https://gateway.trip.ir/api/

لیست بهترین هتل های کربلا نزدیک حرم

به روز رسانی: 08 مرداد ، 1403 راهنمای سفر

بهترین هتل های کربلا

شهر کربلا در کشور عراق از مهم‌ترین شهرهای زیارتی جهان است. سالانه میلیون‌ها گردشگر مذهبی برای زیارت حرم مطهر امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) وارد این شهر مقدس می‌شوند و قصد اقامت در بهترین هتل کربلا را دارند. تعداد زائرانی که خود را به کربلا می‌رسانند، تا مرز ۴۰ میلیون نفر نیز می‌رسد. بسیاری از ایرانیان نیز به واسطه نزدیکی مسیر، نیاز نداشتن به ویزا و اهمیت معنوی زیارت حرم‌های مطهر ائمه (ع) در ایام مختلف سال خود را به شهر کربلا می‌رسانند.

بااین‌اوصاف، آیا پیدا کردن بهترین هتل که هم قیمت خوبی داشته باشد، هم نزدیک حرم باشد و هم از امکانات خوبی برخوردار باشد، کار ساده‌ای است؟ مسلما خیر. این مقاله برای همین نوشته شده که شما را با بهترین هتل های کربلا آشنا کند. پس اگر قصد سفر به کربلای معلی و زیارت مزار امام حسین و حضرت عباس را دارید، مطلب زیر را مطالعه کنید.

هتل بارون؛ از هتل های عالی کربلا

وقتی می‌خواهیم از بهترین هتل های کربلا و نجف صحبت کنیم، بی‌تردید نام هتل بارون (The Baron Hotel) در صدر فهرست قرار می‌گیرد. این هتل یکی از معدود هتل‌های ۵ ستاره شهر کربلا و لوکس‌ترین هتل این شهر است که با امکاناتی در حد ستاره‌هایش می‌تواند تجربه‌ای فوق‌العاده را برای شما رقم بزند.

هتل بارون کربلا با ساختمانی سربه‌فلک‌کشیده و ۲۰ طبقه، در میان نخلستان وسیعی واقع شده و چشم‌انداز بسیار زیبایی دارد. در این هتل لوکس، براساس سلیقه و نیازهای خود و همراهانتان، می‌توانید اتاق‌های مختلف و متنوعی را انتخاب کنید؛ از جمله سوییت جونیور (کینگ)، سوییت جونیور (تویین)، سوییت دیپلماتیک، سوییت رویال، اتاق استاندارد، اتاق دلوکس، اتاق استاندارد تریپل و اتاق تویین.

فرقی نمی‌کند کدام یک از ۲۱۸ اتاق هتل بارون را انتخاب کنید؛ همه اتاق‌های این هتل از طراحی بسیار زیبا، لوکس و دلنشین برخوردارند و در عین حال چیدمان و امکاناتی دارند که نهایت راحتی را احساس خواهید کرد. به‌علاوه امکانات رفاهی بسیار مناسبی در اتاق‌های هتل بارون تعبیه شده که از جمله آنها می‌توان به حمام و سرویس بهداشتی، تلویزیون صفحه تخت، یخچال کوچک، گاوصندوق، سشوار، فضای نشیمن، تلفن، چای‌ساز، میز کار، وسایل بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت وای‌فای اشاره کرد.

علاوه بر همه نقاط قوتی که هتل بارون دارد، یکی از مهم‌ترین نکاتی که باعث می‌شود این هتل در لیست بهترین هتل های کربلا قرار بگیرد، کیفیت غذاها و رستوران‌های آن است. هتل بارون ۹ رستوران باکیفیت را در خود جای داده که با ارائه منوهای متنوع از غذاهای ایتالیایی تا انواع غذاهای عربی، لبنانی و کباب، می‌تواند خیالتان را از بابت پیدا کردن غذای باکیفیت و لذیذ راحت می‌کنند.

البته امکانات رفاهی هتل بارون به مطالبی که گفته شد، محدود نمی‌شود؛ این هتل امکان برگزاری جلسات و مراسم‌های مختلف مانند مراسم ازدواج را دارد. سالن اسپا، باشگاه، خدمات ماساژ، خدمات آرایشی، حمام ترکی، اتاق بخار، سونا و استخر نیز از دیگر امکانات هتل هستند که سفر را برای شما دلچسب‌تر می‌کند. به علاوه اگر در سفر خود، کودکان را نیز به همراه برده‌اید، هتل بارون خدمات نگهداری از کودک، زمین بازی کودکان و پخش تلویزیون برای کودکان را نیز ارائه می‌کند.

نکته دیگر درباره این هتل که حتماً برای زائران بسیار اهمیت دارد، موقعیت مکانی آن است. هتل بارون در خیابان الحسینیه، باب بغداد قرار گرفته و فاصله آن تا حرم مطهر امام حسین (ع) تنها ۲ کیلومتر است. به‌طوری‌که با ۲۵ دقیقه پیاده‌روی به حرم خواهید رسید. البته شاتل هتل نیز هر ۳۰ دقیقه یک‌بار به سمت حرم حرکت می‌کند.

آخرین نکته‌ای که باید درباره هتل بارون بدانید، هزینه‌های اقامت در آن است. همانطور که با توجه به امکانات و خدمات این هتل خودتان هم حدس زده‌اید، اقامت در هتل بارون کربلا ارزان نخواهد بود. کمترین قیمت اقامت در این هتل برای یک اتاق دبل استاندارد، شبی ۱۲۰ دلار است و به نسبت کیفیت اتاق، بالاتر می‌رود.

هتل بارون از بهترین هتل های کربلا و نجف

عکسی از هتل بارون

هتل الهنون؛ از بهترین هتل های کربلا نزدیک حرم

یکی از هتل‌های ۴ ستاره و ممتاز کربلا که درجه کیفی الف را به خود اختصاص داده، هتل الهنون (فندق الهنون) است. این هتل امکاناتی در خور تعداد ستاره‌هایش دارد و با دارا بودن ۷۰ اتاق و سوییت مختلف در ۷ طبقه، پذیرای زائران حسینی است. اتاق‌های هتل الهنون کربلا همگی بزرگ و نورگیر هستند و به تلویزیون، تلفن مرکزی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، سیستم تهویه مطبوع، چای‌ساز و اینترنت مجهز شده‌اند. از امکانات و خدمات عمومی هتل الهنون می‌توان به لاندری، خدمات ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، پارکینگ، دستگاه خودپرداز و خدمات پزشکی اشاره کرد.

این هتل یکی از بهترین هتل های کربلا برای ایرانیان محسوب می‌شود؛ چراکه کادر مدیریتی آن به زبان فارسی مسلط بوده و برخی از کارکنان نیز از هموطنان ایرانی هستند. به‌علاوه باوجود سرآشپز ایرانی هتل، نیازی نیست نگران پیدا کردن غذای مناسب ذائقه خود باشید.

درباره هزینه اقامت در هتل الهنون کربلا باید بگوییم که قیمت اتاق‌های این هتل کاملاً مقرون‌به‌صرفه است و نسبت به هتل‌های ۵ ستاره، قیمت متوسطی دارد. از دیگر نقاط قوت این هتل موقعیت قرارگیری آن است که در خیابان العلقمی، نزدیک به سیطره لواء قرار گرفته و با بین‌الحرمین (حرم مطهر حضرت عباس و امام حسین) تنها ۵۰۰ متر فاصله دارد.

هتل ریحان؛ بهترین هتل قیمت مناسب کربلا

هتل ریحان کربلا یا به عبارت دقیق‌تر Rayhaan Karbala Hotel & Suites by Rotana یکی دیگر از هتل‌های لوکس و ۵ ستاره شهر کربلا است. این هتل ۱۸۵ اتاق و سوییت مختلف دارد که عبارتند از: اتاق کویین کلاسیک، اتاق تویین کلاسیک، اتاق دبل پریمیوم، سوییت کلاسیک و سوییت پریمیوم.

اتاق‌ها و سوییت‌های هتل ریحان همگی به زیباترین شکل دکور شده‌اند؛ همه آنها از تراس برخوردارند و چشم‌انداز زیبایی به شهر مقدس کربلا دارند. از امکانات اتاق‌های این هتل می‌توان به سرویس بهداشتی و حمام، لوازم بهداشتی، سشوار، کمد، میز تحریر، کتری برقی، یخچال، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت وای‌فای اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل ریحان بسیار رضایت‌بخش است و شما می‌توانید از خدماتی همچون نظافت روزانه، پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی، خودپرداز، خشک‌شویی، تجهیزات برگزاری جلسات، امکانات ویژه افراد معلول و ناتوان و روم‌سرویس بهره‌مند شوید. رستوران هتل ریحان کربلا نیز انواع غذاهای امریکایی و آسیایی را سرو می‌کند و وعده صبحانه به صورت سلف سرویس در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. از امکانات رفاهی این هتل نیز می‌توان به مرکز اسپا، سونا، جکوزی، حمام و مرکز ماساژ اشاره کرد.

هزینه اقامت در هتل ریحان کربلا نسبت به یک هتل پنج ستاره، تقریباً مناسب بوده و قیمت پایه آن به ازای یک شب اقامت دونفره در اتاق کویین استاندارد، فقط ۷۰ دلار است. هتل ریحان نیز از موقعیت‌ مکانی خوبی برخوردار است. این اقامتگاه در باب بغداد قرار گرفته و با حرم مطهر امام حسین (ع) تنها ۹۰۰ متر فاصله دارد.

هتل ریحان از بهترین هتل قیمت مناسب کربلا

تصویری از هتل ریحان

هتل برج الاماره؛ از هتل های خوب کربلا نزدیک حرم

هتل برج‌الاماره (BURJ AL-EMARA HOTEL) یکی از هتل‌های ۴ ستاره و باکیفیت کربلا در سطح هتل الهنون است که از سال ۲۰۱۱ فعالیت می‌کند. این هتل ۱۴ طبقه و ۲۸۰ تخت دارد و اتاق‌های مختلفی از جمله ۲ تخته، ۳ تخته، ۴ تخته و ۲ نفره را به مهمانان خود ارائه می‌کند, اتاق‌هایی که بسیار بزرگ و دلباز هستند و دکوراسیون مدرن و فضایی دلنشین دارند.

اتاق‌های این هتل به تلویزیون، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، لوازم بهداشتی، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، کمد و اینترنت پرسرعت مجهز هستند. همچنین یک رستوران در طبقه سیزدهم آن قرار دارد که چشم‌انداز زیبایی از بین‌الحرمین را پیش چشم گردشگران می‌گشاید و غذای ایرانی هم برای میهمانان خود سرو می‌کند.

از جمله خدمات عمومی این هتل می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، لاندری، پارکینگ، سالن کنفرانس، استخر، سونا و جکوزی اشاره کرد. هتل برج الاماره در انتهای باب‌البغداد و نزدیک به مقام صاحب‌الزمان (ع) قرار گرفته است و با حرم مطهر امام حسین (ع) تنها 850 متر و ۱۲ دقیقه فاصله دارد.

هتل در القصر الکاظمیه؛ از بهترین هتل های پنج ستاره کربلا

اگر از شما درباره بهترین هتل کربلا بپرسند که برای ایرانیان اقامتگاه خوبی باشد، قطعا باید به هتل در القصر الکاظمیه (Dur Kassir Alkadhimiya) هم اشاره کنید. این هتل با ارائه اتاق‌های متنوع و خدمات رفاهی مناسب یکی از گزینه‌های محبوب زائران به شمار می‌رود. اتاق‌های دبل اقتصادی، اتاق کوادروپل (۴ تخت سینگل) اقتصادی، اتاق تریپل استاندارد، اتاق سینگل اقتصادی و استودیو دبل دلوکس انواع اتاق‌های این هتل هستند.

سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، سیستم تهویه مطبوع، لوازم بهداشتی، سشوار، میز غذاخوری، یخچال، تلویزیون، کمد و اینترنت وای‌فای از امکاناتی است که در همه اتاق‌های هتل درالقصر الکاظمیه، دیده می‌شود. خدمات رفاهی و عمومی این هتل نیز اقامت بسیار راحتی را برای شما فراهم می‌آورد. از جمله این خدمات می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، خشک‌شویی، امکانات برگزاری جلسه، مینی‌مارکت و شاتل فرودگاهی اشاره کرد. هتل در القصر الکاظمیه یک رستوران نیز دارد که انواع غذاهای آمریکایی، فرانسوی و آسیایی را سرو می‌کند.

حداقل هزینه اقامت در این هتل برای یک شب اقامت یک نفره ۶۵ دلار و برای اقامت دو نفره ۷۵ دلار است. موقعیت قرارگیری هتل در القصر به گونه‌ای است که با تل زینبیه 500 متر و با حرم امام حسین (ع) تنها ۴۵۰ متر فاصله دارد. به‌عبارتی با پای پیاده، ظرف ۷ دقیقه به بین‌الحرمین خواهید رسید.

هتل در القصر الکاظمیه از بهترین هتل های پنج ستاره کربلا

عکسی از هتل در القصر الکاظمیه

هتل جواهر؛ بهترین هتل قیمت مناسب کربلا

هتل جواهر (Jawaher Hotel) یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره کربلا است. این اقامتگاه با ۲۸۰ نفر ظرفیت و برخورداری از اتاق‌های استاندارد، بسیار تمیز و دلباز بوده و از گزینه‌های مناسب برای اقامت ایرانیان به شمار می‌آید. این هتل از امکاناتی همچون تلویزیون صفحه تخت، حمام، سرویش بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم تهویه مطبوع، یخچال و سشوار برخوردار است. از مهم‌ترین مزایای دیگر آن نیز باید به نزدیکی به حرم مطهر امام حسین (ع) اشاره کرد.

هتل جواهر در خیابان القزوینیه قرار گرفته و با باب‌القبله حرم امام حسین، حدود ۴۵۰ متر فاصله دارد. اگر به دنبال یک اقامت مقرون‌به‌صرفه و در عین حال راحت در شهر کربلا هستید، بهترین قیمت هتل در کربلا نزدیک حرم نیز به هتل جواهر اختصاص دارد؛ چراکه برای یک روز اقامت فول‌برد (به همراه ناهار و شام) به ازای هر نفر فقط به ۳۵ دلار نیاز دارید.

هتل الماس؛ بهترین هتل کربلا نزدیک حرم

هتل الماس (Almaas Hotel) یکی از هتل‌های نسبتاً جدید شهر کربلاست که در سال ۲۰۱۷ افتتاح شد. این هتل چهار ستاره با امکانات جدید و به‌روز، اتاق‌های شیک و دلباز با دکوراسیون مدرن و موقعیت مکانی عالی، یکی از بهترین هتل های کربلا محسوب می‌شود. هتل الماس ۱۰۰ اتاق و سوییت دارد که شامل اتاق‌های تویین، دبل، تریپل، VIP و... می‌شود و همه اتاق‌ها به امکاناتی مانند سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، یخچال، کمد و دراور، چای‌ساز، مبلمان، میز تحریر، یخچال، تلفن، لوازم بهداشتی، تلویزیون، اینترنت وای‌فای، دمپایی و سیستم تهویه مطبوع مجهز هستند.

از خدمات و امکانات عمومی این هتل خوش‌ساخت و لوکس می‌توان به صرافی، کافی‌شاپ، صندوق امانات، نظافت روزانه، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق چمدان و اتاق سیگار اشاره کرد؛ به‌علاوه رستوران با پذیرایی سلف سرویس، حسینه با چشم‌انداز مشرف به حرم مطهر و لاندری نیز در دسترس مهمانان قرار دارد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت هتل الماس فاصلۀ 350 متری آن به حرم مطهر امام حسین (ع) است؛ این هتل در خیابان المحیط مقابل صحن عقیله قرار گرفته است. بنابراین برای رفتن به حرمین مطهر، تنها به 5 دقیقه پیاده‌روی نیاز دارید. همچنین به بهترین بازارهای کربلا مانند بازار سنتی این شهر هم دسترسی آسانی خواهید داشت.

از لحاظ قیمت نیز هتل الماس کربلا در دسته هتل‌های باکیفیتی قرار می‌گیرد که هزینه آنها در برابر خدمات ارائه‌شده کاملاً معقول است. هزینه اقامت در اتاق دبل برای یک شب به همراه صبحانه در این هتل ۶۵ دلار است.

هتل الماس بهترین هتل کربلا نزدیک حرم

عکسی از هتل الماس

هتل جابر؛ ارزان ترین هتل کربلا نزدیک حرم

یکی از هتل‌هایی که می‌توانید برای اقامت در کربلا انتخاب کنید هتل ۴ ستاره جابر (Al Jaber Hotel) با درجه کیفی الف است. در این هتل اتاق‌های مختلف ۲ تخته تا ۴ تخته بعلاوۀ اتاق خانواده با امکانات خوب، نظافت روزانه و طراحی شیک و زیبایی دارد که در 12 طبقه از میهمانان پذیرایی می‌کند.

در اتاق‌های هتل جابر امکاناتی همچون تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، چای‌ساز، کمد و اینترنت پرسرعت تعبیه شده است. در طبقه سیزدهم آن هم یک رستوران وجود دارد که غذاهای باکیفیت و لذیذی را تهیه می‌کند. هتل جابر نیز از هتل‌هایی است که به حرم مطهر نزدیک هستند. این هتل در خیابان عباس، خیابان البرید واقع شده و حدود ۵۰۰ متر با حرم امام حسین (ع) فاصله دارد. ضمن اینکه از هتل‌های مقرون‌به‌صرفه کربلا محسوب می‌شود و هزینه اقامت آن برای هر بزرگسال به ازای هر شب، حدود ۳۰ دلار است. برای کاهش هزینه‌های سفر بهتر است به آب و هوای کربلا هم توجه کنید و بهترین زمان را برای سفر در نظر بگیرید.

هتل الدولی؛ از ارزان ترین هتل های نزدیک به حرم کربلا

در میان اسم هتل های کربلا برای ایرانیان، باید به هتل الدولی (International Karbala Hotel) به‌عنوان بهترین هتل کربلا نیز اشاره کرد؛ چراکه موسس آن، شرکت عمران و توسعه امید زائر به عنوان نماینده سازمان حج و زیارت ایران در شهر مقدس کربلا است. این هتل که در سال ۱۳۹۵ به عنوان یک هتل ۴ ستاره افتتاح شد، حدود ۱۱ هزار مترمربع وسعت دارد و ۸ طبقه، ۱۴۴ اتاق و ۲۵۶ تخت را در خود جای داده است.

هتل الدولی با توجه به برخورداری از کادر مدیریت ایرانی، دغدغه‌های زائران ایرانی عتبات عالیات را به خوبی برطرف می‌سازد و اسکانی راحت و ایمن را برای زائران به ارمغان می‌آورد. رستوران این هتل نیز یک رستوران ایرانی ممتاز است که غذاهای لذیذ ایرانی را مطابق ذائقه ما ایرانیان سرو می‌کند.

اتاق‌های هتل الدولی، بزرگ، دلباز و شیک هستند و به امکاناتی همچون تلویزیون، کمد، سرویس بهداشتی ایرای و فرنگی، حمام، سیستم گرمایشی و سرمایشی و اینترنت مجهز شده‌اند. از لحاظ فاصله تا حرم مطهر نیز این هتل گزینه خوبی به شمار می‌رود؛ هتل الدولی در خیابان میثم تمار، روبروی هتل شفاعه‌الحسین قرار گرفته و با حرم حضرت عباس، تنها 800 متر فاصله دارد که با پای پیاده، در عرض 10 دقیقه طی خواهد شد.

هزینه اقامت در هتل الدولی با توجه به امکانات ارائه‌شده، بسیار مناسب است و برای یک نفر به صورت فول‌برد از ۳۰ دلار شروع می‌شود. اگر می‌خواهید با کمترین بودجه سفر کنید، می‌توانید فاصله نجف تا کربلا را پیاده طی کرده و در این هتل اقامت داشته باشید.

هتل الدولی از ارزان ترین هتل های نزدیک به حرم کربلا

تصویری از هتل الدولی

هتل المتین؛ مناسب‌ترین هتل نزدیک به حرم در کربلا

هتل متین کربلا (فندق المتين) یکی از هتل‌های باکیفیت و دارای رتبه‌بندی کیفی «الف» است و از هتل‌های اقتصادی کربلا به شمار می‌رود. این هتل اتاق‌های ۲ تا ۴ تخته مناسبی دارد و در اتاق‌های آن امکاناتی از قبیل حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، چای‌ساز، یخچال کوچک و اینترنت پرسرعت وجود دارد. این هتل یک رستوران با سالن غذاخوری وسیع، سالن اجتماعات، سالن کنفرانس و یک لابی نسبتاً بزرگ را نیز در خود جای داده است. هتل المتین در شارع الامام علی قرار گرفته و با حرم مطهر حضرت ابوالفضل (ع) حدود ۶ دقیقه پیاده فاصله دارد. فاصله آن تا حرم امام حسین و باب‌القبله نیز 600 متر است که از مزایای اقامت در آن محسوب می‌شود. از دیگر مزایای اقامت در هتل متین این است که با خیابان و بازار سناتور فاصله بسیار کمی دارد؛ بنابراین می‌توانید به‌راحتی به این بازار رفته و پس از خرید سوغات کربلا به هتل بازگردید.

هتل پلازا؛ از بهترین هتل های 4 ستاره کربلا

هتل کربلا پلازا (فندق كربلاء بلازا السياحي) از دیگر هتل‌های چهار ستاره و باکیفیت عراق به شمار می‌آید. این هتل با ارائه خدمات حرفه‌ای، اتاق‌های بزرگ و دلباز و موقعیت مکانی خوب، از جمله هتل‌های محبوب کربلا محسوب می‌شود. اتاق‌های این هتل در قالب اتاق دلوکس دبل یا تویین، استودیو، تریپل، دلوکس کوادروپل و استودیو دلوکس دبل قابل رزرو کردن هستند. اتاق‌های این هتل به امکاناتی همچون حمام و سرویس بهداشتی، کتری برقی، سیستم تهویه مطبوع، مینی‌بار، قهوه‌ساز، تلویزیون، لوازم بهداشتی، میز تحریر، فضای نشیمن، یخچال، تلفن، سشوار و اینترنت وای‌فای مجهز شده‌اند.

از امکانات عمومی هتل کربلا پلازا می‌توان به نظافت روزانه، لاندری و خشکشویی، امکانات برگزاری جلسه، خودپرداز، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات مخصوص افراد معلول و ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد.

اگرچه محل قرارگیری هتل پلازا کربلا در خیابان البغداد است و با حرم مطهر ۸۰۰ متر فاصله دارد، اما برای یک شب اقامت در اتاق دبل دلوکس آن به همراه صبحانه باید ۵۵ دلار بپردازید. پس اگر قصد اقامت در این هتل را دارید، خود را برای مدیریت بودجه و هزینه سفر به کربلا آماده کنید.

هتل پلازا از هتل‌های محبوب کربلا

عکسی از هتل پلازا

هتل قصر الدر؛ از ارزان ترین هتل های کربلا

هتل قصر الدر (Qasr Al Dur Hotel) یکی از هتل‌های سه ستاره و باکیفیت کربلا محسوب می‌شود که در ۱۰ طبقه و با برخورداری از ۱۸۰ تخت، میزبان مسافران کربلای حسینی است. اتاق‌های این هتل که از ۲ تخته تا ۶ تخته برای مسافران آماده شده‌اند، به تلویزیون، کمد، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم گرمایشی و سرمایشی و یخچال مجهز هستند. این هتل یک رستوران با منوی ایرانی نیز دارد که غذاهای ایرانی را با کیفیتی مطلوب سرو می‌کند.

هتل قصر الدر در نزدیکی باب البغداد واقع شده و با حرم مطهر حضرت عباس (ع) تنها 650 متر و 10 دقیقه پیاده فاصله دارد. برای کاهش هزینه‌های سفر، از نزدیکترین مرز به کربلا اقدام به سفر کنید.

هتل قصر الدر از ارزان ترین هتل های کربلا

عکسی از هتل قصر الدر

اقامت در بهترین هتل کربلا در سفر به عراق

کربلا یکی از مهم‌ترین مقاصد سفرهای مذهبی در جهان به شمار می‌آید و سالانه میلیون‌ها نفر را به سمت خود جذب می‌کند. این مطلب لیست بهترین هتل های کربلا را برای شما زائرینی که قصد سفر به عتبات عالیات را دارید، فراهم کرده است. همچنین، می‌توانید برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما کربلا و رزرو اینترنتی آن نیز از همین وبسایت کمک بگیرید.

آیا شما تجربه سفر به سرزمین عراق و شهرهای مقدس آن مانند کربلا و نجف را دارید؟ در کدام هتل یا اقامتگاه ساکن بوده‌اید؟ چه هتلی را به زائرین جدید این شهرها پیشنهاد می‌دهید؟ حتما برایمان بنویسید.

سوالات متداول:

1. بهترین هتل کربلا ارزان که به حرم نزدیک باشد، کدام است؟

هتل 5 ستاره ریحان باکیفیت‌ترین و بهترین هتل کربلا با قیمت مناسب است. همچنین، هتل‌های جواهر، جابر، الدولی و قصر‌الدر نیز از ارزانترین هتل های کربلا نزدیک حرم محسوب می‌شوند که امکانات خوبی هم دارند.

2. بهترین هتل پنج ستاره کربلا نزدیک حرم کدام است؟

هتل های بارون، ریحان و درالقصر کاظمیه، از هتل های 5 ستاره کربلا با کیفیت عالی هستند.

بخش نظرات

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc