https://gateway.trip.ir/api/

همه چیز درباره مرکز خرید میکامال کیش

به روز رسانی: 24 شهریور ، 1403 راهنمای سفر

میکامال کیش

تصورات‌تان را از تمام مراکز خریدی که تجربه خرید از آن‌ها را دارید، دور بریزید و به پاساژی کم‌نظیر در کل خاورمیانه فکر کنید! این مرکز خرید درخشان و بی‌رقیب، میکامال کیش نام دارد؛ مجتمعی تفریحی تجاری که خرید و سرگرمی را به شکل دلچسبی در هم می‌آمیزد. تردید نداریم که اگر فقط یک‌بار مهمان غرفه‌های رنگارنگ، پاساژهای متنوع و سالن‌های بازی مهیج آن شوید، دیگر سراغ هیچ مرکز خریدی نخواهید رفت. هدف از نگارش این نوشتار معرفی کاملی از این مجموعه تجاری تفریحی است. پس اگر نمی‌خواهید سفرتان به کیش را بدون گشت‌وگذار در میکا مال کیش به پایان ببرید، تا انتها همراه ما باشید.

میکامال کیش کجاست؟

میکا مال مرکز خریدی درجه یک و همه‌چیز‌تمام در استان هرمزگان و در شهر کیش است. این مجتمع تجاری در بلوار فردوسی قرار دارد و از حیث وسعت و معماری جزء برترین مراکز خرید خاورمیانه محسوب می‌شود.

میکامال با زیربنایی حدود 202 هزار مترمربع، مساحتی بالغ بر سه و نیم هکتار دارد. 15 هزار مترمربع از مساحت میکامال کیش به طراحی بخش تفریحی و 7 هزار مترمربع آن به اجرای بخش تجاری اختصاص پیدا کرده است.

نقشه میکامال کیش در گوگل مپ

تاریخچه ساخت مجتمع میکامال کیش

زمان افتتاح میکا مال کیش به تخریب بزرگ‌ترین باغ ‌وحش این جزیره مرجانی بازمی‌گردد. باغ‌ وحش بزرگ و تماشایی این جزیره میزبان چندین راس آهو، یک قلاده خرس، یک قلاده شیر، چند قطعه پرنده و گروهی از میمون‌های سنجابی بوده است. از آنجایی که جمعیت آهوان موجود در این زیستگاه بیش از سایر حیوانات بود، به آن لقب پارک آهوان را بخشیدند.

شایان ذکر است که در حیات وحش معروف جزیره کیش بیش از 100 اصله درخت کهنسال هم وجود داشت که به نوعی پوشش گیاهی این منطقه را تشکیل می‌داد. با عدم مراقبت‌های لازم از حیات وحش و پدیدآمدن طیف وسیعی از مشکلات برای مردم محلی این جزیره، پارک آهوان تخریب شد و مرکز خرید میکامال جای آن را گرفت. صاحب میکامال کیش شخصی به نام نادر کشتکار است که در سال 1398 خورشیدی این مجموعه را افتتاح کرد.

تفریحات میکامال کیش

تفریح و خوشگذرانی برای ما ایرانی‌ها بر هر چیزی اولویت دارد. مرکز خرید میکامال نیز با درنظرداشتن همین روحیه گردشگرانه و شادی‌طلب مسافران، بهترین و ناب‌ترین تفریحات را برای آن‌ها تدارک دیده است. در ادامه می‌توانید با بخش‌های مفرح و سرگرم‌کننده این مجموعه آشنایی کاملی پیدا کنید.

سینما میکامال کیش

از بزرگ‌ترین پروژه‌های سینمایی خارج از تهران که آوازه‌اش در کل خاورمیانه پیچیده، پردیس سینمایی میکامال کیش است. این بخش از مرکز خرید میکامال در طبقه 4 قرار دارد و دارای 8 سالن مجزا با ظرفیتی بیش از 5000 نفر است. صندلی‌های استاندارد، پخش صدای باکیفیت، تهویه هوای مطبوع و وضوح دید در صفحه نمایش 360 درجه‌ای همگی با هم تجربه‌ای بدیع از تماشای فیلم‌های روز دنیا در سینما را برای شما به ارمغان می‌آورد.

برای استفاده از این مجموعه، بهتر است از سانس سینما میکامال کیش اطلاع پیدا کنید:

  • سانس 1: بین 5 تا 6 بعدازظهر
  • سانس 2: بین 6 تا 7 بعدازظهر
  • سانس 3: بین 7 تا 8 شب
  • سانس 4: بین 8 تا 9 شب
  • سانس 5: بین 9 تا 10 شب
  • سانس 6: بین 10 تا 11 شب
  • سانس 7: بین 11 تا 12 شب

جالب است بدانید که سینمای میکامال کیش تنها سالنی اختصاص‌یافته به پخش فیلم‌ نیست؛ این بخش گاهی اوقات میزبان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین همایش‌ها و کنفرانس‌های بین‌المللی نیز هست. در پایان معرفی این بخش خارق‌العاده و جذاب باید از مجهزبودن آن به سیستم دالبی و تکنولوژی سه‌بعدی یاد کنیم که دوستداران فیلم را به بهشتی سینمایی دعوت می‌کند.

برای خرید بلیط سینما میکامال کیش می‌توانید به وبسایت رسمی این مجموعه یا سایت سینماتیکت مراجعه کنید. روش دیگر این است که در سالن سینما حضور پیدا کرده و با مراجعه به باجه‌های فروش، بلیط فیلم موردنظرتان را خریداری کنید.

  • شماره تماس سینما میکامال کیش: 07644486399

تصاویر میکامال کیش

شهربازی میکامال کیش

از دیگر بخش‌های جذاب میکا مال شهربازی خانوادگی آن است که اوقات بسیار خوش و به‌یادماندنی را برای تمام سنین به ارمغان می‌آورد. این مجموعه مفرح با وسعتی بالغ بر 2 هزار مترمربع در طبقه سوم میکامال قرار دارد. بد نیست بدانید که شهربازی این مرکز خرید با الهام از بزرگ‌ترین شهربازی‌های جهان و با مشارکت بیش از 50 شرکت داخلی و همکاری 11 شرکت خارجی طراحی و اجرا شده است. در دل این مجموعه 4 پروژه بسیار مفرح و سرگرم‌کننده وجود دارد که در ادامه به معرفی هر کدام می‌پردازیم. 

1. ترامپولین پارک

مهیج‌ترین بخش شهربازی که از حضور در آن هرگز خسته نمی‌شوید، ترامپولین یا نینجا پارک است. این بخش هیجان و خنده را بدون تجربه هرگونه تنش یا اضطرابی روانه وجودتان می‌کند. البته این را هم باید بدانید که شرط حضور در این مجموعه علاقه‌مندی شما به پرش و ارتفاع است؛ چراکه به کمک تکنیک طراحی‌شده در این بخش، هر جایی از آن که قدم بگذارید احتمال اینکه تا سقف پرتاب شوید، بسیار زیاد خواهد بود. قیمت بلیط ترامپولین پارک به مدت زمان حضور شما در این مجموعه بستگی دارد.

2. کیدزلند

در کیدزلند میکامال به کودکان خود این فرصت را می‌دهید تا زندگی در دنیایی کاملا واقعی را تجربه کنند. این مجموعه که به شهر مشاغل هم معروف است، بخش‌هایی از زندگی واقعی بزرگسالان را در مقیاسی کوچک برای کودکان به نمایش می‌گذارد. خیابان‌های واقعی، بانک‌ها، ایستگاه‌های آتش‌نشانی و دفاتر مختلف از بخش‌های جالب و دیدنی این مجموعه است.

3. مجموعه انیمیشن استودیو

در بخش انیمیشن استودیو این فرصت مهیا شده است تا کودکان زیر 15 سال به دنیای کارتون‌ها وارد شوند و لحظاتی را در کنار شخصیت‌های محبوب انیمیشنی سپری کنند. مسلما این بخش هم نظیر سایر قسمت‌های شهربازی شور و هیجان خاصی را برای کودکان به همراه خواهد داشت.

4. هتل زامبی میکامال کیش

هتل زامبی همان‌طور که از نامش پیداست، بخش خوفناک و رعب‌انگیز شهربازی میکا مال را تشکیل می‌دهد. این هتل با رقم‌زدن اتفاقاتی بسیار ترسناک و عجیب‌وغریب لحظاتی نفس‌گیر و مهیج را برای بازدیدکنندگان رقم می‌زند. ورود به این مجموعه در قالب گروه‌های 5 نفره و با همراهی کامل تورلیدر میسر خواهد بود. شایان ذکر است که کودکان زیر 12 سال و افرادی با بیماری‌های قلبی عروقی اجازه ورود به هتل زامبی را ندارند.

هتل زامبی میکامال کیش

تصویری از هتل زامبی میکامال کیش

پاتیناژ میکامال کیش

اسکی روی یخ، آن هم در گرمای سوزان 50 درجۀ جنوب، تجربه‌ای ناب است که تنها نصیب بازدیدکنندگان خوش‌اقبال میکا مال در کیش می‌شود. سالن پاتیناژ بخش دیگری از مرکز خرید میکا مال است که با ارائه بازی‌های برفی و یخی شکل بدیعی از تفریح و سرگرمی را برای مسافران به ارمغان می‌آورد. هاکی، کرلینگ، اسکی روی یخ، بامپرکار، مینی‌کار و تئاتر روی یخ از جمله فعالیت‌های مفرح در سرزمین برفی و یخی پاتیناژ است. یادتان باشد که اگر در این عرصه تازه‌کار هم باشید، باز به لطف فضای حرفه‌ای و راهنمایان کاربلد این مجموعه بهترین لحظات عمرتان را تجربه خواهید کرد.

آکواریوم میکامال کیش

وسیع‌ترین آکواریوم خاورمیانه در دل مرکز خرید میکامال کیش جا خوش کرده است. اگر به دنیای زیر آب علاقه‌مند هستید، آکواریوم این مجموعه بهترین فرصت برای شما خواهد بود. تماشای زندگی آبزیان مختلف، دلفین‌های بازیگوش و برکه‌های آبی از جذابیت‌هایی است که برای همیشه گوشه ذهن شما باقی می‌ماند. این بخش آسانسوری با نمای 360 درجه به زیر آب هم دارد که با حضور در آن شاهد صحنه‌هایی بسیار غافلگیرکننده خواهید بود. فراموش نکنید که بخش آکواریوم میکامال فرصت غواصی در کیش را هم در اختیارتان می‌گذارد. پس این فرصت را غنیمت بشمارید و با تجربه این فعالیت ناب خاطرات سفرتان به کیش را پربارتر کنید.

تونل باد میکامال کیش

اگر همیشه رویای پرواز در سر داشته‌اید، وقتش رسیده با حضور در تونل باد مرکز خرید میکامال به این آرزوی دست‌نیافتنی جامه عمل بپوشانید. تونل باد از بخش‌های بی‌نظیر و ناشناخته این مجموعه تفریحی است که با کمک فشار و سرعت باد، افراد را به پرواز درمی‌آورد. این بخش تونلی شیشه‌ای به ارتفاع 9 متر و قطر 3 متر دارد که در فاصله طبقات سوم و چهارم این مرکز خرید واقع شده است.

تله کابین میکامال کیش

تله‌کابین مجموعه تفریحی میکامال ارزش آن را دارد که همین الان برای خرید بلیط هواپیما کیش اقدام کنید. این تله‌کابین، شما را به سفری فوق‌العاده دلنشین بر فراز آب‌های نیلگون جزیره دعوت می‌کند.

تلکه‌کابین میکامال از دو نوع معمولی و VIP تشکیل شده که امتیاز نوع VIP آن را می‌توان در مجهزبودنش به سیستم گرمایشی و سرمایشی، پخش موزیک و امکان سرو غذا مرتبط دانست. این بخش در طبقه چهارم مرکز میکامال قرار دارد و با طی‌کردن مسافتی 3 کیلومتری شما را به اسکله می‌رساند. قیمت تله‌کابین میکا مال کیش در سال 1403 برای هر نفر 260 هزار تومان بوده و ساعت کاری آن 17:30 الی 21:30 شب است. برای تهیه بلیط تله‌کابین هم می‌توانید به صورت حضوری و هم به شکل اینترنتی با مراجعه به وبسایت رسمی این مرکز خرید اقدام کنید.

بیلیارد و بولینگ میکامال کیش

مرکز خرید میکامال در کیش هنگام طراحی فعالیت‌های مفرح حواسش به تمام سلیقه‌ها بوده است. سالن بیلیارد و بولینگ نیز بخش دیگری از فعالیت‌های سرگرم‌کننده این مجموعه را تشکیل می‌دهند. در این قسمت شما می‌توانید فارغ از استعداد و مهارتی که دارید، با دوستانتان رقابت کنید و لحظاتی ناب و خاطره‌انگیز را برای خود رقم بزنید.

عکسی از سالن بولینگ میکامال کیش

موزه مادام میرور

در موزه مادام میرور کیش می‌توانید سفری تمام‌عیار به دنیای فرهنگ، هنر و تاریخ این مرزوبوم داشته باشید. جنس تفریح و سرگرمی در این بخش با سایر قسمت‌های مرکز خرید میکامال توفیری اساسی دارد. قدم‌زدن در محله‌های تاریخی و بسیار قدیمی، به‌نظاره‌نشستن گنجینه‌ای کامل از آثار هنری در دوره‌های مختلف اعم از نقاشی‌ها، مجسمه‌ها و اشیای باستانی و گرفتن عکس یادگاری با شخصیت‌های برجسته تاریخی هنری از جمله فعالیت‌های آرامش‌بخش این مجموعه است.

به طور خلاصه در موزه مادام میرور به لطف فضای دلنشین و طراحی‌های خارق‌العاده‌اش شما این فرصت را دارید تا سفری کوتاه به دل تاریخ کهن این سرزمین داشته باشید. در این مجموعه کارگاه‌های آموزشی متعددی هم برگزار می‌شود که شرکت‌کردن در آن‌ها برای علاقمندان به تاریخ و هنر خالی از لطف نخواهد بود.

اتاق فرار میکامال کیش

اتاق فرار میکامال تنها بخش موجود در این مرکز خرید است که تنها روی کاغذ وجود دارد و شکل واقعی به خود نگرفته است. اما خبر خوب اینکه این اتاق فرار طبق آنچه روایت می‌شود، مخوف‌ترین اتاق فرار در تمام ایران خواهد بود.

اتاق فرار میکامال کیش

عکسی از اتاق فرار میکامال

امکانات رفاهی مجموعه میکامال کیش

امکانات رفاهی مرکز خرید میکامال در کیش از بخش تفریحی آن چیزی کم ندارد. این مجموعه علاوه‌براینکه از بهترین جاهای دیدنی کیش به شمار می‌رود، رستوران، کافی‌شاپ، فروشگاه و امکانات رفاهی دیگری دارد که به نیاز گردشگران و کیش‌وندان پاسخ می‌دهد.

پاساژ میکامال کیش

همان‌طور که در بخش اطلاعات میکامال کیش گفته شد، قسمت تجاری این مجموعه  از 800 غرفه رنگارنگ و مدرن تشکیل می‌شود. در فروشگاه‌های متنوع این مجموعه هر چیزی که فکرش را بکنید با بهترین کیفیت یافت می‌شود. پوشاک، لوازم آرایشی، ساعت، جواهرات، لوازم ورزشی، کیف و کفش، چمدان، اساب‌بازی، لوازم منزل و تجهیزات الکترونیکی از جمله محصولات عرضه‌شده در بازار میکامال کیش است. این مجموعه افتخار میزبانی از برترین برندهای جهانی را هم دارد که از میان آن‌ها می‌توان به نایک، آدیداس، پوما و ریباک اشاره کرد.

فودکورت میکامال کیش

عیش چندین ساعت گشتن و خرید، تنها با سرو غذا در فضای دلباز رستوران میکامال کیش کامل می‌شود. رستوران‌های این مرکز تجاری به دلیل داشتن فضایی فوق‌العاده مدرن و رمانتیک، سرویس‌دهی منظم، غذای باکیفیت و رفتار درجه یک پرسنل، بهترین رتبه را در میان رستوران‌های ایرانی دارند. نگران ذائقه و سلیقه‌تان در سبک غذایی هم نباشید؛ فودکورت‌ میکامال با ارائه منویی متنوع از غذاهای ایرانی و بین‌المللی رضایت هر نوع سبک و ذائقه‌ای را به خوبی جلب می‌کند. بهترین رستوران های کیش در این مجموعه عبارتند از:

  • رستوران کاوو
  • رستوران دنر گاردن
  • رستوران ایزاکایا
  • رستوران ویولا جلاتو
  • رستوران چلوشاپ
  • رستوران برگر لینک
  • رستوران پین
  • رستوران میکا مال
  • رستوران کافه ام
  • ساندویچ باماهاس

کافه های میکامال کیش

فضای بسیار دنج کافه‌های میکامال نیز با متنوع‌ترین نوشیدنی‌ها و دسرها از شما پذیرایی می‌کند. هر زمان که میان خرید یا تفریح، تشنگی و خستگی بر شما غالب شد، سری به کافه‌های دلباز و صمیمانه این مجموعه بزنید تا برای ادامه گردش، انرژی لازم را در وجودتان احیا کند. کافه‌های این مجموعه تجاری تفریحی شامل موارد زیر می‌شوند:

  • کافه دامون
  • کافه لمیز
  • بال کافه
  • کافه ساعدی‌نیا
  • کافه دانته
  • کافه بارا
  • کافه هاگ ماگ
  • کافه بستنی زری
  • کافه آمین فکتوری

کافه ساعدی نیا در میکا مال کیش

عکسی از کافه ساعدی نیا در میکامال

باشگاه بدنسازی میکامال کیش

اگر حفظ روتین ورزشی در سفر هم برایتان مهم است، خبر خوبی داریم. در مرکز خرید میکامال دو سالن مجزای بدنسازی برای بانوان و آقایان وجود دارد. ورزشکاران می‌توانند در فضای بسیار وسیع و نشاط‌آور این سالن‌ها، انواع و اقسام تمرینات ورزشی را به برنامه گردشگری خود اضافه کنند.

هایپرمارکت مجتمع میکامال

به جرات می‌توان گفت که بهترین بخش مرکز خرید میکامال که گردشگران با حضور در آن متوجه گذر زمان نمی‌شوند، هایپرمارکت این مجموعه در طبقه 2- است. غرفه‌بندی این مجموعه با ظرافت و نکته‌سنجی هرچه‌تمام طراحی و اجرا شده است. بنابراین شما می‌توانید به‌راحتی اقلام موردنظرتان را خریداری کنید. از همه مهم‌تر تنوع موجود در محصولات عرضه‌شده در این فروشگاه است که اسباب جلب رضایت و خشنودی تمام مشتریان را فراهم می‌کند.

شماره تلفن و آدرس میکامال کیش

اگر با خودرو شخصی به کیش سفر کرده‌اید، برای دسترسی به مجتمع میکامال لازم است ابتدا وارد یکی از خیابان‌های خیام یا رودکی شوید که نزدیک‌ترین مسیر همان خیابان خیام خواهد بود. حالا با قرارگرفتن در ضلع شمال غربی بلوار خیام به سمت راست برانید و وارد میدان پردیس شوید. از خروجی اول عبور کنید و در بلوار رازی به مسیر خود ادامه دهید. بعد از پیمودن 200 متر به سمت راست حرکت کنید تا وارد میدان فردوسی و سپس میدان مادر شوید. در نهایت خروجی سوم در میدان فردوسی را رد کنید. حالا دیگر با مجتمع میکامال کیش تنها به اندازه 200 متر فاصله دارید.

  • آدرس: استان هرمزگان، جزیره کیش، بلوار فردوسی، میدان آبشار
  • شماره تلفن: 07644456990- 0761850

ساعت کاری و سایت میکامال کیش

مجموعه تفریحی میکامال همه‌روزه از ساعت 10 صبح الی 12 شب پذیرای گردشگران از سرتاسر دنیاست. ساعت کاری میکامال کیش در روزهای تعطیل از 12 شب به 1 بامداد تغییر زمان می‌دهد.

جاهای دیدنی اطراف میکامال در کیش

در برنامه‌ریزی برای سفر، استفاده مفید از زمان حرف اول را می‌زند. پیشنهاد می‌کنیم هنگام بازدید از میکا مال در کیش، از دیگر جاذبه‌های جزیره در اطراف آن هم دیدن کنید. بهترین مکان‌های دیدنی و سواحل کیش اطراف میکامال عبارتند از:

تصویری از ساحل مرجان کیش

بهترین هتل‌های اطراف مجتمع میکا مال کیش

مجتمع میکامال به لطف موقعیت مکانی خوب و دارابودن دنیایی کامل و بی‌نقص از تفریحات جذاب و مهیج، به‌عنوان برترین جاذبه توریستی کیش شناخته می‌شود. از آنجایی که همه گردشگران این جزیره، میل زیادی به گردش و تفریح در مجموعه میکامال دارند، در ادامه لیستی از بهترین هتل های کیش نزدیک به میکا مال را با شما به اشتراک می‌گذاریم. اقامت در هتل‌های زیر اسباب دسترسی راحت‌تر گردشگران به میکامال را فراهم می‌کند:

  • هتل داریوش کیش
  • هتل ارم کیش
  • هتل آبادگران کیش
  • هتل آرامیس کیش

بازدید از میکا مال در سفر به کیش

جزیره مرجانی کیش با دارابودن هزاران جاذبه و شگفتی صدرنشین بهترین مقاصد توریستی در جنوب ایران است. یکی از شگفتی‌های تازه‌نفس این جزیره مرکز خرید میکامال است که هر گوشه از آن سبب حیرت و بهت گردشگران خوش‌ذوق این منطقه می‌شود. اگر قصد گشت‌وگذار در جزیره با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه را دارید، پیشنهاد ما خرید تور کیش است. دراین‌صورت، هم از ارزانترین قیمت بلیط هواپیما چارتری برخوردار شده و هم می‌توانید هتل محل اقامتتان را به سلیقه خود انتخاب کنید.

شما از جزیره کیش چه می‌دانید؟ آیا تابحال به آن سفر کرده‌اید؟ کدام جاذبه گردشگری آن برایتان جذاب‌تر است؟ حتما نظرتان را برایمان بنویسید.

سوالات متداول:

1. میکا مال کیش کجاست؟

این مرکز خرید و مجموعه تفریحی در بلوار فردوسی، میدان آبشار جزیره کیش قرار دارد.

2. تفریحات و بازی های میکامال کیش چیست؟

شهربازی، موزه، آکواریوم، تونل باد، تله‌کابین، سالن بیلیارد، سالن بولینگ، سینما، هتل زامبی، مجموعه مشاغل کودکان، ترامپولین‌پارک و مجموعه انیمیشن استودیو تفریحاتی هستند که گردشگران کیش می‌توانند در مرکز خرید میکا مال تجربه کنند.

بخش نظرات

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc