https://gateway.trip.ir/api/

بازار چینی ها کیش؛ مرکز خریدی متفاوت

به روز رسانی: 27 شهریور ، 1403 راهنمای سفر

بازار چینی ها کیش

بازار چینی ها کیش یکی از زنده‌ترین و پرجنب‌وجوش‌ترین مراکز خرید کیش است که شما را به قلب چین می‌برد. خیلی از گردشگران به عشق پرسه‌زدن در همین بازار پرزرق‌وبرق و جذاب سر از جزیره رویایی کیش درمی‌آورند. اگر اهل پاساژگردی هستید و قرار است به زودی مهمان جزیره کیش باشید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید. ما اینجا با گشتی خیالی در بازار چینی ها کیش اسباب آشنایی‌تان با یکی از بهترین مراکز خرید جزیره را فراهم می‌کنیم.

مرکز خرید چین کیش کجاست؟

بازار چینی ها در کیش یکی از بهترین بازارهای این جزیره است که حال‌وهوایی کاملا متفاوت با سایر مراکز خرید آن دارد. در این بازار اجناس چینی توسط فروشندگان چینی به فروش می‌رسد. البته در بازار چینی‌ها باید تصورات کلیشه‌ای خود را از محصولات به‌دردنخور و نامرغوب چینی دور بریزید؛ چراکه در این مرکز خرید کیفیت اقلام عرضه‌شده حرف اول را می‌زند.

بازار چینی کیش از مساحتی بالغ بر 10 هزار مترمربع برخوردار است و از آن دو شعبه در جزیره زیبای کیش وجود دارد.

بازار چینی های کیش

عکس بازار چینی ها در کیش

بازار چینی های کیش در چه سالی افتتاح شد؟

از بازار چینی های کیش در سال 1385 رونمایی شد. هدف از تاسیس این بازار، ارائه اجناسی باکیفیت و البته خوش‌قیمت به مسافران و گردشگران جزیره بود. این بازار بزرگ و وسیع طراحی مدرنی دارد و در ترکیب با المان‌های چینی، فضایی فوق‌العاده دلچسب و جذاب پیدا می‌کند.

اجناس موجود در مرکز خرید چینی ها در کیش

در بازار چین کیش دست‌خالی برنمی‌گردید. تنوع محصولات در این بازار آنقدر زیاد است که اگر شما جزء سخت‌پسندترین آدم‌های دنیا هم باشید، با دستانی پر و صورتی خندان مرکز خرید چین را ترک خواهید کرد.

اسکار بهترین اجناس بازار چینی‌ها هم به لباس‌های سنتی چین و پارچه‌های طرح گل و شکوفه‌اش تعلق می‌گیرد. احتمالا برای ما که فرهنگی کاملا متفاوت با چینی‌ها داریم، دیدن این دسته از محصولات جذابیت خیلی زیادی به همراه خواهد داشت. ناگفته نماند که به‌جز پارچه و لباس، محصولات دیگری هم در این بازار پیدا می‌شود که از میان آن‌ها می‌توان به کیف‌وکفش، لوازم تزئینی خانگی، اسباب‌بازی، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، پوشاک و سوغات معروف چینی اشاره کرد. این کالاها علاوه بر تنوع، قیمت مناسبی هم دارند و انتخاب آن‌ها به‌عنوان سوغاتی، می‌تواند هزینه سفر به کیش را برایتان کاهش دهد.

ساعت کاری بازار چین کیش

مرکز خرید چین کیش در دو شیفت صبح و بعدازظهر پذیرای خریداران و گردشگران جزیره خواهد بود. ساعت کاری این مجموعه در شیفت صبح از 9 صبح تا 1:30 ظهر و در شیفت عصر از ساعت 5 بعدازظهر تا 11 شب است.

آدرس بازار چینی ها در کیش

همان‌طور که در ابتدای این مقاله گفتیم، از بازار چینی‌ها در جزیره رویایی کیش دو شعبه وجود دارد که شما با مراجعه به آن‌ها می‌توانید کالاهای موردنیازتان را خریداری کنید. در ادامه، به موقعیت مکانی هر دو شعبه دسترسی خواهید داشت.

شعبه 1: پاساژ مروارید

اولین شعبه از بازار چینی ها کیش در پاساژ مروارید افتتاح شد. این پاساژ تنها یک مرکز خرید ساده نیست؛ بلکه چندین جاذبه تفریحی مهم در دل خود دارد که گردشگران را حسابی سرگرم می‌کند. در پاساژ مروارید معمولا تنوع محصولات چینی بیشتر از شعبه دوم آن است. این مرکز خرید در شهرک صدف، بلوار مروارید، میدان امیرکبیر، مقابل مجتمع سارینا 2 قرار دارد.

موقعیت جغرافیایی پاساژ مروارید روی نقشه گوگل

شعبه 2: مرکز خرید پانیذ

اگر از خرید محصولات چینی در شعبه اول بازار چینی‌ها جا ماندید، نگران نباشید. از این بازار شعبه دومی هم در مرکز خرید پانیذ وجود دارد که در آن هرچیزی را که با سنت و فرهنگ چینی مرتبط باشد، به راحتی پیدا خواهید کرد. این مجتمع تجاری در خیابان فردوسی، جنب هایپر مارکت، در قطب خرید جزیره واقع شده است.

موقعیت جغرافیایی مرکز خرید پانیذ روی نقشه گوگل

پیج بازار چینی ها در کیش

عکس بازار چینی ها در کیش را می‌توانید با جزئیات کاملش در صفحه مجازی آن مشاهده کنید. بازار چینی‌ها ضمن داشتن فعالیت حضوری در دو مرکز خرید بزرگ کیش حضوری پررنگ هم در فضای مجازی دارد. با دنبال کردن صفحه اینستاگرام این بازار می‌توانید از محصولات ارائه‌شده، رویدادها و حراجی‌های مختلف آن مطلع شوید.

امکانات رفاهی بازار چینی کیش

هر دو شعبه از بازار چین در کیش به لطف حضور در معروف‌ترین مراکز خرید این جزیره امکانات رفاهی مطلوبی را در اختیار خریداران قرار می‌دهند. رستوران، کافی‌شاپ، کافی‌نت با خدمات گسترده، پارکینگ اختصاصی و سرویس بهداشتی از جمله خدمات رفاهی موجود در این بازار است.

جاهای دیدنی اطراف بازار خرید چین کیش

از حراج بازار چینی ها در کیش که حظ وافر را بردید، سری به جاهای دیدنی کیش این بازارها بزنید. خیلی هم تفاوت ندارد کدام شعبه از بازار چینی‌ها را برای خرید انتخاب کرده باشید؛ در اطراف هر دو شعبه دیدنی‌های جذابی انتظارتان را می‌کشد که عبارتند از:

  • اسکله تفریحی کیش
  • پارک برفی پنگوئن
  • پارک شهر و کارتینگ کیش
  • پلاژ ویژه بانوان و آقایان
  • پارک هنگام
  • مرکز خرید میکامال
  • بازارچه حافظ
  • بازارچه پارسیس

هتل های اطراف بازار چین در کیش

بی‌تردید هرجای جزیره کیش که اقامت داشته باشید، لحظاتی رویایی در انتظارتان خواهد بود. بااین‌حال، اگر تصمیم دارید یکی از بهترین هتل های کیش هم‌جوار با بازار چینی‌ها را انتخاب کنید، پیشنهاد ما به شما یکی از گزینه‌های زیر است.

شعبه اول در مرکز خرید مروارید

  • هتل کیش
  • هتل داریوش
  • هتل شایان
  • هتل مارینا
  • هتل لیلیوم
  • هتل لوتوس
  • هتل صدف

شعبه دوم در مرکز خرید پانیذ

  • هتل آرامیس
  • هتل شایگان
  • هتل سارا
  • هتل پارمیس
  • هتل پارمیدا

خرید و گشت‌وگذار در بازار چینی ها کیش

سپاس‌گزاریم که تا انتهای این مطلب با ما همراه بودید. در این مقاله از بازار چینی ها کیش گفتیم و آدرس، امکانات رفاهی و کالاهای آن را با هم بررسی کردیم. گشت‌وگذار در این بازار هم فال است و هم تماشا! گردشگرانی که با بلیط هواپیما کیش به جزیره سفر می‌کنند، هم با فرهنگ و سنت‌های اصیل چینی آشنا می‌شوند و هم پای محصولات باکیفیت این کشور را به خانه خود باز می‌کنند. اگر اهل خرید و پاساژگردی باشید، قطعا در این مجموعه محصولات خیلی جذاب و تازه‌ای آن هم با قیمت‌هایی منصفانه و ارزان پیدا خواهید کرد.

شما از بازار چینی های کیش چه می‌دانید؟ آیا قبلا از آن دیدن کرده‌اید؟ آیا از کیفیت و قیمت کالاهای آن چیزی می‌دانید؟ در این صورت، حتما برایمان بنویسید.

سوالات متداول:

1. در بازار چینی‌های کیش چه محصولاتی به فروش می‌رسد؟

در این بازار طیف متنوع و وسیعی از محصولات به فروش می‌رسد که معروف‌ترین آن‌ها، لباس‌های سنتی و پارچه‌های خوش‌طرح‌ و رنگ چینی است.

2. بازار چینی‌ها چه ساعتی از روز باز است؟

این بازار همه‌روزه در دو شیفت صبح و بعدازظهر از ساعت 9 صبح تا 1:30 و 5 بعدازظهر تا 11 شب باز است.

بخش نظرات

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc