https://gateway.trip.ir/api/

بهترین جاهای دیدنی بدروم؛ گردشی فرح‌بخش در شهری زنده و پرهیاهو

به روز رسانی: 26 مهر ، 1403 مقاصد پر طرفدار

جاهای دیدنی بدروم

اگر به دنبال یک تعطیلات تابستانه خاص و منحصربه‌فرد هستید، جاهای دیدنی بدروم ترکیه انتخابی هوشمندانه برایتان خواهد بود. این شهر صاحب مناظری فراتر از تصورات و خیالات گردشگران است. بنابراین، اگر آن را از نظر جذابیت و زیبایی هم‌ردیف با استانبول و آنتالیا بدانیم، اغراق نکرده‌ایم. حالا اگر نمی‌خواهید لذت سفر به ترکیه را با رفتن به شهرهای تکراری آن حرام کنید، تا انتها همراه ما باشید.

موزه باستان شناسی زیر آب؛ گنجینه‌ای تاریخی در دل دریا

معرفی جاهای دیدنی بدروم را با موزه باستان‌شناسی زیر آب آغاز می‌کنیم که نظیر آن در کل جهان پیدا نمی‌شود. این موزه از بزرگ‌ترین موزه‌های جهان است که به دلیل قرارگرفتن زیر آب حال‌وهوای کاملا متفاوتی را برای بازدیدکنندگان رقم می‌زند.

از عجایبی که در موزه باستان‌شناسی بدروم نگهداری می‌شود باید به قدیمی‌ترین کشتی غرق‌شده یونانی در جهان اشاره کرد. البته به‌جز این کشتی، طلا و جواهرات، اشیای قیمتی و مجسمه‌های زیادی هم در این موزه حضور دارند که بازدید از آن‌ها برای علاقمندان به تاریخ جذابیتی وصف‌نشدنی به همراه دارد.

  • ساعت بازدید: همه‌روزه از ساعت 8:30 صبح تا 5 بعدازظهر
  • قیمت بلیط: 25 لیر

موزه باستان شناسی از جاهای دیدنی بدروم

موزه باستان‌شناسی زیر آب

جزیره خرگوش؛ از جاهای دیدنی بدروم در ترکیه

اگر می‌دانید بدروم کجاست، احتمالا نام جزیره خرگوش هم به گوشتان خورده است. هیجان و ماجراجویی در بدروم زمانی خودش را نشان می‌دهد که بخواهید با جزیره جذاب و دیدنی آن در کنار ساحل گوموشلوک ملاقات کنید. این جزیره خرگوش نام دارد که البته محلی‌ها آن را با نام جزیره آسار هم می‌شناسند. جزیره خرگوش بهترین چشم‌اندازهای طبیعی دنیا و خارق‌العاده‌ترین خرابه‌های باستانی را یک‌جا در دل خود جمع کرده است.

جزیره خرگوش با گذرگاهی باریک به ساحل گوموشلوک متصل می‌شود و همین گذرگاه امکان دسترسی به جزیره را برای گردشگران سهولت می‌بخشد. البته شما می‌توانید با قایق هم خودتان را به این جزیره برسانید؛ فقط یادتان باشد در انتخاب این مسیر باید رنج تا زانو زیر آب‌رفتن را به جان بخرید.

از راز نامگذاری این جزیره هم اگر بخواهید بدانید باید بگوییم این جاذبه نه تنها زیستگاه خرگوش‌های وحشی است که خود نیز ظاهری خرگوش‌مانند دارد؛ ازهمین‌رو، به آن جزیره خرگوش می‌گویند.

  • ساعت بازدید: 24 ساعت شبانه‌روز
  • قیمت بلیط: رایگان

جزیره خرگوش از زیباترین جاهای دیدنی بدروم

جزیره خرگوش

مرکز خرید پالمارینا؛ لوکس ترین جاذبه تجاری بدروم

مراکز خرید هم می‌توانند از بهترین جاهای دیدنی بدروم باشند؛ به‌خصوص اگر اهل بازارگردی و گشت‌وگذار در میان فروشگاه‌های مجلل و غرفه‌های رنگارنگ باشید. یکی از بهترین مراکز خرید بدروم مرکز خرید پالماریناست که با تنوع موجود در محصولات خود و 100 برند معتبر محلی و بین‌المللی، اسباب رضایت حداکثری گردشگران را فراهم می‌کند.

  • ساعت بازدید: همه‌روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب
  • قیمت بلیط: رایگان

مرکز خرید میدتاون؛ از خرید تا تماشای فیلم

مرکز خرید میدتاون از مراکز تازه‌نفس شهر بدروم است که از عمر تاسیس آن فقط 11 سال می‌گذارد. این مجموعه تجاری ضمن داشتن 110 فروشگاه از برندهای محبوب دارای زمین بازی ویژه کودکان، رستوران، هایپرمارکت و سینمای روباز است.

  • ساعت بازدید: همه‌روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب
  • قیمت بلیط: رایگان

مزکر خرید میدتاون از جاذبه های دیدنی بدروم

مرکز خرید میدتاون

بازار تورگوت رئیس؛ محله‌ای دیدنی در بدروم

یکی از جای دیدنی بدروم که برای معرفی آن ذوق بسیاری داریم، بازار تورگوت رئیس است. تورگوت رئیس بازار محلی شهر بدروم به حساب می‌آید و در آن از شیر مرغ تا جان آدمیزاد پیدا می‌شود. ناگفه نماند که بیشترین محصول عرضه‌شده در این بازار به صنعت پارچه و پوشاک اختصاص دارد. بازار تورگوت رئیس نه‌فقط به دلیل ارائه محصولات مرغوب و ارزان‌قیمت، که به دلیل به تصویر‌کشیدن فرهنگ و آداب اصیل این شهر جایگاه ویژه‌ای در قلب گردشگران دارد.

  • ساعت بازدید: روزهای شنبه از ساعت 6 صبح تا 7 شب و روزهای یکشنبه از ساعت 7 صبح تا 6 بعدازظهر
  • قیمت بلیط: رایگان

مرکز خرید اواسیس؛ بهترین جاذبه بدروم برای کودکان

مرکز خرید اواسیس تنها یک مرکز خرید ساده نیست. حضور ده‌ها سالن تئاتر، کنفرانس و سینما در همراهی با چشم‌اندازهای بسیار روح‌نواز از درختان نخل و زیتون پای این مرکز خرید را به فهرست بهترین جاهای دیدنی بدروم باز کرده است. این موزه در کنار تمام امکانات ایده‌آلی که به مشتریان ارائه می‌دهد، میزبان مشهورترین برندهای تجاری جهان از جمله آدیداس، نایک، مادرکر، گپ، ال سی وایکیکی و کوتون است.

  • ساعت بازدید: همه‌روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب
  • قیمت بلیط: رایگان

مرکز خرید اواسیس از جاذبه های گردشگری بدروم

مرکز خرید اواسیس

آرامگاه هالیکارناسوس؛ قدیمی‌ترین جاذبه دیدنی بدروم

بی‌تردید بهترین جای دیدنی بدروم آرامگاه هالیکارناسوس است که نام آن در فهرست عجایب هفتگانه جهان باستان جا خوش کرده است. این آرامگاه دیدنی در سال‌های 353 تا 350 قبل از میلاد توسط معمار پیتئوس برای یادبود ماسول، پادشاه کاریا و ساتراپ هخامنشی، ساخته شد. مصالح به‌کاررفته در این بنا سنگ مرمر و سبک معماری آن تلفیقی از سبک مصری و یونانی است. آرامگاه هالیکارناسوس ابتدا توسط زلزله و سپس طمع شوالیه‌های سنت جان سرنوشتی رو به ویرانی پیدا کرد. بااین‌حال، امروز این جاذبه دیدنی تبدیل به موزه‌ای روباز در بدروم شده است که پرده از حوادث تلخ تاریخی و ظرافت‌های هنری معماری در سبک قدیم برمی‌دارد.

  • ساعت بازدید: همه‌رروزه به‌جز دوشنبه‌ها از ساعت 8 صبح تا 5 بعدازظهر
  • قیمت بلیط: رایگان

آرامگاه هالیکارناسوس قدیمی‌ترین جای دیدنی بدروم

آرامگاه هالیکارناسوس

دروازه میندوس؛ ساختۀ دست هخامنشیان

از جاهای دیدنی بدروم می‌تواند دروازه میندوس باشد که از آن تنها ویرانه‌ای به‌جامانده است. این دروازۀ نصف‌ونیمه، بخشی از دیوار مستحکمی است که برای محافظت از شهر دورتادور شهر باستانی هالیکارناسوس را احاطه می‌کند. البته تخریب این دروازه از فضای جذاب تاریخی آن چیزی کم نکرده است. در اطراف دروازه میندوس چندین جاذبه باستانی دیگر مانند برج‌های نگهبانی، مقبره‌های گوناگون و بقایایی از یک خندق هم به چشم می‌خورد که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست. دروازه میندوس بدروم در ضلع غربی مرکز شهر قرار دارد.

  • ساعت بازدید: 24 ساعت شبانه‌روز
  • قیمت بلیط: رایگان

دروازه میندوس از مکان های دیدنی بدروم

دروازه میندوس

موزه هنرهای زکی مورن؛ از مکان های دیدنی بدروم

در میان بازدید از مکان‌های دیدنی بدروم جایی را هم برای موزه هنری زکی مورن خالی بگذارید. زکی مورن خواننده و بازیگر معروف ترکی است که در دنیای موسیقی این کشور تحولی عظیم به‌پا کرد. اگر به دنیای موسیقی علاقه‌مند هستید و با زکی مون آشنایی مختصری دارید، این موزه با نمایش زندگی و آثار برجسته این هنرمند شما را حسابی سرگرم خواهد کرد.

  • ساعت بازدید: همه‌روزه از ساعت 9 صبح تا 12 بعدازظهر و 1 تا 5 بعدازظهر
  • قیمت بلیط: 51 لیر

موزه هنرهای زکی مورن از مکان های دیدنی بدروم

موزه هنرهای زکی موران

ساحل شتر؛ شترسواری در جوار آب‌های آزاد

در ساحل شتر همان‌طور که از نامش پیداست، شترهای مهربان و فروتن میزبان شما خواهند بود. در این ساحل امن و زیبا فرصت دارید تا به اندازه همه عمرتان لذت شترسواری کنار ساحل را تجربه کنید.

البته تفریحات دیگری هم در ساحل شتر انتظارتان را می‌کشد؛ تماشای صحنه باشکوه طلوع و غروب آفتاب و درخشش نور آن در آب‌های کریستالی دریای اژه شاید بهترین نوع این تفریحات باشد. کافه‌گردی، آبتنی‌کردن، گرفتن حمام آفتاب و سرگرمی‌های آبی از دیگر جذابیت‌های نهفته در ساحل شتر هستند.

  • ساعت بازدید: 24 ساعت شبانه‌روز
  • قیمت بلیط: رایگان

ساحل شتر بدروم

ساحل شتر

ساحل یاهسی؛ تلفیق شن‌های خاکستری و آب‌های فیروزه‌ای

این ساحل، که به آن ساحل یاهشی هم می‌گویند، از بهترین دیدنی‌های بدروم در منطقه ارتانکت است و به لطف داشتن آب‌های زلال و شفاف محبوبیت ویژه‌ای در قلب گردشگران دارد. در این ساحل می‌توانید با خیال آسوده آب‌تنی کنید؛ چراکه ساحل یاهشی از جمله سواحل پرچم آبی‌دار است و این نشان، تضمینی برای پاکیزگی و امنیت بالای آن برای شنا خواهد بود.

  • ساعت بازدید: 24 ساعت شبانه‌روز
  • قیمت بلیط: رایگان

دهکده ساحلی بیتز؛ از جاذبه های گردشگری بدروم ترکیه

برای سفرهای خانوادگی انتخابی بهتر و هوشمندانه‌تر از دهکده ساحلی بیتز در میان جاهای دیدنی بدروم وجود ندارد. این دهکده تفریحی هم ساحلی امن و تمیز دارد و هم مناظری روح‌نواز از باغات زیتون را برای گردشگران خود به تصویر می‌کشد. به این دو حسن بزرگ امتیاز درخشان وجود ده‌ها تفریحات مهیج آبی را هم باید اضافه کرد.

  • ساعت بازدید: 24 ساعت شبانه‌روز
  • قیمت بلیط: رایگان

ساحل بیتز از جاهای تفریحی بدروم

ساحل بیتز

آمفی تئاتر بدروم؛ یادگاری باستانی در بدروم

جاذبه های گردشگری بدروم یکی از یکی دلرباتر و حیرت‌انگیزتر هستند. یکی از بهترین این جاذبه‌ها که قلب تمام گردشگران را به تسخیر خود درمی‌آورد، آمفی‌تئاتر بدروم یا هالیکارناسوس است.

این سازه سنگی عظیم به قرن چهارم قبل از میلاد تعلق دارد. در آن زمان یونانی‌ها این آمفی‌تئاتر را با هدف سرگرمی بیشتر برای خود ساختند و رومی‌ها 6 قرن بعد آن را به بهترین شکل ممکن بازسازی کردند. درحال‌حاضر این آمفی‌تئاتر میزبان جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی محلی است. اگر خوش‌اقبال باشید و ردیف بالایی از این آمفی‌تئاتر نصیبتان شود، می‌توانید با چشم‌اندای زیبا از دریای اژه و کوه‌های باصلابت به تماشای کنسرت‌ها و جشنواره‌های رنگارنگ این شهر بنشینید.

  • ساعت بازدید: همه‌روزه به‌جز دوشنبه‌ها، از ساعت 9 صبح تا 5 بعدازظهر
  • قیمت بلیط: رایگان

آمفی تئاتر بدروم

آمفی تئاتر بدروم

قلعه سنت پیتر؛ از بهترین جاهای دیدنی بدروم ترکیه

قلعه سنت پیتر از معروف‌ترین دیدنی‌های بدروم برای گردشگران تاریخ‌دوست است. این قلعه باستانی به شوالیه‌های سنت جان تعلق دارد و تاریخ شکل‌گیری آن به سال‌های 1402 تا 1437 میلادی بازمی‌گردد.

قلعه سنت پیتر سرنوشت پرفرازونشیبی را پشت سر گذاشته است؛ این قلعه ابتدا با هدف حفاظت از حملات دشمن ساخته شد. با گذشت زمان به پناهگاه مسیحیان آسیای صغیر تغییر کاربری داد. با قدرت‌گرفتن ترک‌ها مسجدی در آن بنا شد و بعد از دوره‌ای کوتاه به عنوان زندان مورد استفاده قرار گرفت. درحال‌حاضر این قلعه موزه‌ای بزرگ و مجلل است که بخش اعظمی از تالارهای آن به موزه باستان‌شناسی زیر آب بدروم اختصاص دارد.

  • ساعت بازدید: همه‌روزه از ساعت 8:30 صبح تا 11 شب
  • قیمت بلیط: 65 لیر برای افراد بالای 18 سال

قلعه بدروم از جاذبه های توریستی بدروم ترکیه

قلعه بدروم

موزه دریایی بدروم؛ راوی داستان‌های دریایی ترکیه

در معرفی جاذبه های دیدنی بدروم نمی‌توان از جذابیت موزه دریایی آن حرف نزد. شهر بدروم در صنعت دریایی پیشتاز تمام شهرهای ترکیه است. ازهمین‌رو، در بدروم موزه‌ای به نمایش آثار مرتبط با این صنعت اعم از ماکت کشتی‌های تاریخی، تجهیزات ماهی‌گیری و موجودات دریایی اختصاص پیدا کرده است. جالب است بدانید که قدمت برخی از آثار نگهداری‌شده در این موزه به دوره‌های تاریخی قبل از میلاد بازمی‌گردد.

  • ساعت بازدید: همه‌روزه از ساعت 8:30 صبح تا 5 بعدازظهر
  • قیمت بلیط: 30 لیر

موزه دریایی بدروم

نمایی از موزه دریایی بدروم

کارخانه کشتی سازی عثمانی؛ از جاهای دیدنی شهر بدروم

از دیگر جاهای دیدنی بدروم کارخانه کشتی‌سازی عثمانی است. این جاذبه همان‌طور که می‌شود از نامش حدس زد، کارخانه‌ای متعلق به عثمانیان بود که درحال‌حاضر به موزه‌ای با دیدنی‌های عجیب تغییر کاربری داده است. این کارخانه آنقدر برای عثمانی‌ها اهمیت نظامی داشت که برای مراقبت از آن چندین برج نگهبانی اطراف آن ساختند. امروز در این بنا به جای کشتی می‌توانید از قبرهای مزین‌شده به حروف لاتین دیدن کنید.

  • ساعت بازدید: همه‌روزه از ساعت 8:30 تا 5 بعدازظهر
  • قیمت بلیط: رایگان

کارخانه کشتی سازی عثمانی از جاذبه های توریستی بدروم

کارخانه کشتی‌سازی عثمانی

شهر قدیمی بدروم؛ هالیکارناسوس دوران باستان

بدروم با آمدن رنسانس چهره‌ای کاملا مدرن و امروزی پیدا کرد؛ اما هنوز هم میان سازه‌های مدرن این شهر می‌توان بناهایی باستانی با قدمت بالا را یافت. بافت قدیمی این شهر نیز از جاهای دیدنی شهر بدروم ترکیه است که نباید فرصت بازدید از آن را از دست بدهید. مجموع این بناهای باستانی در کنار هم چهره واقعی و اصیل شهر بدروم را که به نام شهر هالیکارناسوس شناخته می‌شد، بهتر به نمایش می‌گذارند.

  • ساعت بازدید: 24 ساعت شبانه‌روز
  • قیمت بلیط: رایگان

شهر هالیکارناسوس بدروم

شهر هالیکارناسوس

بندر یالیکاواک؛ از محبوب‌ترین جاهای دیدنی اطراف بدروم

در فاصله 20 کیلومتری از شهر بدروم بندری بزرگ و وسیع تحت عنوان بندر یالیکاواک به چشم می‌خورد که از نظیر جذابیت‌های بصری جاذبه‌ای مهم قلمداد می‌شود. این بندر زیبا و چشم‌نواز ضمن داشتن بوتیک‌های رنگارنگ و متنوع میزبان عمارت‌های باشکوه، رستوران‌های مجلل و اسکله معروف قایق‌های تفریحی است. جذابیت‌های تفریحی بندر یالیکاواک آنقدر بی‌شمار است که نام آن را در فهرست محبوب‌ترین دیدنی‌ه به ثبت رسانده‌اند.

  • ساعت بازدید: 24 ساعت شبانه‌روز
  • قیمت بلیط: رایگان

بندر یالیکاواک از محبوب‌ترین جاهای دیدنی اطراف بدروم

بندر یالیکاواک بدروم

خلیج بارداکچی؛ از مناطق دیدنی بدروم

خلیج بارداکچی از دیدنی‌ترین مناطق بدروم است که جان می‌دهد برای تجربه یک اقامت رویایی. در این منطقه زیبا هتل‌های بی‌شماری جا خوش کرده‌اند که پس‌زمینه تمام اتاق‌هایشان منظره‌ای باشکوه از خلیج و سواحل محصورشده در میان درختان نخل است.

  • ساعت بازدید: 24 ساعت شبانه‌روز
  • قیمت بلیط: رایگان

خلیج بارداکچی از جاهای دیدنی شهر بدروم

خلیج بارداکچی

آسیاب‌های بادی بدروم

شاید گنجاندن آسیاب‌های بادی در لیست بهترین جاهای دیدنی بدروم انتخاب جذاب یا معقولانه‌ای نباشد. اما، باید بگوییم آسیاب‌های بادی این شهر تاریخی بسیار کهن دارند؛ ازهمین‌رو، آن‌ها را می‌توان یکی از شگفت‌انگیزترین جاذبه های بدروم دانست.

معروف‌ترین آسیاب‌های بادی بدروم هم گروهی هشت‌تایی از آن‌ها هستند که در امتداد بین شبه‌جزیره پداسا و گامبت قرار دارند. ایستادن بر فراز این آسیاب‌های قدیمی موجب خلق منظره‌ای پانورامایی از دریای اژه و تپه‌های سوزنی می‌شود. بنابراین، به جایگاه والای تاریخی این جاذبه جلوه‌های بصری شکوهمند را هم اضافه کنید.

  • ساعت بازدید: 24 ساعت شبانه‌روز
  • قیمت بلیط: رایگان

آسیاب های بادی بدروم

آسیاب‌های بادی بدروم

ویرانه های باستانی پداسا؛ از جاذبه های گردشگری بدروم

در فهرست جاذبه‌های دیدنی بدروم ترکیه به نام درخشان ویرانه‌های باستانی پداسا می‌رسیم که برای بازدید از آن باید رنج کمی کوهنوردی را به جان بخرید. این سازه باستانی یادگاری از قرن 6 و 11 قبل از میلاد است که از آن به عنوان سکونتگاه باستانی کاریانی یاد می‌شود. یافتن معبدی باشکوه از آتنا، خدای معروف یونانی، در این ویرانه‌ها ارزش بازدید از این جاذبه‌ را صدچندان کرده است.

  • ساعت بازدید: 24 ساعت شبانه‌روز
  • قیمت بلیط: رایگان

ویرانه های باستانی پداسا بدروم

ویرانه‌های باستانی پداسا

بازار بزرگ بدروم

هر شهری در دنیا یک بازار بزرگ قدیمی دارد که از آن به عنوان اصلی‌ترین مرکز خرید آن شهر یاد می‌شود. این بازار در شهر بدروم بازار بزرگ نام دارد. در بازار بزرگ بدروم شانس ملاقات با محلی‌های بیشتری را خواهید داشت. ضمن اینکه این منطقه به لطف همسایگی با بهترین رستوران‌های شهر اوقات بسیار دل‌انگیز و خوشمزه‌ای را برایتان رقم خواهد زد. بنابراین، اجازه دهید بازار بزرگ این شهر را هم جزء بهترین جاهای دیدنی بدروم بدانیم.

  • ساعت بازدید: همه‌روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب
  • قیمت بلیط: رایگان

بازار بزرگ بدروم از مکان های دیدنی بدروم ترکیه

بازار بزرگ بدروم

باردکچی حمام؛ از جاذبه های تفریحی بدروم

اماکن تفریحی بدروم چیزی کم از دیدنی‌های تاریخی آن ندارد. اسکار بهترین تفریحات این شهر هم به باردکچی حمام تعلق می‌گیرد که آرامش را به معنای واقعی کلمه برای جسم و جان شما به ارمغان می‌آورد. باردکچی حمام اصیل‌ترین و قدیمی‌ترین نوع حمام ترکی در بدروم است که با ارائه خدماتی ویژه در ماساژ گردشگران را حسابی سر ذوق می‌آورد.

  • ساعت بازدید: همه‌روزه از ساعت 9 صبح تا 10 شب
  • قیمت بلیط: هزینه ورودی 10 لیر (دریافت خدمات با پرداخت هزینۀ جداگانه)

پارک آبی ددمان؛ از جاهای تفریحی بدروم

پارک آبی ددمان هیجان‌انگیزترین پارک آبی بدروم است که به «پارک اورتاکند» هم شناخته می‌شود. این پارک آبی در مساحتی به وسعت 35 هزار مترمربع گنجینه‌ای عظیم و جذاب از تفریحات آبی را در دل خود جای داده است. اگر در میان بازدید از سازه‌های باستانی این شهر خستگی به سراغتان آمد، پارک آبی ددمان بهترین گزینه از جاهای دیدنی بدروم برای احیای روحیه‌تان خواهد بود.

  • ساعت بازدید: همه‌روزه از ساعت 10:30 صبح تا 6:30 بعدازظهر
  • قیمت بلیط: 1275 لیر برای بزرگسالان و 1074 برای کودکان 7 تا 12 سال

پارک آبی ددمان از جاذبه های بدروم

پارک آبی ددمان

پارک آبی پایرتس این کاکتوس

پارک آبی پایرتس این کاکتوس پیشکسوت تمام پارک‌های آبی شهر بدروم است. این پارک اگرچه قدیمی و کوچک است؛ اما، به لطف طراحی خلاقانه و بهره‌مندی از متنوع‌ترین بازی‌های آبی هنوز هم جایگاه محبوبی در قلب مردم محلی و گردشگران این منطقه دارد. این پارک آبی که از جذاب‌ترین جاهای دیدنی و تفریحی بدروم است، در مرکز شهر قرار دارد و دسترسی به آن بسیار آسان است.

  • ساعت بازدید: همه‌روزه از ساعت 10:30 صبح تا 5:30  بعدازظهر
  • قیمت بلیط: 1275 لیر برای بزرگسالان و 1007 برای کودکان 7 تا 12 سال

سواحل بدروم

بدروم شهری بندری است و آنچه پای هزاران هزار گردشگر را به این منطقه باز می‌کند، سواحل ماسه‌ طلایی این شهر است. بنابراین باید سواحل زیر را هم جزئی جدایی‌ناپذیر از بهترین جاذبه های توریستی بدروم بدانیم:

  • ساحل هوراما: این ساحل در روستای مازی قرار دارد؛ همین موقعیت مکانی هم سبب می‌شود تا گردشگران ضمن تجربه تفریحات آبی با چهره زندگی روستایی این شهر بیشتر آشنا شوند.
  • ساحل گوموسلوک: این ساحل به داشتن غروب‌های دل‌انگیز و رستوران‌های بی‌رقیب دریایی‌اش شهرت دارد.
  • ساحل آکیارلار: از سواحل گمنام و ناشناخته بدروم است که فضایی فوق‌العاده دنج و آرامش‌بخش دارد.
  • ساحل کرجی: این ساحل در ضلع جنوبی بدروم قرار دارد و در آن طیف متنوعی از ویلاهای تابستانی و رستوران‌های ساحلی به چشم می‌خورد.
  • ساحل کیسه بوکو: در میان سواحل این شهر بهترین جای بدروم برای محلی‌های این منطقه است. از جذابیت‌های بصری آن می‌توان به حضور چندین سازه باستانی در این منطقه اشاره کرد.
  • ساحل کومباغچه: از بهترین سواحل بدروم در شب است که گردشگران را به تماشای صحنه‌ای خارق‌العاده از حرکت قایق‌های بادبانی زیر نور ماه دعوت می‌کند.  
  • ساحل فنر: ساحلی بکر و خلوت است که برای تجربه تفریحات آبی از جمله کایت‌سواری گزینه‌ی ایده‌آلی محسوب می‌شود.
  • ساحل کاراینسیر: بهترین جای دیدنی بدروم در منطقه آکیارلار است که به لطف داشتن ظاهری روح‌انگیز و امکاناتی فوق‌العاده خاطراتی فراموش‌نشدنی برایتان رقم می‌زند.  
  • ساحل توربا: از محبوب‌ترین تفرجگاه‌های ساحلی بدروم محسوب می‌شود. در این منطقه طبیعت سرسبز و چشم‌نواز پیوندی دلچسب با منظره آب‌های زلال و کریستالی دریای اژه پیدا می‌کند.
  • ساحل گومبت: از بهترین جاهای دیدنی بدروم که گردشگران می‌توانند در آن صحنه‌هایی خارق‌العاده از زندگی زیر آب را به نظاره بنشینند، همین ساحل است.
  • ساحل کادیکالسی: این ساحل با گنجینه‌ای ناب از مزه‌های محلی پذیرای شما خواهد بود. در سکوت دلچسب این ساحل می‌توانید انواع طعم‌های محلی را تجربه کنید یا لحظاتی را به آرامش و خلوت‌کردن با خود بپردازید.

تماشای جاذبه های تاریخی و طبیعی در تور بدروم

بدروم را با نام‌های متعددی از جمله هالیکارناسوس هم می‌شناسند. البته که این شهر را با هر نامی که صدا بزنیم، باز همچنان جذابیت‌های بصری و گردشگری خود را سخاوتمندانه پیشکش نگاه‌ ما می‌کند. کافی است از جاهای دیدنی بدروم با عکس هایی که از آن‌ها در فضای مجازی ثبت شده است، دیدن کنید تا با ما در این موضوع هم‌نظر شوید. راستی ما همین‌جا منتظر شنیدن تجربیات ناب شما از سفر به بدروم خواهیم بود. پس در اولین فرصت برنامه سفر با تور بدروم را بچینید تا این‌بار شما روایتگر زیبایی‌های ترکیه باشید.


بخش نظرات

اپلیکیشن تریپ

با اپلیکیشن تریپ، به‌سادگی پروازهای چارتر و ارزان، تورهای متنوع و هتل‌های دلخواه خود را جستجو و رزرو کنید. همچنین با پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته، تجربه‌ای مطمئن و بدون دغدغه از سفر را برای خود فراهم نمایید.

QRcode
برای دانلود اسکن کنید
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc