https://gateway.trip.ir/api/

10 ایرلاین برتر دنیا از نگاه مسافران

به روز رسانی: 21 مرداد ، 1399 دانستنی های سفر

10 ایرلاین برتر دنیا از نگاه مسافران

با افزایش شمار مسافران در دنیا، بازخورد و نظرات آنها نسبت به کیفیت و خدمات ایرلاین‌ها اهمیت بیشتری یافته است. نظرسنجی از مسافران از طریق سایتهای معتبری چون Skytrax، TripAdvisor، Trustpilot انجام می‌گیرد. با پیشرفت شبکه‌های اجتماعی، تجربه مشتریان از خطوط پروازی و انعکاس نظرات‌شان، به سرعت پخش می‌شود. بازخورد منفی یا مثبت آنها، تاثیر مستقیمی روی فروش ایرلاین‌ها به جا می‌گذارد. طبق اعلام سایت اسکای‌تراکس، 10 ایرلاین‌ برتر دنیا طبق نظر مسافران در سال 2019 به ترتیب زیر است:

1. قطر ایرویز
قطر ایرویز یک ایرلاین جوان محسوب می‌شود که در زمانی کوتاه به رشدی خیره‌کننده رسید. 140 مقصد در سراسر دنیا با بهترین سطح خدمات، باعث محبوبیت بالای این هواپیمایی بین مسافران شده است. 

2.سنگاپور ایرلاینز
یکی از معتبرترین برندهای پرواز دنیا به سنگاپور ایرلاینز تعلق دارد. به دلیل پوشش شبکه پرواز در 6 قاره دنیا، استاندارد بالای خدمات و رضایت مشتریان، این هواپیمایی در رده دوم ایرلاین‌های برتر قرار دارد. 

3. نیپون ایرویز
بزرگترین خط پرواز ژاپن با 80 مقصد بین‌المللی و بیش از 110 مسیر داخلی و باشگاه 29 میلیونی مشتریان، جایگاه سوم را از آن خود کرده است.

4.کاتای پاسفیک ایرویز
این ایرلاین به کشور هنگ‌کنگ تعلق دارد. یکی از بزرگترین شرکت‌های حمل و نقل هوایی با 200 مقصد در سراسر دنیاست. کاتای پاسیفیک ایرویز، مجهز با 200 هواپیما همیشه جزو 5 ایرلاین برتر است.

5.امارات
امارات بزرگترین شرکت هواپیمایی خاورمیانه است. شما با اطمینان خاطر می‌توانید بلیط هواپیما دبی را از این ایرلاین خریداری کنید. خط پرواز امارات با 230 هواپیما، 140 مقصد در تمام قاره‌های دنیا و استاندارد بالای خدمات، در رده پنجم قرار دارد.

6. اوا ایر
این ایرلاین که در سال 1989 تاسیس شد، امروز یکی از امن‌ترین خطوط هوایی دنیا را داراست. شبکه پرواز اوا ایر با 60 مقصد، آسیا و چین را به اروپا، آمریکای شمالی و اقیانوسیه پوشش می‌دهد. 

7. هانیان ایرلاین
این ایرلاین متعلق به کشور چین است که دارای 400 هواپیما و 24 شعبه است. هانیان ایرلاین، پروازهای چین و آسیا را به اروپا، آمریکای شمالی و اقیانوسیه پوشش می‌دهد. 

8. کانتاس ایرویز 
کانتاس یکی از ایرلاین‌های قدیمی دنیاست که سال 1920 در استرالیا تاسیس شد. در حال حاضر این ایرلاین، بزرگترین شبکه پرواز داخلی و بین‌المللی استرالیا را در اختیار دارد.

9. لوفت‌هانزا
یکی از بزرگترین خطوط هواپیمایی آلمان، لوفت‌هانزا است. دفتر مرکزی آن در کلن و پایگاه اصلی آن در فرودگاه هامبورگ قرار دارد. لوفت‌هانزا از لحاظ تعداد مقاصد پرواز، رتبه دوم دنیا را داراست.

10. تای ایرویز
تای ایرویز با 84 مقصد در 37 کشور دنیا و بیش از 90 هواپیما، رتبه دهم را در اختیار دارد. بیشتر شبکه پرواز این ایرلاین شرق آسیا و آسیا جنوب شرقی است. 



بخش نظرات

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc