https://gateway.trip.ir/api/

6 پارک آبی کرج برای تفریح و آب تنی

به روز رسانی: 13 مرداد ، 1403 مقاصد پر طرفدار

پارک آبی کرج

شهر کرج، همسایه غربی پایتخت در استان البرز، یکی از شهرهای مهم ایران است که به دلیل نزدیکی به تهران، جمعیت زیادی دارد؛ اما به‌جزاین، وجود مناطق طبیعی بی‌شمار و آب‌وهوای مطبوع این شهر، آن را به یکی از مقاصد گردشگری در آخرهفته‌ها و روزهای تعطیل تبدیل کرده است. دراین‌بین، پارک آبی کرج هم گزینه خوبی است که می‌تواند هم برای ساکنین و هم برای گردشگران لحظات خوشایندی را رقم بزند. با ما همراه باشید تا با پارک های آبی کرج آشنا شویم.

1) دانش؛ بهترین پارک آبی کرج

مجموعه استخر و پارک آبی دانش دومین مجموعه آبی فعال در بین پارک آبی های کرج است. این مجموعه که در سال 13۹۴ با مساحت بیش از ۲۴ هزار مترمربع افتتاح شد، دارای دو بخش استخر و پارک آبی است که هر یک خدمات متفاوتی را به علاقمندان ارائه می‌کند. وجود سه استخر مجزا برای خانم‌ها و آقایان به طور همزمان و امکانات رفاهی مناسبی همچون پارکینگ، بوفه و فروشگاه لوازم ورزشی، برخلاف پارک آبی ایرانیان مشهد، این مجموعه را به گزینه‌ای مطلوب برای خانواده‌ها تبدیل می‌کند.

این مجموعه سه استخر به نام‌های صدف، ساحل و باران دارد که از 10 صبح تا نیمه‌شب فعال هستند. پارک آبی دانش نیز دو سرسره آبی مهیج، دریاچه موج، حمام آفتاب، استخر روباز چهارفصل و حوضچه آب سردی دارد که در تمام طول سال، لذت و شادابی را به بدن شما هدیه می‌کند. علاوه‌براین، شما می‌توانید از سونای بخار و خشک، جکوزی، اتاق ماساژ و استخر آب‌درمانی آن استفاده کنید.

  • آدرس پارک آبی دانش کرج: کرج، حد فاصل میدان سپاه و چهارراه طالقانی، خیابان چهارصد دستگاه (شهید ملک زاده)، مجموعه آموزشی ورزشی دانش
  • شماره تلفن: 02632717001
  • قیمت بلیط: استخر 100 هزار تومان؛ پارک آبی 150 هزار تومان
  • سانس بانوان: هر روز از ساعت 10 تا 15:30 و 17 تا 23:30
  • سانس آقایان: هر روز از ساعت 10 تا 15:30 و 17 تا 24

2) پرشین؛ پارک آبی فردیس کرج

یکی از مجموعه‌های تفریحی–ورزشی پرطرفدار در منطقه فردیس، پارک ابی پرشین کرج است. این مجوعه با دارا بودن سرسره‌های مهیجی همچون سرسره U، استخر موج، رودخانه خروشان، چاله فضایی، سرسره سرعتی، استخر آب‌درمانی، استخر کودکان، سرسره‌های مخصوص کودکان، سقوط آزاد، سرسره روباز، سرسره تیوپی تک‌نفره، سونا، جکوزی و حمام آفتاب به پارک آبی آبسار در اصفهان شباهت دارد و از برترین پارک‌های آبی کرج محسوب می‌شود.

این پارک ابی کرج با امکاناتی همچون پارکینگ اختصاصی، رختکن با کمدهای الکترونیکی، به‌روزترین سیستم تصفیه آب و بوفه در خدمت ساکنان اهالی فردیس است.

  • آدرس پارک آبی پرشین فردیس کرج: فلکه پنجم فردیس، بلوار بیات، بلوار قریشی، بعد از رجایی شرقی
  • شماره تلفن: 02636547943
  • قیمت بلیط: شنبه تا چهارشنبه 190 هزار تومان؛ پنج‌شنبه و جمعه 240 هزار تومان
  • سانس بانوان: یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 11 تا 16؛ پنجشنبه و جمعه از ساعت 10:30 تا 15:30
  • سانس آقایان: هر روز هفته از ساعت 17 تا 23:30

پارک ابی پرشین کرج

پارک آبی پرشین

    3) سوپارک؛ زیباترین پارک آبی در کرج

    پارک آبی سوپارک که قبلاً به نام «ساحل خلیج فارس» شناخته می‌شد، زیباترین استخر پارک آبی کرج است که امکانات و تفریحات متنوعی دارد. از بازی‌های این مجموعه می‌توان به استخر شیرجه با دو سکوی ۲ و 4 متری، دایو شیرجه، استخر موج، استخر شنا، سرسره چاله فضایی، سرسره ۴ لاین موج، سرسره سرعتی روبسته، سرسره سرعتی روباز، رودخانه خروشان، غار و صخره‌های مصنوعی با منظره دلنشین اشاره کرد. همچنین سرسره جذاب و هیجان‌انگیز U این مجموعه شما را به یاد پارک آبی هلیا تبریز می‌اندازد.

    علاقمندان می‌توانند علاوه‌بر این تفریحات، از اتاق مه سرد، سونا، جکوزی طبی، آب‌درمانی، نمک‌درمانی، شن‌درمانی، حمام ترک، اتاق ماساژ و اتاق مدیتیشن این پارک آبی نیز استفاده کنند. وجود شهربازی، رستوران، سفره‌خانه، پارکینگ طبقاتی، مرکز خرید، برج تجاری و مرکز درمانی در این مجموعه شما را از رفتن به هر مکان دیگری بی‌نیاز می‌کند.

    • آدرس پارک آبی سوپاک کرج: جاده ملارد، سه راه اندیشه، نرسیده به بلوار ولایت، خیابان بهاره شرقی، نبش کوچه سی‌ودوم
    • شماره تلفن: 065102001
    • قیمت بلیط: ۱۰۰ هزار تومان
    • سانس بانوان: شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 صبح تا ساعت 17، جمعه از ساعت 9 صبح تا ساعت 14
    • سانس آقایان: شنبه تا پنجشنبه از ساعت 17:30 تا ساعت 24، جمعه از ساعت 14:30 تا ساعت 24

    سوپارک استخر پارک آبی کرج

    عکسی از سوپارک

    4) آریا موج؛ پارک آبی گرمدره کرج

    پارک آبی آریاموج در فردیس کرج و 14 کیلومتری گرمدره، یکی از پارک‌های آبی خوب البرز است که با ظرفیت ۲۰۰ نفر، امکانات متنوعی از قبیل استخر بزرگسالان، استخر کودکان، استخر آب‌درمانی، حوضچه آب سرد، تونل مه، سرسره آبی، رودخانه خروشان، رودخانه مواج، جکوزی، سونا خشک، سونا بخار، سونا سرد و غار نمک را در اختیار مراجعان قرار می‌دهد. از امکانات دیگر این مجموعه باید به اتاق ماساژ، فروشگاه لوازم ورزشی، بوفه، کلاس‌های آموزشی و سالن فوتبال دستی اشاره کرد. فراموش نکنید که حضور در این مجموعه تفریحی هم مانند پارک آبی اوشن کیش قوانینی دارد که برای حفظ سلامتی خود و دیگران باید آن‌ها را رعایت کنید.

    • آدرس پارک آبی آریا موج کرج: فردیس، سه راه حافظیه، پیچ دهکده، انتهای کوچه احمدی
    • شماره تلفن: 09109700046
    • قیمت بلیط: 180 هزار تومان
    • سانس بانوان: هر روز از ساعت 9 تا 15
    • سانس آقایان: هر روز از ساعت 17 تا 23

    5) دهکده آبی پارس؛ قدیمی ترین پارک آبی کرج

    گمان می‌کنیم در سال‌های گذشته نام مجموعه دهکده آبی پارس را شنیده باشید! این پارک آبی از قدیمی‌ترین پارک های آبی کرج و تهران است که در اتوبان تهران-کرج، نزدیک به ایستگاه مترو گرمدره ساخته شد. این مجموعه از زمان شیوع بیماری کرونا غیرفعال بود تا اینکه متاسفانه در اثر یک سانحه آتش‌سوزی برای همیشه بسته شد. اگر اهل سفر هستید و به تفریحات آبی علاقه دارید، در سفر به مازندران، حتما از پارک آبی پردیس بابل دیدن کنید.

    دهکده آبی پارس پارک ابی کرج

    تصویری از دهکده آبی پارس

    6) اوپارک؛ بزرگترین پارک آبی کرج و تهران

    پارک آبی اوپارک معروف‌ترین پارک آبی تهران است که به دلیل طراحی مدرن و جذاب، امکانات به‌روز و لوکس، رعایت استانداردها و اصول ایمنی، تفریحات متنوع و خدمات‌رسانی مطلوب، موردتوجه شهروندان کرج و تهران قرار دارد.

    این پارک آبی بزرگترین پارک آبی سرپوشیده خاورمیانه به شمار می‌رود که در اتوبان تهران–کرج قرار گرفته و به نام «پارک آبی چیتگر» نیز شناخته می‌شود. این مجموعه توسط شرکت وایت واتر کانادا طراحی و اجرا شده است و با حدود ۵۰ هزار مترمربع زیربنا، می‌تواند پذیرای ۳۰۰۰ مراجعه‌کننده به صورت همزمان باشد.

    اوپارک پارک آبی کرج شناخته‌شده‌ای است که تفریحاتی همچون استخر موج سونامی، رودخانه خروشان، ۱۴ سرسره مهیج برای بزرگسالان، سرسره‌های مخصوص کودکان و جزیره الوپیا برای کودکان و نوجوانان زیر ۱۶ سال را در خود جای می‌دهد. از دیگر امکانات این پارک آبی می‌توان به جکوزی، سالن ماساژ، میز فوتبال‌دستی و اوزون‌تراپی اشاره کرد.

    امکانات رفاهی مجموعه اوپارک نیز به اندازه تفریحات و سرگرمی‌های آن متنوع است. سرویس بهداشتی، صندوق امانات، جعبه کمک‌های اولیه، خروج اضطراری، اتاق مادر و کودک، نمازخانه، فروشگاه وسایل ورزشی، تیم عکاسی و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد. همچنین، در طبقه سوم پارک آبی اوپارک یک رستوران، کافه و بار آبمیوه برای فروش نوشیدنی‌های خنک و طبیعی در دسترس شما خواهد بود.

    • آدرس پارک آبی اوپارک: اتوبان تهران–کرج، بعد از بزرگراه آزادگان، خروجی شهرک گلستان، انتهای خیابان شمیم، مجموعه تفریحی اوپارک
    • شماره تلفن: 02149264
    • قیمت بلیط: بزرگسالان (با قد بیش از 120 سانتی‌متر) در روزهای عادی 620 هزار تومان و در روزهای تعطیل 720 هزار تومان؛ کودکان (با قد کمتر از 120 سانتی‌متر) 350 هزار تومان؛ توصیه می‌کنیم برای اطلاع از آخرین قیمت بلیط پارک آبی کرج به سایت رسمی اوپارک مراجعه کنید.
    • سانس بانوان: یکشنبه، سه‌شنبه و جمعه از ساعت 9 تا 22؛ پنج‌شنبه از ساعت 8 تا 15:30
    • سانس آقایان: روزهای زوج از ساعت 9 تا 22؛ پنج‌شنبه از ساعت 17 تا 24

    اوپارک از بهترین پارک های آبی کرج

    عکسی از پارک آبی اوپارک

    سفر به پایتخت و تفریح در پارک های آبی کرج

    در این مطلب با بهترین استخرهای البرز که مجموعه پارک آبی کرج را هم در خود جای داده‌اند، آشنا شدیم. فراموش نکنید که دیدنی‌ها و گشتنی‌های کرج به این موارد محدود نمی‌شود. شما می‌توانید بخشی از روزهای سفر خود به پایتخت را به گشت‌وگذار در استان البرز اختصاص دهید و از آب‌وهوای خنک آن در فصل تابستان لذت ببرید.

    اگر قصد سفر به تهران از شهرهای دورتر ایران را دارید، می‌توانید بلیط هواپیما ارزان خود را از تریپ خریداری کنید. بلیط هواپیما تهران که به صورت لحظه آخری و چارتری به فروش می‌رسد، روش خوبی برای کاهش هزینه‌های سفر است. همچنین اگر قبلا در پارک های آبی کرج بوده‌اید، نظر خود و تجربه‌تان از تفریح در آن‌ها را برایمان بنویسید.

    بخش نظرات

    اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

    پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

    اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
    6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc