https://gateway.trip.ir/api/

خوشمزه‌گردی در رستوران ریف اهواز

به روز رسانی: 27 شهریور ، 1403 راهنمای سفر

رستوران ریف اهواز

اگر دلتان می‌خواهد در ساحل باصفای رود کارون لحظاتی را غرق در دنیای طعم‌های تند و رایحه‌های دل‌انگیز غذاهای جنوبی بگذرانید، رستوران ریف اهواز بهترین ایستگاه شکم‌گردی خواهد بود. این رستوران نه فقط به لطف منوی غذایی متنوعش، که به دلیل داشتن چشم‌اندازی پرویایی به رود خروشان کارون، جایگاه محبوبی در قلب گردشگران دارد. اگر می‌خواهید با رستوران ریف در اهواز بیشتر آشنا شوید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

معرفی رستوران ریف اهواز؛ چشمم اندازی به رود کارون

رستوران ساحلی ریف اهواز رستورانی دلباز و رویایی در جزیره مصنوعی ریف و در قلب رودخانه کارون است. این رستوران معماری بسیار شیک و مجللی دارد؛ ضمن اینکه از یک تراس با چشم‌انداز زیبای رود کارون هم برخوردار است که به مهمانان خود این فرصت را می‌دهد تا غذاهای خوش‌رنگ‌ولعاب اهوازی را با منظره روح‌نواز کارون نوش‌جان کنند.

رستوران ساحلی ریف اهواز

تصاویر رستوران ریف اهواز

منوی غذایی رستوران ریف اهواز

کافه رستوران ریف اهواز در سه وعده صبحانه، ناهار و شام با منویی متنوع از غذاهای ایرانی، بین‌المللی و سنتی میزبان گردشگران و مهمانان این شهر خواهد بود. البته این رستوران یک کافه هم دارد که در آن انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، دمنوش‌ها، اسموتی‌ها و شیک‌های بسیار دلچسب سرو می‌شود. در جدول زیر، می‌توانید فهرست کامل منوی غذایی این رستوران را مشاهده کنید:

غذاهای ایرانی غذاهای دریایی غذاهای فرنگی غذاهای محلی
مرصع‌پلو بشقاب دریایی املت قارچ و پنیر مفطح
زرشک‌پلو شوریده مخصوص املت بیکن با پنیر چدار حمیسه
ته‌چین گوشت و بادمجان میگوپلو وافل --
مرغ شکم‌پر چلو قلیه‌ماهی انواع برگر --
کوبیده مخصوص قلیه میگو انواع پاستا --
جوجه زعفرانی ماهی ویژه انواع پیتزا --
کباب شیشلیک -- انواع استیک --
چلوکباب سلطانی -- صبحانه مکزیکی --
چلوکباب وزیری -- صبحانه انگلیسی --
چنجه کباب -- صبحانه فرانسوی --
انواع سالاد -- -- --

جدول منوی رستوران ریف اهواز 

امکانات رفاهی رستوران ریف در اهواز

رستوران ریف در اهواز نه‌فقط یک رستوران، بلکه خود یکی از جاهای دیدنی اهواز است که چشم میهمانانش را به تماشای رودخانه کارون و غروب زیبای خورشید بر فراز آن روشن می‌کند. این مجموعه خوشبختانه امکاناتی همچون پارکینگ اختصاصی را هم برای میهمانان خود در نظر دارد. بنابراین می‌توانید با خیال راحت و بدون نگرانی برای جای پارک خودرو به این رستوران رویایی بروید. سرویس بهداشتی و امکانات ویژه افراد ناتوان و معلول هم بخش دیگری از خدمات رفاهی این مجموعه را شامل می‌شوند.

عکس رستوران ریف اهواز در شب

شماره تلفن و آدرس رستوران ریف اهواز

رستوران ریف در شهر اهواز، در دل جزیره مصنوعی ریف و در قلب رود کارون قرار دارد. به عبارتی این رستوران در کنار جاده ساحلی اهواز، در همسایگی پل هفتم واقع شده است. اگر هوایی و بدون خودرو شخصی سفر می‌کنید، می‌توانید پس از فرود در فرودگاه اهواز، سوار بر مترو شده و در ایستگاه مرکز فرهنگی پیاده شوید. از این ایستگاه، فقط به اندازه 20 دقیقه تا رستوران پیاده‌روی خواهید داشت.

اگر قصد دارید پیش از مراجعه از برنامه و ساعت کاری این مجموعه مطمئن شوید، می‌توانید با شماره رستوران ریف اهواز یعنی 06133338690 تماس بگیرید.

ساعت کاری و پیج اینستاگرام رستوران ریف اهواز

ساعت کاری رستوران ریف اهواز همه‌روزه از ساعت 7 صبح تا 12 شب است. از آنجایی که این رستوران در چندقدمی بهترین دیدنی‌های اهواز و مراکز خرید مهم آن قرار دارد، شما می‌توانید پس از هربار گردش و سیاحت مهمان سفره رنگین رستوران ریف باشید. همچنین می‌توانید با سرزدن به صفحه اینستاگرام این رستوران به آدرس @reef.karun تصاویر فضای داخلی، مناظر اطراف و غذاهای ایرانی و خارجی آن را ببینید.

لوکیشن رستوران ریف اهواز

جاذبه های گردشگری اهواز نزدیک به کافه رستوران ریف

موقعیت مکانی مطلوب رستوران ریف در اهواز دسترسی شما را به جاذبه‌های دیدنی مهم این شهر راحت‌تر کرده است. از بهترین جاذبه‌های موجود در اطراف این رستوران می‌توان به پارک ساحلی شبنم، کلیسای سنت مسروپ، پیست اسکیت شوکا، اسکله تفریحی رویال، پارک گیاهان گرمسیری، باشگاه قایق‌رانی کارون، آبنما پارک ساحلی شرقی و خانه ماپار اهواز اشاره کرد.

بهترین هتل های اطراف رستوران ریف برای اقامت در اهواز

اگر قصد ماندن در کنار رود کارون را دارید تا علاوه‌بر دسترسی سریع به این جاذبۀ طبیعی، از غذاهای خوش‌طعم رستوران ریف هم بهره‌مند شوید، می‌توانید در بهترین هتل های اهواز که در ادامه معرفی می‌شوند، اقامت کنید:

  • هتل نادری اهواز
  • هتل پارس اهواز
  • هتل تختی اهواز
  • هتل باغ معین
  • و هتل سومیا

تجربه چشیدن غذایی خوش‌طعم در سفر به اهواز

اگر تصاویر رستوران ریف را در فضای مجازی ببینید، احتمالا یک‌دل نه صددل عاشق و شیفته آن خواهید شد. در این رستوران لحظاتی بسیار رویایی انتظارتان را می‌کشد؛ البته بد نیست بدانید که قیمت غذاهای رستوران ریف اهواز کمی گران است. بااین‌حال، تجربه حضور در فضای دلگشای این رستوران برایتان به خاطره‌ای ماندگار و فراموش‌نشدنی تبدیل خواهد شد.

اگر قصد سفر به اهواز را دارید، می‌توانید با خرید بلیط هواپیما اهواز از تریپ، هزینه کمتری بپردازید و سفر راحتی داشته باشید؛ به‌ویژه اگر از شهرهای دورتر ایران مانند استان‌های شمالی یا مرکزی به جنوب کشور سفر می‌کنید. فقط فراموش نکنید که پس از سفر و چشیدن طعم یک وعده غذا در رستوران ساحلی ریف، حتما نظرتان را برای خوانندگان این مطلب هم بنویسید.

سوالات متداول:

1. آیا امکان خرید غذای بیرون بر از رستوران ریف اهواز وجود دارد؟

بله؛ در این رستوران به مشتریان غیرحضوری هم سرویس ارائه می‌شود.

2. آیا می توان در فضای باز رستوران ریف اهواز سفارش غذا داد؟

بله؛ امکان سرو غذا در تراس یا فضای روباز این مجموعه هم وجود دارد.

بخش نظرات

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc