیس بابل 

سونا، جکوزی و حمام ترکی

از لذت استراحت‌کردن در سونا و گرفتن ماساژ در حمام ترکی پارک پردیس بابل نمی‌توان غافل شد. این مجموعه که مشابه آن در پارک آبی ایرانیان مشهد نیز وجود دارد، با طراحی‌های خلاقانۀ خود در دو بخش سونا بخار و سونا خشک، جکوزی و حمام ترکی، اسباب آرامش کامل ذهن و جسم شما را فراهم می‌کند.

حوضچه آب سرد

شیرجه‌زدن در حوضچه آب سرد پارک آبی پردیس نشاط و سرزندگی را در وجود شما دوباره زنده می‌کند. این بخش از پارک آبی فقط جنبه تفریح و سرگرمی ندارد؛ آب‌ خنک این حوضچه از خواص درمانی متعددی برخوردار است که مهم‌ترین آن‌ها را می‌توان افزایش تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود گردش خون دانست.

استخرهایی با ظرفیت های متفاوت

قسمت دیگری از مجموعه پارک آبی پردیس به استخرهای گوناگون آن اختصاص پیدا کرده است. این استخرها در سه بخش آقایان، بانوان و کودکان حس‌وحالی شبیه به آب‌تنی‌کردن در دل دریا را برای گردشگران تداعی می‌کنند.

استخر پردیس بابل

عکس استخر پردیس بابل

فست فود و کافی شاپ

وجود بخشی برای رفع گرسنگی و تشنگی در پارک‌های آبی اجتناب‌ناپذیر است. همانند پارک آبی آبسار اصفهان، اگر در حین تفریحات آبی مهیج پردیس گرسنگی یا تشنگی به سراغتان آمد، کافی است به غرفه غذایی این مجموعه مراجعه کنید. در این بخش میزبانان پارک پردیس با منویی جذاب و دلپذیر از گردشگران پذیرایی خواهند کرد.

ساعت کاری پارک آبی پردیس بابل

مجموعه آبی پردیس بابل همه‌روزه از ساعت 9 صبح تا 12 شب پذیرای گردشگران از سراسر ایران است. این پارک آبی سانس‌هایی مجزا برای بانوان و آقایان دارد که جزئیات آن را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

پارک آبی پردیس بابل سانس بانوان

مجموعه آبی پردیس بابل در 4 روز از هفته میزبان خانم‌هاست. ساعات حضور بانوان در این پارک آبی به شرح زیر است:

  • شنبه و پنج‌شنبه: از ساعت 9 صبح تا 19
  • یکشنبه و سه‌شنبه: از ساعت 9 صبح تا 23

سانس مردانه استخر پردیس بابل

در مجموعه تفریحی پردیس 5 روز از هفته به گردش و تفریح آقایان اختصاص پیدا کرده است. در ادامه جزئیات مرتبط با هر روز را در اختیارتان قرار می‌دهیم:

  • شنبه و پنج‌شنبه: از ساعت 8 صبح تا 24
  • دوشنبه، چهارشنبه و جمعه: از ساعت 10 صبح تا 24

قیمت بلیط پارک آبی پردیس بابل و استخر آن

هزینه بلیط پارک آبی پردیس بابل نسبت به معروفترین پارک آبی کرج یعنی استخر دانش، کمی گران‌تر است. این هزینه برای هر نفر 320 هزار تومان است که با خرید اینترنتی آن از وبسایت‌های معتبر؛ مشمول 13 درصد تخفیف خواهید شد. شایان ذکر است که قیمت بلیط استخر پردیس بابل برای بزرگسالان 325 هزار تومان و برای کودکان 175 هزار تومان محاسبه می‌شود.

  • آدرس پیج پارک ابی پردیس بابل در اینستاگرام: pardis.babol
  • وبسایت: ندارد

آدرس و شماره تلفن پارک آبی پردیس بابل

امکان خرید بلیط پارک آبی پردیس بابل با مراجعه حضوری به این مجموعه هم وجود دارد. در ادامه اطلاعاتی دقیق از موقعیت جغرافیایی و شماره تماس این مجموعه را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت:

  • آدرس پارک آبی پردیس بابل: استان مازندران، شهرستان بابل، بعد از پل محمد حسن خان، کیلومتر دو جاده قدیم بابل به سمت آمل
  • شماره پارک آبی پردیس بابل: ۰۱۱۳۲۲۷۸۴۳۴

اگر ساکن شهر امام رضا (ع) هستید، می‌توانید از طریق نزدیکترین راه از مشهد به شمال خود را به استان مازندران رسانده و چند روز را در شهر بابل اقامت کنید.

پارک آبی پردیس بابل؛ پارکی همه‌فن‌حریف در خطه شمال ایران

در این مطلب از پارک آبی پردیس در استان مازندران صحبت کردیم. حالا در سفرهای بعدی‌‌تان به این استان می‌توانید علاوه بر لم‌دادن روی ماسه‌های نرم سواحل لاجوردی خزر، لحظاتی را هم در این مجموعۀ آبی سپری کرده و رطوبت دریای خزر را از تن خود برانید.

اگر قصد سفر از استان‌های جنوبی یا شهرهای غربی و شرقی کشور را دارید، پیشنهاد می‌کنیم سفر هوایی با بلیط هواپیما ساری را به خود هدیه دهید. دراین‌صورت می‌توانید از تایم سفر خود بیشترین استفاده را ببرید. اما اگر ساکن مازندران هستید و درباره پارک آبی و استخر پردیس بابل بیشتر می‌دانید، سپاس‌گزار می‌شویم که اطلاعات خود را با دیگر خوانندگان این مطلب هم به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول:

1. پارک آبی پردیس در کدام استان قرار دارد؟

این مجموعه تفریحی در استان مازندران واقع شده است.

2. استخر پردیس بابل چه روزهایی زنانه است؟

در مجموعه تفریحی پردیس روزهای شنبه، یکشنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه به سانس بانوان اختصاص دارد.

3. امکانات تفریحی مجتمع تفریحی پردیس کدام است؟

سرسره‌های غول‌آسا، استخرهای خروشان، سونا و جکوزی، حمام ترکی، حوضچه آب سرد و کافی‌شاپ و رستوران از امکانات تفریحی و رفاهی این مجموعه هستند.

بخش نظرات

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc