https://gateway.trip.ir/api/

بدروم کجاست؟ راهنمای سفر به بدروم

به روز رسانی: 29 مهر ، 1403 راهنمای سفر

بدروم کجاست

اگر دلتان می‌خواهد با چهره‌ای متفاوت از ترکیه ملاقات داشته باشید، بدروم را برای سفر انتخاب کنید. شاید بسیاری از گردشگران ندانند که بدروم کجاست و چه دیدنی‌هایی دارد؛ اما کسانی که تنها یک‌بار گذرشان به این شهر باستانی افتاده باشد، برای دیدن دوباره آن لحظه‌شماری می‌کنند. بدروم شهر قایق‌های بادبانی با جلوه‌های تاریخی و طبیعی بی‌شماری است که هرکدام در شگفتی و اعجاب، رتبه اول را از آن خود می‌کنند. اگر نمی‌دانید بدروم ترکیه کجاست یا از جذابیت‌های گردشگری آن بی‌خبر هستید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید؛ چراکه قرار است از بدروم و زیبایی‌های آن برایتان بگوییم.

شهر بدروم کجاست؟

بد نیست بدانید که بدروم یعنی «پایین»! این نام اشاره به موقعیت مکانی این شهر دارد که درست در قسمت جنوبی ترکیه جا خوش کرده است. بدروم یا «سرزمین‌ آب‌های ابدی»، بندری است که در جنوب غربی ترکیه و در منطقه اژه واقع شده است. این بندر تاریخی از مناطق مهم استان موغله ترکیه محسوب می‌شود و با شهر معروف ازمیر، تنها 240 کیلومتر فاصله دارد.

موقعیت جغرافیایی شهر بدروم روی نقشه گوگل

کشتی‌های تفریحی کروز در بدروم شهرتی جهانی دارد. این شهر به واسطه همسایگی با دریای اژه، ضمن رقم‌زدن مناطر بکر و زیبا، اسباب بهترین تفریحات آبی را هم برای گردشگران فراهم می‌کند. ناگفته نماند که بدروم زیستگاه بسیاری از تمدن‌های بشری هم بوده است؛ ازهمین‌رو، مسافران این شهر فرصت کاوش در دیدنی‌ترین خرابه‌های باستانی را خواهند داشت.

اقلیم واحد پول دین زبان نوع ویزا ساعت جهانی پیش‌شماره
مدیترانه‌ای لیر ترکیه اسلام ترکی استانبولی بدون نیاز به ویزا GMT +3 90 +
 جدول اطلاعات ضروری در سفر به شهر بدروم

تاریخچه بدروم؛ شهر پایینی ترکیه

برای اینکه دقیقا بدانیم بدروم ترکیه کجاست، بد نیست تاریخ پرفرازونشیب آن را ورق بزنیم. آثار مکتوب به‌جامانده از هرودوت نشان می‌دهد که تاریخ سکونت در شهر بدروم به 1000 سال قبل از میلاد مسیح برمی‌گردد.

در آن روزگار بدروم با نام باستانی هالیکارناسوس توسط یونانیان دوریان ساخته شد. 6 قرن بعد پارس‌ها که تصور می‌کردند بدروم بهترین نقطه استراتژیکی دنیاست، این شهر را به تصرف خود درآوردند. از این دوره می‌توان به عنوان طلایی‌ترین عصر تاریخی بدروم یاد کرد. در همین برهه از زمان بود که مقبره ماسالوس، ساتراپ هخامنشی، به عنوان یکی از عجایب هفتگانه جهان در بدروم ساخته شد.

زمان زیادی از رونق این شهر نگذشته بود که اسکندر مقدونی با حمله به قلمرو پارس‌ها بدروم را ویران کرد. بعد از آن نیز این شهر به تصرف سلطنت عثمانی‌ها درآمد و در ماه‌های آخر این حکومت، به دهکده‌ ماهیگیری تغییر شکل دارد. با ورود گردشگران به بدروم در سال 1940 بود که دوباره این سرزمین پویایی و حیات درخشان سابق خود را پیدا کرد و به زیباترین و آبادترین شهر ترکیه تبدیل شد.

بهترین فصل سفر به بدروم

حال که دانستید بدروم كجاست و چه سرگذشت تاریخی دارد، بد نیست از وضعیت اقلیمی آن هم بیشتر بدانید. در این شهر آب‌وهوای مدیترانه‌ای حاکم است؛ یعنی تابستانی‌هایی گرم و طولانی و زمستان‌هایی سرد و کوتاه در انتظار شهروندان و گردشگران بدروم است.

عموما در شهرهای مدیترانه‌ای مثل بدروم، تابستان فصل اصلی گردشگری به حساب می‌آید. در این فصل اگرچه گرمی هوا به اوج خودش می‌رسد، اما بازار تفریحات آبی داغ است. همین موضوع بدروم را به بهترین شهر ترکیه برای سفر در تابستان تبدیل کرده و پای هزاران گردشگران را به این شهر باز می‌کند.

البته اگر شما میانه خوبی با شلوغی و ازدحام گردشگر نداشته باشید، فصل بهار و پاییز هم می‌تواند زمان مناسب سفر به بدروم باشد. در این دو فصل هوا مطبوع و دل‌انگیز است و دیگر خبری از شلوغی و ترافیک در صف بازدید از جاذبه‌های دیدنی نیست.

تجربه سفر به بدروم

بدروم در فصل تابستان

جاهای دیدنی شهر بدروم کجاست؟

جاهای دیدنی بدروم کجاست؟ پاسخ به این سوال هسته اصلی ماهیت این نوشتار را تشکیل می‌دهد. در گوشه‌گوشه این شهر جاذبه‌هایی طبیعی یا تاریخی جا خوش کرده است که با تماشای آن غرق در شگفتی و حیرت می‌شوید. ادامه مطلب را کنار ما باشید تا از بهترین جاهای دیدنی بدروم رونمایی کنیم:

  • دروازه میندوس: دروازه‌ای به وسعت 7 کیلومتر که پرده‌ای از ابهت و جبروت پادشاه هخامنشی را به نمایش می‌گذارد.
  • آمفی‌تئاتر باستانی: از بناهای تاریخی بدروم که در گذشته میزبان 13 هزار تماشاچی برای تماشای تئاتر بوده است.
  • قلعه سنت‌پیتر: از آثار تاریخی به‌جامانده از شوالیه‌های هاسپیتالر سِنت جان در سال 1437. در این قلعه تاریخی چندین برج انگلیسی و فرانسوی دیده می‌شود که بازدید از آن‌ها خالی از لطف نیست.
  • موزه باستان‌شناسی زیرآب: موزه‌ای جالب و عجیب زیر آب که در آن گنجینه‌های ارزشمندی همچون کشتی کلاسیک یونانی در معرض نمایش عموم قرار دارد.
  • مقبره ماسولوس: از این مقبره، که با نام آرامگاه هالیکارناسوس هم شناخته می‌شود، فقط خرابه‌ای به‌یادگار مانده؛ اما همچنان به عنوان یکی از عجایب هفتگانه جهان شناخته می‌شود.
  • کارخانه کشتی‌سازی عثمانی: یادگاری از دوره عثمانیان که درحال‌حاضر میزبان نمایشگاه‌های هنری مختلف است.

سفر به بدروم ترکیه

دروازه میندوس

زیباترین سواحل بدروم کجاست؟

زمان زیادی از سفرتان به بدروم را باید به سواحل رویایی و زیبای این شهر اختصاص دهید. حالا برای اینکه بدانید بهترین سواحل بدروم کجاست، ادامه مطلب را با دقت بیشتری مطالعه کنید.

  • ساحل ایلگین کاو (Ilgın Cove): این ساحل در روستای مازی قرار دارد و یکی از پرطرفدارترین سواحل میان مردم محلی است.
  • ساحل گوموشلوک (Gümüşlük): این ساحل برای غواصی بهترین انتخاب خواهد بود. فاصله گوموشلوک با شهر بدروم 25 کیلومتر است.
  • ساحل آکیارلار (Akyarlar): از سواحل بکر و خلوت بدروم است. این ساحل خلیجی زیبا هم دارد که قابی ناب از جزیره کاس یونان را پیشکش نگاه شما می‌کند.
  • ساحل کیسبوکو (Kisebükü): ساحلی ناشناخته در بدروم است که بناهای تاریخی هم‌جوار با آن اساب ورود قایق‌های تفریحی زیادی را به این منطقه فراهم می‌کند.
  • ساحل کارگی (Kargı): از سواحل جنوبی بدروم که با ویلاهای سفید رویایی خود پای هزاران گردشگر را به این منطقه باز می‌کند.
  • ساحل شتر (Camel Beach): همان‌طور که از نامش پیداست، شترسواری از جمله تفریحات اصلی این ساحل محسوب می‌شود.
  • ساحل هورما (Hurma Sahili): این ساحل در روستای مازی قرار دارد و گردشگران را به خوبی با زندگی سنتی و محی این شهر آشنا می‌کند.
  • ساحل کومباغچه (Kumbahçe Sahili): از ساحل‌های شوغ و پرگردشگر در بدروم است که پکیجی کامل از تفریحات آبی را دارد.
  • ساحل گومبت (Gümbet Beach): در این ساحل می‌توانید فعالیت‌های جذابی همچون جت اسکی، پاراسیلینگ و ماهیگیری را تجربه کنید.
  • ساحل بدروم (Bodrum Beach): این ساحل در شهر بدروم قرار دارد؛ ازهمین‌رو، همیشه میزبان خیل عظیمی از گردشگران است.
  • ساحل بیتز (Bitez): یکی از بهترین سواحل خانوادگی در بدروم است که امکاناتی کامل و تمام‌عیار دارد.
  • ساحل یاهسی (Yahsi Beach): از ساحل‌های پرچم آبی بدروم است که در منطقه ارتاکنت قرار دارد.

همه چیز درباره سفر به بدروم

ساحل یاهسی

جذاب ترین تفریحات در سفر به بدروم

با سفر به بدروم ترکیه ماجراجویی‌ در دل طبیعت تازه، رنگ و شکل واقعی‌تری به خود می‌گیرد. طبیعت روح‌نواز این شهر هرگونه محدودیت در تفریح را دور می‌زند و با خلق بهترین فعالیت‌های مفرح، اوقاتی بسیار شیرین و دلچسب را برای گردشگران بدروم به وجود می‌آورد. همراه ما باشید تا بهترین تفریحات این شهر باستانی را با هم مرور کنیم.

آب تنی در پارک های آبی

همه جای دنیا پارک‌های آبی بهترین مقصد تفریحی برای زن و مرد و پیر و جوان هستند. پارک‌های آبی بدروم هم که در خلق فضایی مهیج و شورانگیز شهرت دارند، حال خوب شما را در این شهر تضمین می‌کنند. سرسره‌های سرعتی و پیچ‌درپیچ، آبشارهای خروشان، رودخانه‌ها و استخرهای مواج همگی از جذابیت‌های اصلی پارک آبی بدروم هستند.

استراحت در ساحل

هر کوچه در بدروم به ساحل لاجوردی دریای اژه ختم می‌شود. کافی است تنبلی را کنار بگذارید و سحرخیزی را پیشه کنید تا ساکن بهترین نقطه از سواحل شنی و گرم این شهر برای ریلکس‌کردن‌ و آفتاب‌گرفتن شوید. 

ورزش های آبی پرهیجان

اوج لذت و هیجان در سفر به بدروم زمانی به سراغتان خواهد آمد که ورزش‌های آبی مهیج آن را تجربه کنید. بدروم شهری بندری با گزینه‌های متنوع برای تفریح و خوشگذرانی است. شنا، حمام آفتاب، جت‌اسکی، پاراسل، ویک‌بردینگ، اسکی روی آب، فلای‌فیش، سوپرتوی، رینگو، بناناسواری، فلای‌بورد، قایق‌پارویی و غواصی از جمله تفریحات آبی مهیج در بدروم است.

دریانوردی با کشتی های کروز

دریاگردی با کشتی‌های کروز خود می‌تواند به تنهایی دلیل کافی برای سفر به بدروم باشد. در کشتی‌های کروز بدروم فرصت دارید تا ضمن ماجراجویی‌های جذاب و به‌یادماندنی در دل دریا، اوقاتی را به کاوش در بناهای تاریخی یا تماشای مناظر بکر سپری کنید. از معروف‌ترین کشتی ‌کروز بدروم هم می‌توان به تور قایق‌سواری Ozzlife و کشتی‌های تفریحی کاتاماران و Blue Voyage اشاره کرد.

تفریحات شبانه بدروم

در شب‌های بدروم زندگی تازه آغاز می‌شود. این شهر با اجرای برنامه‌های بسیار شاد و مهیج شبانه در کنار ساحل یا در فضای کلاب، خواب را از چشمان گردشگران می‌گیرد و شکل جذاب‌تری از زندگی را برایشان به تصویر می‌کشد.

اجرای موسیقی زنده، رقص و پایکوبی کنار ساحل، برپایی مسابقات ورزشی، اجرای برنامه‌های سلامت و زندگی سالم مانند یوگا برای تجدید قوای روحی و جسمی و شب‌نشینی‌های دوستانه با چاشنی نوشیدنی‌های محلی و غذاهای ترکی، تنها گوشه‌ای از جذابیت زندگی در شب‌های بدروم است.

بدروم برای سفر

زندگی شبانه در بدروم

زیباترین فستیوال های بدروم ترکیه

شادی عنصر مهمی در شهر بدروم به حساب می‌آید. ردپای این روحیه شادی‌طلب را هم می‌توان در فستیوال‌ها و جشنواره‌های رنگارنگی که به بهانه‌های مختلف در گوشه‌وکنار شهر برگزار می‌شود، کاملا لمس کرد. از فستیوال‌های معروفی که تابستان بدروم را زینت می‌بخشد می‌توان به فستیوال رقص باله Ballet، جشنواره‌های اسپلش (Sunsplash Festival)، فستیوال موسیقی کلاسیک گوموشلوک (Gümüşlük clasik) و فستیوال بین‌المللی فیلم اشاره کرد.

هزینه سفر به بدروم ترکیه

بدروم برای سفر تقریبا مقصدی لاکچری و نسبتا گران به حساب می‌آید. برای خیلی‌ها که می‌دانند بدروم کجاست و چه دیدنی‌های خارق‌العاده و شگفت‌انگیزی دارد، هزینه‌های سفر شاید فاکتوری کم‌اهمیت باشد. در مقابل گروهی از گردشگران هم هستند که برای انتخاب یک مقصد به سرمایه موجود در جیب خود نگاه می‌کنند.

ناگفته پیداست که هزینه نهایی سفر به هر شهری بستگی زیادی به روحیه و سبک گردشگری افراد دارد؛ اما اگر تمام پازل‌های سفر به بدروم را از قبیل خوردو‌خوراک، حمل‌ونقل، خرید سوغاتی، اقامت در هتل، بلیط هواپیما، تفریحات آبی و بازدید از جاذبه‌های دیدنی کنار هم بگذاریم، هزینه سیاحت و گردش هفت‌روزه در این شهر برای هر نفر چیزی حدود 800 تا 2000 دلار خواهد بود.

فرودگاه بدروم کجاست؟

با فرودگاه بین‌المللی بدروم سفری راحت و بی‌دغدغه را به این شهر تجربه خواهید کرد. این فرودگاه که با نام رسمی فرودگاه بین المللی میلاس (Milas-Bodrum Airport) شناخته می‌شود، در حدفاصل بین دو شهر بدروم و میلاس قرار دارد. فاصله این فرودگاه تا شهر بدروم 36 کیلومتر و تا شهر میلاس 18 کیلومتر است. شما می‌توانید با خرید بلیط هواپیما بدروم از شرکت‌های هواپیمایی ترکیه مانند پگاسوس، آنادولوجت یا ترکیش‌ایر، سفری کوتاه و مستقیم را از ایران به مقصد بدروم تجربه کنید.

فرودگاه بین المللی میلاس بدروم

فرودگاه بین‌المللی میلاس

در سفر به بدروم چی بخریم؟

نمی‌شود به قصد تفریح و گردش به بدروم بروید و این شهر سراسر زیبایی و شگفتی را دست‌خالی ترک کنید. ناب‌ترین و ارزشمندترین سوغات ترکیه در بدروم پیدا می‌شود که بهترین و معروف‌ترین آن‌ها، گلیم، سفال، محصولات چرمی، نظرقربانی (چشم‌نظر)، ادویه، زیورآلات و شیرینی راحت‌الحلقوم هستند.

بهترین پاساژهای بدروم کجاست؟

بدروم هم مانند سایر شهرهای ترکیه در داشتن بازارهای رنگارنگ و ویترین‌های مجلل و اغواکننده امتیاز درخشانی را از آن خود می‌کند. اگر می‌خواهید بدانید بهترین بازارهای بدروم کجاست، فهرست زیر را به خاطر بسپارید:

  • مرکز خرید اوسیس (Oasis Mall): ترکیه، بدروم، بلوار امین آنتر، خیابان شهدای قبرس
  • مرکز خرید پالمارینا (Palmarina Bodrum): ترکیه، بدروم، تفرجگاه ساحلی پالمارینا
  • مرکز خرید اونیو (Avenue): ترکیه، بدروم، خیابان سهیتلری
  • مرکز خرید میدتاون (Midtown): ترکیه، بدروم، منطقه اورتاکنت

در سفر به بدروم چی بخوریم؟

سبک زندگی سالم و رژیم غذایی درست و اصولی با تمام قوا در منو غذایی مردمان بدروم ظاهر می‌شود. در این شهر مردم تمایل بسیار زیادی برای خوردن غذاهای گیاهی و سالم مانند سبزیجات یا خوراک دریایی دارند. بنابراین، اگر گیاه‌خوار باشید، بدروم بهشت شکم‌گردی‌های شما خواهد بود.

بد نیست بدانید که در فرهنگ آشپزی بدروم ترکیبی شگفت‌انگیز از دستپخت یونانی، رومی، خاورمیانه‌ای و مدیترانه‌ای به چشم می‌خورد. همین امر هم پای غذاهای متنوعی را به فهرست غذاهای ترکیه ای این شهر باز می‌کند. دونرکباب، لذیذ کوزو تندیر، ایمام بایلدی، ایزگارا بالیک لذیذ، آیران (نوعی دوغ)، دلمه، گوزلمه و لاهما‌جون از معروف‌ترین غذاهای محلی بدروم هستند.

در سفر به بدروم چی بخوریم

غذاهای معروف بدروم

بهترین رستوران های بدروم کجاست؟

تجربه سفر به بدروم وقتی شیرین‌تر و به‌یادماندنی‌تر می‌شود که میان گشت‌وگذارهایتان، جایی را هم برای شکم‌گردی خالی بگذارید. برای خلق این تجربه ناب، لیست پیشنهادی ما از بهترین رستوران‌های بدروم به کمکتان خواهد آمد:

  • رستوران لیمون بدروم (Limon Restaurant): خیابان کارداک
  • رستوران ماچاکیزی بدروم (Macakizi Restaurant): محله گولتورک بوگو، نارسیسگی سوکاک، کلس هانیم
  • رستوران هوکانین یری بدروم (Hocanin Yeri Restaurant): محله گولتورک بوگو، خیابان اینونو
  • رستوران سوقان ساریمساک بدروم (Sogan Sarmisak Restaurant): محله گموشلوک
  • رستوران چتیمک بدروم (Cetimek Restaurant): محله گولتورک بوگو، لیمان ۵۷
  • رستوران ممدوف بدروم (Memedof Restaurant): خیابان گریسالتی، موکی ۴۲
  • رستوران اورفوز بدروم (Orfoz Restaurant): محله کومباهچی، خیابان زکی موران
  • رستوران میام بدروم (Miam Restaurant): منطقه گولتورک بوگو، سوکاک
  • رستوران میموزا بدروم (Mimoza Restaurant): محله گوموشلوک، یالی موکی ۱۰۴
  • رستوران ماوی سورگن بدروم (Mavi Surgun Restaurant): محله کارسی

محبوب ترین هتل های بدروم برای گردشگران

نظرات در مورد سفر به بدروم شاید بهترین راهنما برای انتخاب هتل در این شهر باشد. طبق تجربه و نظرات گردشگران مختلف، بهترین و محبوب‌ترین هتل‌های بدروم عبارتند از:

  • هتل وگ بدروم (Vogue Hotel Supreme Bodrum): از هتل‌های درخشان 5 ستاره در بدروم که در خلیج توربا واقع شده و مساحتی بالغ بر 400 هزار مترمربع دارد.
  • هتل ریکسوس بدروم (Rixos Premium Bodrum): هتلی 5 ستاره با خدمات All که 5 سوئیت، 6 نوع ویلا و 4 نوع اتاق واحدهای اقامتی آن را تشکیل می‌دهند.
  • هتل دیاموند بدروم (Diamond of Bodrum): از بهترین هتل‌هایuall  و 5 ستاره بدروم که تنها چند قدم با ساحل آکان فاصله دارد.
  • هتل رویال آسارلیک (Royal Asarlik Beach): این هتل 5 ستاره در فاصله 3 کیلومتری از مرکز شهر بدروم و در منطقه زیبای گومبت جا خوش کرده است. 
  • هتل مارمارا بودروم (The Marmara Bodrum): اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکس این هتل 5 ستاره چشم‌اندازی زیبا به خلیج بدروم دارند.
  • هتل گرین بیچ ریزورت (Green Beach Resort Hotel): از بهترین هتل‌های 5 ستاره بدروم که از ساحل اختصاصی و خدمات All برخوردار است. 
  • هتل کاستا بیتزهان (Costa Bitezhan Hotel): در این هتل 5 ستاره، با بهترین پکیج از خدمات رفاهی و تفریحی از مسافران استقبال می‌شود.
  • هتل یاسمین بدروم (Yasmin Resort Bodrum): از هتل‌های 5 ستاره بدروم که در ساحل معروف و دوست‌داشتنی گوموشلوک قرار دارد.
  • هتل ال وینو اند سوئیتز (El Vino & Suites Hotel): هتلی 4 ستاره که به کامل‌ترین امکانات رفاهی مجهز است.

هتل وگ از بهترین هتل ها در سفر به بدروم ترکیه

هتل وگ بدروم

وسایل لازم برای سفر به بدروم

تور سفر به بدروم یکی از بهترین و پرطرفدارترین تورهای مسافرتی میان گردشگران است. چه قرار باشد با تور به این شهر رویایی سفر کنید و چه بخواهید به شکل شخصی به بدروم بروید، موارد زیر چک‌لیستی کامل از وسایل ضروری برای سفر خواهد بود:

  • کیف دوشی یا کمری برای حمل پاسپورت و پول نقد
  • لباس گرم برای شب‌های سرد بدروم
  • وسایل و تجهیزات ساحل‌گردی از جمله لباس شنا
  • لباس راحتی مثل دمپایی، شلوارک و پیراهن ساحلی
  • کفش راحتی و اسپرت
  • تجهیزات الکترونیکی مانند پاوربانک و هدفون
  • وسایل و داروهای ضروری در سفر
  • وسایل شخصی مانند مسواک و حوله
  • ضدآفتاب، عینک آفتابی و کلاه لبه‌دار

ارتباط تلفنی و اینترنت در سفر به بدروم

هنگام سفرهای خارجی، تهیه سیمکارت از اقدامات ضروری است که باید در شهر مقصد انجام دهید. البته در سال‌های اخیر هزینه خرید سیم‌کارت و بسته‌های مکالمه و اینترنت در ترکیه بالا رفته و تهیۀ سیم‌کارت این کشور چندان معقولانه نیست. ضمن اینکه برای ثبت‌نام در اپراتورها، باید نشانی محل سکونت خود در ترکیه را ارائه دهید؛ وگرنه سیم‌کارت خریداری‌شده فقط 3 ماه فعال خواهد بود. به‌همین‌دلایل پیشنهاد ما این است که یا از داخل ایران سیم‌کارت‌های مسافرتی تهیه کنید و یا با خرید بسته‌های رومینگ به مدت طول سفر خود، هزینه‌های سفرتان را کاهش دهید.

بااین‌حال، اگر به هر دلیلی قصد خرید سیم‌کارت از بدروم را دارید، می‌توانید به 3 اپراتور با نام‌های Turkcell، Turk Telekom و Vodafone مراجعه کنید که اعتبار هر کدام، به مدت 3 ماه است. هزینه‌ای هم که بابت خرید هر سیمکارت باید بپردازید، به ترتیب 650 لیر، 150 لیر و 490 لیر خواهد بود.

تور ترکیه؛ بهترین انتخاب برای سفر اول به بدروم

همه چیز درباره سفر به بدروم را برایتان گفتیم. حالا که می‌دانید بدروم کجاست، احتمالا شوق و رغبت بیشتری برای سفر به این شهر سراسر شگفتی خواهید داشت. شما می‌توانید برای سفر به این شهر زیبا، بندری و خوش‌آب‌وهوا، با تور گردشگری بدروم همراه شوید. قیمت تور بدروم نسبت به هزینه سفر شخصی شما بسیار به‌صرفه‌تر بوده و می‌توانید از خدماتی همچون ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی رایگان و پشتیبانی تورلیدرها در مقصد نیز بهره‌مند شوید. اما اگر شکل دیگری از سفر را می‌پسندید، حتما برای دیگر خوانندگان این مطلب هم بنویسید. دانسته‌های شما می‌تواند راه‌گشای مسیر تازه‌ای برای کسب تجربیات جدید باشد.

سوالات متداول:

1. کشور بدروم کجاست؟

بدروم (Bodrum) کشور نیست؛ بلکه شهری بندری است که در جنوب غربی ترکیه و در منطقه اژه قرار گرفته است.

2. بدروم برای سوغات چی دارد؟

سفال، زیورآلات، محصولات چرمی و چشم‌نظر از سوغات معروف این شهر هستند.

3. آیا سفر به بدروم ویزا می خواهد؟

خیر؛ برای سفر به هیچ یک از شهرهای ترکیه نیازی به دریافت ویزا ندارید.

4. آیا بدروم پرواز مستقیم دارد؟

بله؛ فرودگاه بین المللی میلاس بدروم (Milas Bodrum Airport) میزبان پروازهای خارجی از ایران است.

بخش نظرات

اپلیکیشن تریپ

با اپلیکیشن تریپ، به‌سادگی پروازهای چارتر و ارزان، تورهای متنوع و هتل‌های دلخواه خود را جستجو و رزرو کنید. همچنین با پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته، تجربه‌ای مطمئن و بدون دغدغه از سفر را برای خود فراهم نمایید.

QRcode
برای دانلود اسکن کنید
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc