https://gateway.trip.ir/api/

بهترین زمان حراج ها در وان ترکیه

به روز رسانی: 26 مهر ، 1401 جاذبه های گردشگری

بهترین زمان حراج ها در وان ترکیه

وان که به خاطر بزرگترین دریاچه ترکیه معروف است. وان درست در کنار ساحل دریاچه نمک سودا در کنار جاده باستانی ابریشم واقع شده است و یکی از بهترین شهرهای ترکیه برای خرید های سالیانه می باشد. 
حراج های فصلی و سالیانه وان ترکیه در تمامی فروشگاه ها یکسان نیستند، و برخی از آن ها در زمان ها و اعیاد خاصی حراج دارند. با نزدیک شدن به فصل های حراج و اعیاد مختلف فروشگاه ها روی شیشه های مغازه کلمه ی Indirim را می‌زنند.
برخی از برند ها مجموعه های خود را در چهار فصل مختلف عرضه می کنند. بنابراین وقتی فصل آینده نزدیک است، اقلام فصل قبل را به فروش می ‌رسانند.
 از سوی دیگر، برخی از برند ها مجموعه هایی دارند که فقط به دو فصل مجموعه های پاییز - زمستان و بهار -تابستان تقسیم می شوند. 
طبیعتا زمان فروش آنها با برندهای چهارفصل قبلی متفاوت است. علاوه بر این، هر روز بهانه ای برای راه اندازی کمپین ها و تخفیف های ویژه وجود دارد.
اکثر فروشگاه ها با نزدیک شدن به عید کریسمس و سال نو میلادی حراجی های خود را آغاز می کنند. بازه ی زمانی این حراجی ها از 
اوایل دی ماه آغاز شده و تا اوایل ژانویه ادامه پیدا می کند. این حراجی ها معمولا اجناس خود در این اعیاد حدود 30 تا 40 درصد تخفیف می زنند. 

حراجی در وان ترکیه

حراجی در وان ترکیه

زمان حراجی های وان ترکیه

همانطور که در بالا نیز ذکر کردیم، حراجی های وان ترکیه به صورت حراجی های فصلی و در مناسب های متفاوت اتفاق می افتد. 

حراج‌ های فصلی

در حراجی های فصلی، گردشگران می توانند در مراکز خرید و بازارهای وان اجناسی که فصل آن به اتمام رسیده است را با تخفیف های زیادی خریداری کنند.
حراجی های وان ترکیه بیش تر بر روی پوشاک اعمال می شوند. برای مثال در فصل بهار ، شما می توانید پوشاک فصل های بعدی را با قیمتی ارزان تر خریداری کنید.
حراجی های وان در پایان هر فصل بیشتر می شود، زیرا فروشندگان به دنبال وارد کردن اجناس جدیدشان هستند. به همین خاطر اجناس فصلی را در آخر هر فصل به حراج می گذارند.
در حراجی های وان به دلیل تقاضای بالا در خرید تمامی اجناس پر طرفدار و دارای سایز های متداول زودتر از حد معمول به فروش می روند، برای همین می بایست برای خرید از حراجی ها به موقع اقدام کنید.

حراج‌ های مناسبتی

در حراجی های مناسبتی، همانطور که از نامش مشخص است در روزهای خاصی از سال که مناسبتی هستند اتفاق می افتد. برای مثال حراجی های بلک فرایدی، حراجی های ولنتاین، حراجی های کریسمس، حراجی های عید فطر از جمله حراجی های مناسبتی در ترکیه هستند و تخفیف های بسیاری خوبی را ارائه می دهند.
بهترین زمان های حراجی در وان ترکیه در نیمه ی دوم ماه اوایل دی ماه و تا اواسط دی ماه است. در این بازه ی زمانی به دلیل کریسمس و سال نوی میلادی بیش تری حراجی ها با تخفیف های بسیار بالایی عرضه می شود.
علاوه بر حراجی های کریسمس و سال نو میلادی حراجی های دیگری مانند حراجی های عید سعید فطر و عید قربان است. اکثر شهر های ترکیه را مسلمانان تشکیل می دهند و از آنجایی که اعیاد برای مسلمانان است، بازارها و مراکز خرید وان ترکیه از تخفیف های مناسبتی ویژه ای برخوردار هستند.

بهترین زمان برای سفر و خرید از حراجی های وان ترکیه

ترکیه یکی از توریستی ترین کشورهای جهان است و البته افراد زیادی در طول سال به این کشور زیبا با آب و هوای مطبوع سفر می کنند. 
یکی از مهم ترین سوالاتی که ممکن است به ذهن خطور کند این است که چه زمانی به ترکیه سفر کنیم؟ دانستن اینکه بهترین زمان برای سفر به وان ترکیه کی می باشد می تواند سفر به این شهر را راحت تر کند.
فصل تابستان در ترکیه هوا گرم و مرطوب است، اگر با گرمای هوا مشکلی ندارید این فصل دارای حراجی ها و فستیوال ها ی حراج متفاوتی است.
فصل های بهار و پاییز دارای آب و هوایی معتدل و مطبوع است، در این زمان از سال می توانید از حراجی های آخر فصل استفاده کنید. در فصل زمستان نیز آب و هوای وان ترکیه نسبتا سرد و همراه با بارندگی است، ولی بهترین زمان برای خرید از حراجی های کریسمس و عید نوی میلادی است.

بهترین مراکز خرید وان در حراجی ‌ها

برای اینکه بتوانید خرید خوبی در سفر به وان ترکیه داشته باشید، باید با مراکز خرید این شهر بیش تر آشنا شوید. وان ترکیه با اینکه کوچک است، ولی مراکز خرید های زیادی دارد، که می توانید تمامی مایحتاج خود را از آن ها تهیه کنید.
در این مراکز خرید می توانید انواع برندهای معروف ترکی و بین المللی مانند، کوتون، ال دی ال، ال سی وایکیکی، پولو، زارا، منگو را خریداری کنید.

مرکز خرید ای وی ام وان 

مرکز خرید ای وی ام وان یکی از مدرن ترین و معروف ترین مراکز خرید در وان ترکیه است. این مرکز خرید دارای پنج طبقه با متراژ 30 متر مربع است.
در حراجی های وان ترکیه اگر به مرکز خرید ای وی ام وان سر بزنید، می توانید از تخفیف های ویژه ای برخوردار شوید، که شامل طیف وسیعی از پوشاک و کیف و کفش، لوارم آرایشی و بهداشتی، بدلیجات، لوازم الکترونیکی است. در طبقات پایین تر این مرکز خرید می توانید فروشگاه های اوت لت وان ترکیه را مشاهده کنید، که دارای تخفیف های ویژه ای می باشند.

آیدین پریهان ای وی ام 

خرید در مراکز خرید بزرگ و لوکس مانند آیدین پریهان بسیار لذت بخش است، مرکز خرید آیدین پریهان یکی از آرام ترین و زیبا ترین مراکز خرید در وان ترکیه است. 
این مرکز خرید دارای امکانات تفریحی مانند سالن سینما، بولینگ و گیم نت می باشد. این مرکز خرید یکی از بهترین مراکز خرید برای حراجی های پوشاک در وان ترکیه است.

مرکز خرید آتایوس سیلور 

مرکز خرید آتایوس سیلور نیز یکی از مراکز خرید معروف در وان ترکیه است. در این مرکز خرید شما می توانید فروشگاه های عمده فروشی از انواع برندهای لوکس دنیا را مشاهده کنید، که در حراجی های فصلی و مناسبتی از تخفیف های ویژه ای برخوردار می شوند.

نکات مهم در مورد حراجی های وان در ترکیه

در دی ماه به دلیل مناسبت های کریسمس و سال نوی میلادی حراجی های بسیار خوبی ارائه می شوند، اما در این فصل دمای هوا در شهر وان ترکیه بسیار کاهش می یابد و از نظر جوی در وضعیت خوبی قرار ندارد، اگر قصد رفتن برای خرید در این فصل را دارید با خود لباس مناسب و گرم همراه داشته باشید.
در فصل دی ماه به دلیل تعطیلات کریسمس، قیمت هتل ها و بلیط های مسافرتی نیز افزایش پیدا می کند. به همین خاطر هزینه های سفر شما در این فصل افزایش می یابد.
در هنگام خرید با دقت اجناس خود را انتخاب کنید، و هیجانی رفتار نکنید زیرا در بیش تر مواقع امکان تعویض و پس دادن اجناس وجود ندارد.
در حراجی های وان مراکز خرید محصولات متنوعی را با تخفیف ویژه در اختیار فروشندگان قرار می دهد، اما بیش تر محصولاتی مانند پوشاک پر متقاضی هستند. به همین خاطر حراجی های لباس در وان شامل تخفیف های ویژه ای هستند.
هر فروشگاه و مرکز خریدی در سال دارای زمانی متفاوت است. بیش تر فروشگاه هایی که اجناس خود را حراج می کنند تابلوای از نوشته های Discount یا Indirim را بر روی شیشه های خود نصب می کنند.

چکیده مطلب

وان یکی از شهر های کوچک در ترکیه است، که دارای مراکز خرید متنوعی می باشد. اغلب گردشگران تور ترکیه برای خرید های سالیانه ی خود به این شهر سفر می کنند.
ایرانیان بسیاری به دلیل نزدیکی با این شهر برای خرید در حراجی های فصلی و مناسبتی به شهر وان ترکیه می روند. حراجی های وان ترکیه بر اساس تغییر فصل و یا بر اساس مناسبت های خاص انجام می شود.
برای مثال با تمام شدن یک فصل در انتهای آن فصل تمامی اجناس با تخفیف های زیاد به فروش می رود و یا در هر مناسبتی مانند کریسمس، سال نوی میلادی، عید فطر و عید قربان، ولنتاین می توانید از حراجی های این مناسبت ها استفاده کنید.

سوالات متداول درباره ی بهترین زمان حراج ها در وان ترکیه

بهترین زمان برای حراجی های وان ترکیه کی می باشد ؟

فصل های بهار و پاییز دارای آب و هوایی معتدل و مطبوع است، در این زمان از سال می توانید از حراجی های آخر فصل استفاده کنید. 

حراجی های وان ترکیه کی می باشد ؟

حراجی های وان ترکیه در اواخر هر فصل و در مناسب های خاص مانند کریسمس، عید فطر و ... در طول سال می باشد.

بخش نظرات

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc