https://gateway.trip.ir/api/

برج اسپایر قطر

به روز رسانی: 26 مهر ، 1401 جاذبه های گردشگری

برج اسپایر قطر

نمایی از برج اسپایر قطر

نمایی از برج اسپایر قطر

کشور زیبای قطر دارای مناظر طبیعی و جاهای دیدنی جذابی است، برج اسپایر در حال حاضر بلندترین سازه در قطر می باشد. این برج برای پشتیبانی از مشعل المپیک برای بازی های المپیک 2008 طراحی شد و سپس تبدیل به یک هتل سطح بالا با رستوران گردان و موزه ورزشی شد.

برج مشعل اسپایر

برج مشعل اسپایر با ارتفاع 300 متر شامل 52 طبقه است، برج اسپایر یکی از جاهای دیدنی قطر است، که بازدید از آن جذاب است. 
این برج در منطقه Aspire Zone دوحه قرار دارد و از خارج از مرکز خرید ویلاجیو قابل مشاهده است، شما می توانید هنگام بازدید از این مرکز خرید از این برج مدرن و زیبا نیز دیدن کنید. 
ساخت این برج بزرگترین رویداد در تاریخ 55 ساله در قطر بوده است. طراحی آن به شکل یک مشعل عظیم است، که به صورت نمادین این مشعل را در خود جای داده است.
طراح این برج شرکت آروپ رهبر تیم طراحی Aspire شد، آرزوی مدیر پروژه های این شرکت این بود که این یک ساختمان برجسته منحصر به فرد باشد. 
برج اسپایر اکنون به یک هتل تبدیل شده است و شامل دو طبقه است، این هتل میزبان 3 هزار میهمان می باشد. در داخل برج اسپایر رستوران ها و مراکز خرید متنوعی وجود دارد که می توانید در تور قطر جام جهانی از آن ها بازدید کنید.

بخش نظرات

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc