https://gateway.trip.ir/api/

همه چیز درباره هلیوم پارک ایران مال تهران

به روز رسانی: 06 تیر ، 1403 مقاصد پر طرفدار

هلیوم پارک ایران مال

برای ساختن یک روز شاد و مفرح، لازم نیست حتما رنج سفری دورودراز را به جان بخرید. گاهی حضور در یک پارک مهیج مانند هلیوم پارک ایران مال می‌تواند به اندازه یک سفر خارجی لذت‌بخش و نشاط‌برانگیز باشد. هلیوم پارک یکی از اولین ترامپولین پارک‌های ایران و بهترین پارک‌های موضوعی تهران است. این مجموعه تفریحی با دارابودن پکیجی کامل از متنوع‌ترین و پرشورترین بازی‌ها، اوقات بسیار نابی را برای تمام اعضای خانواده رقم می‌زند. اگر هیچ آشنایی با هلیوم پارک ایران مال در تهران ندارید، این نوشتار فرصت خوبی است تا درباره امکانات تفریحی این مجموعه جذاب بیشتر بدانید.

هلیوم پارک تهران کجاست؟

هلیوم پارک شعبه ایران مال پارکی مهیج و بی‌رقیب در پایتخت است که دسترسی افراد را به مجموعه‌ای کامل از بازی‌های مهیج و پرتحرک آسان می‌کند. این مجموعه تفریحی در منطقه 22 شهرداری تهران و در قلب مرکز خرید ایران مال، در میانه اتوبان خرازی واقع شده است.

موقعیت جغرافیایی هلیوم پارک ایران مال روی نقشه گوگل

تاریخچه و سال ساخت هلیوم پارک تهران در ایران مال

ترامپولین پارک‌ها همیشه مخاطبان خاص خودش را داشته است. هلیوم پارک تهران اولین و بزرگ‌ترین ترامپولین پارک کشور در مرکز خرید ایران مال است که به همت شرکت یکتا تندیس آبادیس در طبقه 1G ایران مال در سال 1402 افتتاح شد. این مجموعه تفریحی ورزشی که از آن تنها یک شعبه در مرکز خرید گوهرشاد مشهد وجود دارد، مکانی امن برای تجربه سالم‌ترین و مهیج‌ترین فعالیت‌های ورزشی است.

بازی های هلیوم پارک ایران مال

تفریح و سرگرمی در هلیوم پارک ایرانمال سن‌وسال نمی‌شناسد؛ بنابراین شما در هر رده سنی که باشید، با انتخاب هلیوم پارک لحظاتی فوق‌العاده هیجان‌انگیز و تکرارنشدنی را تجربه خواهید کرد. این مجموعه تفریحی جذاب از دو سالن مجزا با نام‌های سالن کهکشان و سالن جاذبه تشکیل شده است. در هر سالن بازی‌های جالب و منحصربه‌فردی وجود دارد که جزئیات بیشتر هرکدام را در ادامه برایتان شرح می‌دهیم.

ترامپولین حرفه‌ای

ترامپولین از بازی‌های مشترک بین کودکان و بزرگسالان است. در این تفریح کاربران فرصت دارند تا آزادانه و بدون هیچ مانعی، پرشی 3 متری را تجربه کنند. دیدن خود در ارتفاعات بالا هیجان و نشاط زیادی برای بازیکنان به همراه دارد.

بخش ویژه کودکان

بخش ویژه کودکان همان‌طور که از نامش پیداست، از بازی‌هایی پویا و مهیج مختص گروه سنی کودکان تشکیل می‌شود. گودال فضایی، سرسره فضایی، زیپ‌لاین، استخر توپ و وایپ‌اوت از جمله تفریحات شاد و پرهیجانی است که کودکان را حسابی سرگرم می‌کند.

فوتبال حبابی

فوتبال حبابی از جمله بازی‌های پرطرفدار در سالن کهکشان هلیوم پارک است که خنده و هیجان زیادی را به همراه دارد. در این بازی کاربران وارد حبابی بزرگ می‌شوند و با تنه‌زدن به سایر بازیکنان اسباب خنده و شادی همه را فراهم می‌کنند.

فوتبال حبابی از تفریحات هلیوم پارک ایران مال

تصویری از فوتبال حبابی در هلیوم پارک ایران مال

نردبان معلق

راه‌رفتن روی نردبان معلق هم هیجان خاص خودش را دارد. این بازی که احتمالا نظیر آن را در شهرهایی مثل مشکین‌شهر یا نمک‌آبرود دیده باشید، کاربران را به تجربه آدرنالین در سطح بسیار بالا دعوت می‌کند.

نبرد گلادیاتور

از بازی‌های پرشور سالن جاذبه که با تجربه آن می‌توانید میزان آمادگی جسمانی خود را هم محک بزنید، نبرد گلادیاتور است. در این نبرد باید تمام انرژی و تلاش‌تان را به حفظ تعادل و جلوگیری از افتادن روی زمین معطوف کنید.

بسکتبال

آیا تابه‌حال لذت پرتاب توپ در سبد بسکتبال را در حالت پرش تجربه کرده‌اید؟ اگر پاسخ‌تان منفی است، باید بگوییم این فرصت مهیج در سالن جاذبه هلیوم پارک وجود دارد. در این بازی روی ترامپولین قرار می‌گیرید و با یک نشانه‌گیری عالی توپ را به سمت هدف پرتاب می‌کنید.

فوتیارد

فوتیارد تلفیق جالب و مهیج بازی فوتبال و بیلیارد است. در این بازی جذاب دو بازیکن در زمینی که حکم میز بیلیارد را دارد، روبه‌روی یکدیگر قرار می‌گیرند و با پرتاپ توپ به وسیله پاها برد و باخت نهایی را رقم می‌زنند.

داج بال

داج بال همان بازی وسطی خودمان در گذشته است؛ بااین‌تفاوت که در هلیوم پارک، ترامپولین را چاشنی این بازی قدیمی کرده‌اند. مسلما ترکیب سرعت و پرش در این بازی شور و نشاط زیادی را برای افراد به ارمغان می‌آورد.

دیوار شیب‌دار

اگر در کودکی‌تان از دیوار راست بالا رفته‌اید، احتمالا در بازی دیوار شیب‌دار به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کنید. این بازی نیز در کنار هیجان و شوری که به همراه دارد، فرصت خوبی برای محک‌زدن استقامت عضلانی و آمادگی جسمانی‌تان خواهد بود.

وایپ اوت

از دیگر بازی‌های گروهی سالن جاذبه وایپ‌اوت است که پیروزی در آن به دقت و تمرکز بسیار بالای شما بستگی دارد. در وایپ‌اوت گردنه‌ای در حال گردش است که بازیکنان اگر به موقع جاخالی ندهند، از این رقابت گروهی حذف می‌شوند.

وایپ اوت از بازی های هلیوم پارک ایران مال در تهران

تصاویر هلیوم پارک تهران

نینجا کورس

عبور از مسیری پرچالش و صعب‌العبور ماهیت اصلی بازی نینجا کورس را تشکیل می‌دهد. این بازی که به صورت تک‌نفره، دونفره یا سه‌نفره قابل اجراست، بازیکنان را به تحرک و هیجان بیشتر دعوت می‌کند.

امکانات هلیوم پارک تهران

هلیوم پارک ایران مال در کنار تمام تفریحات هیجان‌انگیز و پرنشاطی که دارد، امکانات رفاهی مناسبی را هم در اختیار کاربران قرار می‌دهد. خدمات و امکانات رفاهی این مجموعه موارد زیر را شامل می‌شود.

مراکز خرید متنوع

در چندقدمی سالن‌های بازی هلیوم پارک چندین مرکز خرید وجود دارد که امکان خریدی راحت و بی‌دردسر را برای شما فراهم می‌کند. پوشاک، لوازم ورزشی، تجهیزات الکترونیکی و دیجیتال، لوازم منزل و کیف‌وکفش از جمله اقلام عرضه‌شده در فروشگاه‌های این مجموعه هستند.

رستوران ها و کافه های مجلل

بی‌تردید سرو غذا و نوشیدنی میان بازی و تفریح عیش حضور در این مجموعه جذاب را دوچندان می‌کند. در ایران مال بیش از 10 رستوران فرنگی و ایرانی به چشم می‌خورد که تعدادی از آن‌ها در طبقه 1G این مجموعه و در همسایگی با هلیوم پارک جا خوش کرده‌اند.

امکان تجربه صخره نوردی

سقوط از صخره روی ترامپولین را هم باید جزء خدمات رفاهی هلیوم پارک تهران بدانیم. مسیرهای ساده، متوسط و سختی که برای صخره‌نوردی طراحی شده است، به شما این امکان را می‌دهد تا متناسب با میزان توانایی و مهارت‌تان سراغ این فعالیت مفرح بروید.

برگزاری تولد

برای برگزاری مراسم تولد هم می‌توانید روی جذابیت‌های بصری هلیوم پارک حساب کنید. این مجموعه با اختصاص‌دادن بخشی مجزا به سالن تولد، میزبان شما برای جشن‌ها و محافل صمیمانه‌تان خواهد بود. ناگفته پیداست که تم تولد و نوع پذیرایی مطابق با سلیقه و نظر شما طراحی و اجرا می‌شود.

ساعت کاری و قیمت بلیط هلیوم پارک تهران

هلیوم پارک ایران مال در روزهای کاری از ساعت 10 صبح تا 11 شب آماده پذیرش و خدمت‌رسانی به کاربران است. ساعت کاری این مجموعه در روزهای آخر هفته یعنی چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه تا 11:30 افزایش پیدا می‌کند.

قیمت هلیوم پارک ایران مال را هزینه ورودی و پرداخت مبلغی جداگانه برای هر بازی تشکیل می‌دهد. هزینه ورودی این مجموعه برای هر نفر 20.000 تومان محاسبه می‌شود. هزینه پرداخت‌شده برای هر بازی هم به مدت زمان حضور افراد در هر سالن بستگی دارد؛ درحال‌حاضر هر 30 دقیقه بازی در سالن اصلی معادل 210.000 تومان و هر 30 دقیقه بازی در سالن مختص کودکان معادل 120.000 تومان در سال 1403 محاسبه می‌شود.

بد نیست بدانید که هزینه ذکرشده به هنگام ورود افراد به مجموعه در یک دستبند شارژ می‌شود. با شارژ این دستنبد افراد به تمام بازی‌های فعال در مجموعه دسترسی کامل خواهند داشت. مراجعان برای خرید بلیط هلیوم پارک ایران مال تنها می‌توانند از طریق مراجعه حضوری اقدام کنند؛ درحال‌حاضر امکان خرید آنلاین بلیط این مجموعه وجود ندارد.

خرید بلیط هلیوم پارک ایران مال

عکس هلیوم پارک ایران مال 

قیمت هلیوم پارک ایران مال برای خانواده ها

یکی از قابلیت‌های ویژه هلیوم پارک امکان رزرو گروهی یا خانوادگی این مجموعه است. برای رزرو هلیوم پارک ایران مال کاربران باید یک هفته قبل جهت انجام هماهنگی‌های لازم به مجموعه مراجعه کنند. با رزرو هلیوم پارک سالن‌های این مجموعه در بازه‌های زمانی مختلف 90، 120، 180، 240 و360 دقیقه یا تمام روز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. هزینه رزرو مجموعه متناسب با میزان ساعات حضور افراد در سالن و روز هفته از 40 تا 800 میلیون تومان متغیر است.

آدرس و شماره تلفن هلیوم پارک ایران مال

همان‌طور که گفته شد، مجموعه تفریحی ورزشی هلیوم پارک در منطقه 22 شهرداری تهران و در مرکز خرید ایران مال واقع شده است. این مجموعه جذاب در طبقه 1G مرکز تجاری ایران مال قرار دارد.

  • آدرس هلیوم پارک ایران مال: منطقه ۲۲ شهرداری تهران، بزرگراه شهید خرازی (غرب به شرق)، خروجی ایران مال، مرکز خرید ایران مال، طبقه 1G
  • شماره تماس هلیوم پارک ایران مال: ۰۲۱۲۹۲۹
  • آدرس وبسایت: heliumpark.ir (متاسفانه غیرفعال است؛ اما می‌توانید به وبسایت رسمی ایران مال مراجعه کنید)
  • آدرس صفحه اینستاگرام: helium_park_iran

نحوه دسترسی به هلیوم لند ایران مال با مترو و خودرو شخصی

برای دسترسی به این پارک موضوعی با خودرو شخصی، ابتدا وارد بزرگراه شهید خرازی شوید. در انتهای این بزرگراه و قبل از اینکه به تقاطع غیرهمسطح بزرگراه با بلوار طبیعت برسید، خروجی ایران مال را می‌توانید مشاهده کنید. ادامه مسیر را وارد خیابان ایران مال شوید. حالا دیگر تا پارکینگ این مجموعه جذاب راه زیادی ندارید.

برای دسترسی به هلیوم پارک با مترو هم باید در ایستگاه ایران خودرو در خط 5 مترو تهران پیاده شوید. فاصله این ایستگاه تا هلیوم پارک تنها 5 کیلومتر است که برای پیمودن آن می‌توانید از تاکسی‌های فعال در این ایستگاه کمک بگیرید.

قوانین بازی در هلیوم پارک ایران مال تهران

حالا که با ساعت کاری هلیوم پارک ایران مال و امکانات تفریحی آن آشنا شدید، بد نیست از قوانین حضور در این مکان تفریحی هم بیشتر بدانید. حضور در مجموعه هلیوم پارک شعبه ایران مال نظیر هلیوم پارک مشهد اصول خاص خودش را دارد. مهم‌ترین این قوانین عبارتند از:

  1. حداقل زمان حضور در هر سالن بازی 30 دقیقه است.
  2. برای استفاده از وسایل بازی لازم است ابتدا نسبت به شارژ دستبند اقدام کنید.
  3. دستبند شارژشده در زمان بازی فعال است و در اوقات استراحت یا زمان انتظار غیرفعال می‌شود.
  4. اگر مایل باشید بیشتر از شارژ اولیه دستبند بازی کنید، باید متناسب با میزان زمان بازی هزینه‌ای جداگانه را پرداخت کنید.
  5. در صورت اتمام بازی و صفرنشدن حساب دستبند، می‌توانید در مراجعه‌های بعدی‌تان از شارژ باقی‌مانده در دستبند استفاده کنید.
  6. افرادی با وزن بالای 110 کیلوگرم مجاز به استفاده از ترامپولین نیستند.
  7. شرط بازی در فوتبال حبابی داشتن قد بالای 160 سانتی‌متر است.
  8. به همراه‌داشتن دوربین، تلفن همراه و عینک در تمام بخش‌های هلیوم پارک ممنوع است.

سایر تفریحات مجموعه ایران مال در تهران

مرکز خرید ایران مال پاساژی به وسعت همه ایران است. این مجموعه گنیجنه‌ای غنی از امکانات رفاهی و تفریحی را در دل خود جای داده است. با گشت‌وگذار در این مرکز خرید می‌توانید ساعت‌ها سرگرم انجام فعالیت‌های جالب و مفرح باشید. پس اگر با حضور در ایران مال هلیوم پارک آن جذبتان نمی‌کند، می‌توانید از بخش‌های دیگر این مجموعه برخوردار شوید:

  • کتابخانه جندی‌شاپور: کتابخانه‌ای عظیم و بزرگ که نام آن از شهر و دانشگاه جندی شاپور اهواز برداشته شده و در معماری آن، ترکیبی جذاب از طرح‌های ایرانی و اروپایی مشاهده می‌شود.
  • باغ رستوران ملل ایران: یکی از بهترین رستوران‌های فرنگی تهران که می‌توانید طعم اصیل بهترین غذاهای بین‌المللی را در آن امتحان کنید.
  • پردیس سینمایی: فضایی مجهز و وسیع که لحظاتی بی‌تکرار و لذت‌بخش از تماشای فیلم را برای کاربران رقم می‌زند.

    ایران مال تهران پردیس سینمایی

    عکسی از پردیس سینمایی ایران مال 

  • کافه سینما: بخشی جذاب و دلنشین که به جلسات و سلسله‌نشست‌های اهالی هنر اختصاص دارد.
  • جاده تندرستی: به دنبال مسیری اختصاصی برای تجربه ناب پیاده‌روی در هوای آزاد هستید؟ جاده تندرستی ایران مال بهترین مسیر برای ساکنین غرب تهران است.

جاده تندرسی از امکانات ایران مال تهران

عکسی از جاده تندرستی ایران مال

  • باغ ایرانی: بهشتی تماشایی در ایران مال که شما را به یاد باغ شازده ماهان کرمان می‌اندازد.
  • مسجد جامع: از دیدنی‌های مهم طبقه همکف ایران مال است که طرحی باشکوه از معماری اصیل ایرانی را به نمایش می‌گذارد.
  • دریاچه و آبنمای موزیکال: دریاچه‌ای به وسعت 14 هزار متر مربع که در نتیجه رقص نور و آب و پخش موزیک جلوه‌ای فوق‌العاده زیبا در شب پیدا می‌کند.
  • سالن بولینگ: سالنی وسیع و دلنشین در بام بزرگ ایران که میزبان علاقه‌مندان به رشته ورزشی بولینگ است.

سالن بولینگ ایران مال| هلیوم پارک

تصویری از سالن بولینگ ایران مال

  • مرکز اسپا و استخر: مجموعه‌ای جذاب از اسپا، حمام ترکی، سونا بخار و خشک، سالن ماساژ و سه استخر ویژه کودکان، بانوان و آقایان است.
  • پیست یخ: فضایی به وسعت 3600 مترمربع است که لذت ناب هاکی روی یخ را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.
  • استادیوم چندمنظوره: سالنی وسیع با چشم‌انداز بسیار روح‌نواز که میزبان برگزاری مسابقات ورزشی و رویدادهای غیرورزشی است.

سالن چند منظوره |هلیوم پارک شعبه ایران مال

تصویری از استادیوم چند منظوره ایران مال

  • شهربازی: شگفت‌انگیزترین بخش مرکز خرید ایران مال است که با وسایل مهیج بازی و برنامه‌های مفرح آموزشی اوقات بسیار خوشی را برای تمام سنین رقم می‌زند.
  • اسکواش: از دیگر تفریحات نشاط‌برانگیز ایران مال است که در 4 زمین هوشمند و مدرن به وسعت 2700 مترمربع انجام می‌پذیرد.

هلیوم پارک ایران مال؛ بهترین تفریح در سفر به پایتخت

تفریح و هیجان تاریخ انقضا ندارد. فعالیت‌های مفرح بهترین راه گریز از دغدغه‌های روزمره محسوب می‌شوند و هلیوم پارک ایران مال مکانی ایده‌آل برای تجربه این فرصت ناب است. اگر تا انتهای این نوشتار همراه ما بوده‌اید، با بخش‌های متنوع این مجموعه و تفریحات مهیجی که دارد، آشنایی کامل پیدا کردید. حالا کافی است اولین روز تعطیل در تقویم کاری‌تان را به تفریح در هلیوم پارک اختصاص دهید. بی‌تردید لحظات تکرارنشدنی در این مجموعه در انتظارتان خواهد بود.

برای سفر به تهران و لذت‌بردن از جاهای دیدنی و تفریحات پایتخت، خرید بلیط هواپیما تهران بهترین گزینه است. شما می‌توانید با رزرو بلیط خود از تریپ، با قیمتی مناسب از هر نقطۀ ایران سفر کنید و تعطیلاتی به‌یادماندنی داشته باشید. فراموش نکنید که نظر خود را درباره تفریحات تهران بنویسید و با دیگر خوانندگان این مطلب به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول:

1. هلیوم پارک کجای ایران مال است؟

این مجموعه در طبقه 1G ایران مال واقع شده است.

2. ورودی هلیوم پارک ایران مال چقدر است؟

هزینه ورود به هلیوم پارک برای هر نفر 20 هزار تومان است.

3. هلیوم پارک ایران مال باز است؟

بله؛ این مجموعه همه‌روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب و در روزهای تعطیل تا 11:30 شب پذیرای گردشگران است.

4. هلیوم پارک ایران مال طبقه چندمه؟

این مجموعه در طبقه اول ایران مال قرار دارد.
بخش نظرات

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc