https://gateway.trip.ir/api/

فستیوال های همزمان با جام جهانی قطر

به روز رسانی: 26 مهر ، 1401 جاذبه های گردشگری

فستیوال های همزمان با جام جهانی قطر

اجرای موسیقی در جام جهانی قطر

اجرای موسیقی سنتی در جام جهانی قطر

فستیوال ها و رویدادهای همیشه در طول سال جشن گرفته می شود. بیشتر جشن ها تحت تأثیر مذهب و تمدن کشور قرار می گیرند، کشور قطر امسال میزبان جام جهانی فوتبال 2022 خواهد بود.
جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ که توسط تیم‌ های ملی بزرگسالان اتحادیه‌ های عضو فیفا برگزار می ‌شود. از ۲۰ نوامبر تا ۱۸ دسامبر مصادف با ۲۹ آبان الی ۲۷ آذر ۱۴۰۱ است.
این نخستین جام جهانی می‌باشد که در یک کشور خاورمیانه برگزار می شود. با توجه به ماهیت فشرده این مسابقات، جشنواره هواداران فیفا در طول جام جهانی فوتبال قطر 2022 برای اولین بار در قلب قطر، در مرکز دوحه در پارک البیدا برگزار می شود.
این مکان که ظرفیت 40 هزار بازدید کننده همزمان خواهد داشت، بین منطقه خلیج غربی و بازار سوق واقف واقع شده است. تقریباً تمام استادیوم‌ ها در فاصله کوتاهی در اطراف جشنواره هواداران فیفا در تور جام جهانی قطر قرار دارند.
هواداران می توانند از طریق ایستگاه های مترو Corniche، Al Bidda و The White Palace و با پیاده روی در امتداد کورنیش به فستیوال جام جهانی بروند.
حمل و نقل اختصاصی برای ورود و خروج از ورزشگاه ها به فستیوال های هواداران فیفا ارائه خواهد شد. بازدیدکنندگانی که بلیط‌ های مسابقه را دارند، می توانند به راحتی در این فستیوال ها شرکت کنند.

محل برگزاری جشنواره های قطر

فیفا اعلام کرد که پارک البیدا در مرکز دوحه میزبان جشنواره ها و کنسرت هایی با هنرنمایی برترین آثار موسیقی جهانی و محلی و آثار زنده از هنرمندان از کشورهای مختلف خواهد بود.
پارک البیدا در قلب تاریخی دوحه واقع شده است و این مکان برای اولین بار در سال 1681 ثبت شده است. قبلاً به نام پارک الرمیله شناخته می شد و یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین مقاصد در کشور قطر است..
فیفا همچنین اعلام کرد که قصد دارد بازی‌ های فوتبال را با حضور ستاره‌ های سابق جام جهانی که بخشی از فستیوال های جام جهانی 2022 خواهد بود، برگزار کند.
انتظار می رود در اولین جام جهانی که در خاورمیانه میزبانی می شود بیش از 1 میلیون بازدید کننده داشته باشند. فیفا اعلام کرد که فستیوال های رسمی هواداران نیز در سایر شهرهای جهان در طول این مسابقات برنامه ریزی شده است.

بخش نظرات

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc