https://gateway.trip.ir/api/

انتخاب تاریخ تور

تور شانگهای 14 آبان 1403 ( نمایشگاه بین المللی واردات چین)

دانـلود پکیــج

برنـامه پرواز

  • شروع سفر:
    از تهران،
    فرودگاه بین‌المللی امام خمینی
    به شانگهای،
    فرودگاه بین‌المللی شانگهای پودنگ
    ماهان
    ماهان
    مدت پرواز: 08:00 ساعت: 21:10
  • پایان سفر:
    از شانگهای،
    فرودگاه بین‌المللی شانگهای پودنگ
    به تهران،
    فرودگاه بین‌المللی امام خمینی
    ماهان
    ماهان
    مدت پرواز: 08:00 ساعت: 23:45

انتخاب هتل

2 پیشنهاد
پاگودا
پاگودا
PAGODA
6 شب
BB
  • قیمت 2 تخته (هرنفر)
    61,000,000 تومان + 685 دلار
  • قیمت 1 تخته (هرنفر)
    61,000,000 تومان + 880 دلار
انتخاب و رزرو
هنگشان گاردن
هنگشان گاردن
HENGSHAN GARDEN
6 شب
BB
  • قیمت 2 تخته (هرنفر)
    61,000,000 تومان + 785 دلار
  • قیمت 1 تخته (هرنفر)
    61,000,000 تومان + 1,075 دلار
انتخاب و رزرو

توضیحات

اطلاعات تور

نوع سفر
هوایی
مدارک لازم
گذرنامه با 7 ماه اعتبار
خدمات آژانس
ترانسفر فرودگاهی - بلیط رفت و برگشت - اقامت در هتل - ویزا -
مسئولین تور
داوید پرک - نیلوفر فریدنی -

توضیحات تکمیلی

توضیحات :

نمایشگاه واردات چین، یکی از سه نمایشگاه بزرگ چین، و اولین نمایشگاه دنیا در زمینه واردات می باشد که نقش بسیار مهمی در توسعه تجارت بین‌المللی ایفا کرده است. این نمایشگاه، تجلی جذابیت اقتصاد چین و بستری مناسب برای توسعه تجارت، سرمایه‌گذاری، تبادلات فرهنگی و همکاری‌های متقابل است.
هفتمین دوره این نمایشگاه از تاریخ ۵ تا ۱۰ نوامبر ۲۰۲۴ در شهر شانگهای برگزار خواهد شد. دولت چین با دعوت از مقامات دولتی، جوامع تجاری، غرفه‌داران و خریداران حرفه‌ای از سراسر جهان، فرصت بی‌نظیری برای کشف بازار چین و بهره‌مندی از امکانات نمایشگاه واردات چین (CIIE) فراهم کرده است. همکاری با کشورهای مختلف، مناطق و سازمان‌های بین‌المللی، نمایشگاه CIIE را به یک رویداد جهانی تبدیل کرده که کانال‌های جدیدی برای تجارت، تقویت همکاری‌ها و ارتقای رفاه مشترک اقتصادی و تجاری فراهم می‌کند.
اگر به دنبال فرصتی برای گسترش تجارت، ایجاد ارتباطات بین‌المللی و بهره‌مندی از جذابیت‌های بازار چین هستید، حضور در CIIE 2024 فرصتی طلایی برای شماست.

هوش مصنوعی و فناوری اطلاعات
حوزه صنعت هوشمندی و فناوری اطلاعات یکی از جذاب‌ترین بخش‌های نمایشگاه واردات چین به شمار می‌آید. محصولات ارائه شده در این بخش، پیوندی از نوآوری‌های فناورانه و پیشرفت‌های دیجیتال را به نمایش می‌گذارند. در این نمایشگاه سال گذشته، 30 شرکت برتر دنیا از رتبه‌بندی 500 شرکت برتر Fortune، همچون ABB، زیمنس، Texas Instruments، Nachi، Schneider، Intel و Hitachi در این بخش حضور داشتند. این شرکت‌ها معمولاً محصولات بالغ با سطح آمادگی فناوری (TRL) 8 و 9 را ارائه می‌کنند.
همچنین در حوزه‌های هوش مصنوعی، رباتیک، تولید هوشمند و خودروهای الکتریکی و برقی، فناوری‌های متعددی به نمایش گذاشته شد. برای مثال، محصولات و راهکارهای متنوعی مرتبط با تولید انبوه و تولید هوشمند در زمینه‌های لجستیک، کنترل کیفیت و ارتقاء خط تولید توسط شرکت‌ها عرضه شده بود. شرکت‌هایی از کشورهای آلمان، ژاپن و ایالات متحده نیز حضور فعالانه‌ای داشتند و محصولات متنوعی را معرفی کرده بودند.

 کالاهای مصرفی
در3 سالن مرتبط با کالاهای مصرفی، طیف وسیعی از محصولات مصرفی اعم از لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی گرفته تا مد، محصولات زیبایی و کالاهای مصرفی عرضه شده بودند. بسیاری از برندهای مطرح دنیا در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی، تولیدکنندگان اسباب بازی نظیر Lego و ارایه دهندگان محصولات کفش و پوشاک حضور پررنگی در این حوزه داشتند و آخرین محصولات و کالاهای خودر را در معرض نمایش گذاشته بودند. نوآوری و ایجاد تجربه کاربری برای بازدیدکنندگان از رویکردهای بسیار جدی توسط برندهای مشهور بین المللی در این حوزه بود و در برخی موارد معدود فروش به صورت حضوری نیز فراهم شده بود. این حوزه در بین بازدیدکنندگان عام از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بود.

 مراقبت های بهداشتی و تجهیزات پزشکی
محصولات و خدمات معرفی شده در حوزه تجهیزات پزشکی و مراقبت های بهداشتی را میتوان یکی از فعالترین و پیشرفته ترین حوزه های نمایشگاه واردات چین قلمداد کرد. تجهیزات پزشکی، داروسازی، خدمات بهداشتی و محصولات سلامتی از رویکردهای اصلی این حوزه بودند. شعار این حوزه در نمایشگاه Healthy China, Better Life اعلام شده بود و با هدف توسعه و ارتقاء سطح سیستم درمان قدرتمند و پایدار در چین مورد توجه بازدیدکنندگان و مقامات دولت چین قرار داشت. سطح بلوغ فناوری و محصولات ارایه شده در این حوزه را می توان گواهی بر ارتقاء سطح زندگی در کشور چین دانست که موجب شده بود بسیاری از شرکت های مطرح بین المللی آخرین محصولات و خدمات بالغ و نوآورانه خود را در حوزه تشخیص، درمان و مراقبت از بیمار در نمایشگاه عرضه کنند.

 محصولات غذایی و کشاورزی
محصولات غذایی و کشاورزی یکی دیگر از حوزه هاب مورد توجه بسیاری از کشورها در نمایشگاه واردات چین بود و بسیاری از کشورهای حاضر در نمایشگاه در کنار تولیدکنندگان و برندهای مشهور جهانی، محصولات غذایی و کشاورزی خود را عرضه می کردند. ایالات متحده در این حوزه برای اولین بار در نمایشگاه حضور فعالانه ای داشت و درکنار استرالیا و کشورهای اروپایی بسار پررنگ در 3 سالن مرتبط حضور داشتند. در این سالن ها طیف وسیعی از اقلام غذایی، نوشیدنی ها و محصولات کشاورزی از سراسر جهان عرضه می شد.از نکات مهم این حوزه امکان فروش در محل برگزاری نمایشگاه بود که توسط برخی از غرفه داران انجام شود. ارایه آخرین پیشرفت‌ها در فناوری مواد غذایی، کشاورزی پایدار و ایمنی مواد غذایی از نکات مهم و برجسته در این حوزه بود.

 خودرو
حوزه خودرو در نمایشگاه واردات چین بسیار مورد توجه بود. باتوجه به برنامه های دولت چین با محویت توسعه پایدار و رفع مشکلات زیست محیطی و آلودگی هوا در این کشور، پیشرفت این کشور در حوزه خودرو بسیار سریع و قابل توجه بوده است. در تک سالن مرتبط به خودرو در این نمایشگاه تنها می توان تولیدکنندگان بزرگ خودرو را یافت که آخرین محصولات و ایده های خود را در حوزه مدل های مفهمومی، خودورهای الکتریکی و خودورهای خوردان عرضه کرده بودند. ارایه آخرین فناوری، طراحی و مهندسی خودرو در کنار ایجاد تجربه کاربری برای بازدیدکنندگان از رویکردهای اصلی مطرح در نمایشگاه بوده است.از جمله خودروسازان حاضر در این نمایشگاه میتوان به Tesla، GE، Toyota، Ford، Mercedes-Benz و Daimler اشاره کرد. محصولات عرضه شده توسط شرکت های بزرگ با تاکید بر فناوری های سبز و ارایه خدمات به سالمندان نشان از سطح تقاضای بازار چین در حوزه خودرو دارد و با توجه به عدم حضور تولیدکنندگان چینی در این نمایشگاه، می توان انتظار داشت که محصولات خودرویی چین این روند را دنبال کنند

خدمات تجاری
در تک سالن مرتبط با این حوزه، خدمات تجاری متنوعی در زمینه خدمات مالی، لجستیک، خدمات مشاوره، آموزش و گردشگری ارایه شده بود. شعار این بخش نمایشگاه Green and Low-Carbon Development, Stable, and Strong China, and Digital and Smart Future بود و تاکید ویژه ای بر راهکارها و خدمات معرفی شده با محوریت تحول دیجیتال به کل صنعت داشت. همچنین این بخش به عنوان پلتفرمی جهت تعامل بازدیدکنندگان با غرفه داران حاضر در نمایشگاه در نظر گرفته شده بود. پارک های صنعتی، شرکت های مشاوره مطرح بین المللی و نهادهای اجتماعی و عمومی نیز از جمله شرکت های حاضر در این بخش نمایشگاه بودند.

خدمات تور :

لیدر فارسی زبان
ترانسفر رفت و برگشت
اقامت در هتل با صبحانه
بیمه مسافرتی
ویزا

ساعت کاری همه روزه از 09:00 الی 18:00
در ساعات غیر اداری با شماره 09196969345( آقای پرک)  تماس حاصل فرمایید.


اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

QRcode
برای دانلود اسکن کنید
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc