https://gateway.trip.ir/api/

4 پارک آبی بدروم در سفر تابستانی به ترکیه

به روز رسانی: 10 مرداد ، 1403 راهنمای سفر

پارک آبی بدروم

شاید از پارک آبی بدروم کم شنیده باشید؛ این شهر یکی از مقاصد لاکچری جذاب در جنوب ترکیه است که ضمن داشتن سواحلی زیبا و چشم‌نواز پارک‌های آبی متنوعی هم دارد. پارک‌های آبی از آن دسته جاذبه‌های تفریحی هستند که معمولا کمتر کسی می‌تواند به آن نه بگوید. حالا اگر پای ترکیه و تفریحات آبی آن هم در میان باشد، دیگر ماجرا سخت‌تر می‌شود. اگر برنامه سفری خانوادگی به بدروم دارید و می‌خواهید خنک‌ترین تابستان عمرتان را تجربه کنید، تا انتها همراه ما باشید. ما در این مقاله با معرفی 4 پارک ابی بدروم هیجان و شادی را چاشنی سفرتان به این شهر خواهیم کرد.

1) پارک آبی ددمان؛ معروفترین پارک آبی بدروم

پارک آبی ددمان معروف به آکوا پارک بدروم (Aquapark Dedeman Bodrum) بهترین پارک آبی بدروم ترکیه است که بهانه سفر بسیاری از گردشگران به این شهر ساحلی زیبا می‌شود. این پارک آبی در سال 1999 میلادی، در مساحتی بالغ بر 65 هزار مترمربع افتتاح شد و در سال 2018 توسط مدیریت جدید، به «اورتاکند» تغییر نام پیدا کرد. البته هنوز هم بومیان این منطقه آن را با همان نام قدیمش، یعنی پارک آبی ددمان می‌شناسند.

مجموعه تفریحی ددمان در جزیره اورتاکند و در فاصله 8 کیلومتری از مرکز شهر قرار دارد. اگر بخواهید از راز محبوبیت این پارک هم بدانید، باید بگوییم این مجموعه قدیمی هرسال با شکل‌وشمایل جدیدتری به استقبال گردشگران می‌رود و همین موضوع اسباب رضایت بیشتر بازدیدکنندگان را فراهم می‌کند.

تفریحات آبی پارک ددمان بدروم

تفریحات آبی این مجموعه آنقدر مهیج و نشاط‌برانگیز است که شما از تکرار چندباره آن سیر نمی‌شوید. خیلی هم تفاوتی ندارد چندسالتان باشد؛ درهرحال، با پیچ‌وتاب‌خوردن در هر بازی صدای خنده‌تان تمام فضای وسیع این پارک را پر می‌کند.

اولین و مهیج‌ترین تفریح در این پارک آبی، رودخانه‌ای 350 متری است که امواجی مصنوعی دارد. در این مجموعه 23 سرسره‌ طویل و عریض هم به چشم می‌خورد که برای افزایش آدرنالین خون شما با هم رقابت می‌کنند. استخرهای گوناگون، قایق‌های بادی، جکوزی، ماساژ و سونا، ساحل مصنوعی و سالن بدنسازی از دیگر تفریحات پرطرفدار این پارک ابی بدروم هستند.

امکانات رفاهی پارک آبی ددمان بدروم

آکوا پارک بدروم فقط جایی برای شنا یا سقوط آزاد نیست؛ این مجموعه امکانات سرگرم‌کننده ایده‌آلی هم دارد که لذت حضور گردشگران در پارک آبی را چندین برابر می‌کند. سرو غذاهای خوشمزه در رستوران‌های ترکی، خوردن نوشیدنی‌های خنک در کافه‌های دلباز و ریلکس‌کردن در آلاچیق‌های باصفا از تفریحات دیگری هستند که حتما باید تجربه کنید.

پارک آبی ددمان امکانات دیگری را هم در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مرکز خرید، پارکینگ، باغ کودک، سالن شطرنج، حمام و رختکن و خدمات پزشکی اشاره کرد.

آدرس سایت و قیمت بلیط پارک آبی ددمان

اگر قصد سفر به بدورم در فصل تابستان را دارید، پیش از مراجعه به مجموعه آبی ددمان، به وبسایت آن سر بزنید تا از تغییرات قیمت و ساعت کاری آن مطمئن شوید.

  • ساعت کاری: همه‌روزه از ساعت 10 صبح تا 5 بعدازظهر
  • هزینه بلیط: برای بزرگسالان 35 دلار؛ برای کودکان 7 تا 12 سال 30 دلار؛ برای خردسالان رایگان
  • آدرس وبسایت: www.bodrumaquapark.net

 پارک آبی ددمان| آکوا پارک بدروم

عکسی از پارک آبی ددمان

2) پارک آبی پایرتس این کاکتوس؛ از بهترین پارک آبی های بدروم

معرفی دیگر ما از پارک های آبی بدروم، پارک پایرتس این کاکتوس (Pirates Inn Cactus Aquapark) است که باید آن را یک سروگردن از پارک آبی وان و دیگر شهرهای ترکیه بالاتر دانست. این مجموعه تفریحی در خلیج تیلکیجیک (Tilkicik) قرار دارد و از مساحتی بالغ بر 4500 مترمربع برخوردار است. موقعیت مکانی ایده‌آل این پارک و نزدیکی آن به مرکز شهر بدروم، دسترسی راحتی را برای همه گردشگران فراهم می‌کند.

تفریحات پارک آبی پایرتس

نگاه به مساحت کم و فضای کوچک این پارک نکنید؛ این مجموعه با طراحی بسیار خلاقانه و هوشمندانه همه محدودیت‌ها را کنار زده و فضایی فوق‌العاده مفرح و مهیج را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید پارک آبی پایرتس به پارک آبی دزدان دریایی بدروم هم شهرت دارد.

این مجموعه 9 سرسرۀ مختاف دارد که شما را با سرعتی باورنکردنی به سمت جلو حرکت می‌دهد. بازی‌های استخری در پارک آبی پایترس دنیایی دیگر از هیجان را برای شما به تصویر می‌کشند. در استخرهای متنوع این مجموعه باید خودتان را به دست امواج خروشان آن بسپارید تا طعم واقعی‌تری از شادی را تجربه کنید. حمام آفتاب، ایروبیک و سقوط آزاد هم 3 فعالیت مفرح دیگر در این پارک آبی هستند که اسباب نشاط شما و همراهانتان را فراهم می‌کنند.

امکانات رفاهی پارک آبی پایرتس

پارک آبی بدروم پایرتس پارکی برای تمام سنین و همه گروه‌هاست. چه با خانواده به این پارک بروید و چه تصمیم داشته باشید با جمع دوستان‌تان روزی مفرح را بگذرانید، پارک آبی پایترس انتخابی معقول و جذاب خواهد بود.

یکی از دلایلی که جای این پارک کوچک را در قلب همه گردشگران باز می‌کند، رویدادها و مسابقات مهیجی است که به بهانه‌های مختلف در این مجموعه برگزار می‌شود. از طرفی پارک آبی پایرتس رستوران‌ها و کافه‌های دلبازی دارد که با منویی وسوسه‌کننده از غذاهای ترکی به استقبال مهمانان می‌روند.

در این پارک فروشگاه‌های زیادی هم وجود دارد که می‌توانید برای خرید سوغات ترکیه روی اقلام رنگارنگ آن‌ها حساب کنید. در نهایت، به همۀ این موارد، خلوتی و آرامش بی‌نظیر پایرتس را هم باید اضافه کرد که تجربه‌ای متفاوت از تفریحات آبی را رقم می‌زند.

آدرس سایت و قیمت بلیط پارک آبی پایرتس

قیمت بلیط و ساعت فعالیت پارک آبی پایرتس این کاکتوس به شرح زیر است؛ اما توصیه می‌کنیم پیش از مراجعه، وبسایت این مجموعه را هم چک کنید:

  • ساعت کاری: ابتدا تا انتهای تابستان، از ساعت 10 صبح تا 6 بعدازظهر (این مجموعه در سایر فصل‌های سال تعطیل است)
  • هزینه بلیط: برای بزرگسالان 23 دلار؛ برای کودکان 7 تا 12 سال 20 دلار؛ برای خردسالان رایگان
  • آدرس وبسایت: www.cactushotels.com/pirates

پایرتس این کاکتوس پارک آبی بدروم ترکیه

تصویری از پارک آبی پایرتس این کاکتوس

3) هتل وگ؛ بهترین هتل بدروم با پارک آبی

داستان تفریح و سرگرمی در بدروم با معرفی این دو مجموعه تمام نمی‌شود. بهترین هتل بدروم با پارک آبی، هتل ووگ سوپریوم (Vogue Hotel Supreme) است که در شبه‌جزیره بدروم و در ساحل توربا قرار دارد. این شهر هتل‌های زیادی با تفریحات آبی مهیج دارد که در بحث هیجان چیزی از پارک‌های آبی وسیعش کم ندارند؛ اما توفیر اساسی پارک آبی هتل وگ با سایر پارک‌ آبی های بدروم، مناظر بسیار روح‌نواز و دل‌انگیزی است که دورتادور این مجموعه را احاطه می‌کند. بی‌تردید تفریح و هیجان در فضای زیبا و دلنشین پارک آبی هتل وگ مزه دیگری دارد.

تفریحات آبی پارک آبی هتل وگ

پارک آبی بدروم هتل وگ ضمن رعایت استانداردهای ایمنی توجه بسیار هوشمندانه‌ای به جزئیات هر بازی داشته است. همین موضوع فضای این پارک را برای تمام سنین به ویژه کودکان به محیطی امن و دوست‌داشتنی تبدیل می‌کند. در این مجموعه، دو استخر سرپوشیده و روباز برای بزرگسالان و استخری با انواع تیوپ برای کودکان نیز در این مجموعه دیده می‌شود.

اگرچه سرسره‌ها و بازی‌های آبی این هتل به پای پارک آبی آکوالند آنتالیا نمی‌رسد، اما 9 سرسره بزرگ برای بزرگسالان و 8 سرسره ایمن برای کودکان دارد. سرسره‌های ماری، پیچ‌درپیچ و سرسره تونلی، از محبوب‌ترین سرسره‌های این پارک آبی هستند. علاوه‌بر همۀ این‌ها، چرخ‌وفلکی بزرگ و مرتفع نیز در ساحل این هتل وجود دارد که دید زیبا و هیجان‌انگیزی از دریای زیر پایتان ارائه می‌کند.

امکانات رفاهی پارک آبی هتل ووگ سوپریوم

حمام ترکی، اتاق ماساژ، جکوزی، استخرهایی با اندازه‌های متفاوت و ورزش‌های آبی متنوع دیگر خدماتی است که گردشگران در پارک آبی بدروم این هتل به آن‎‌ دسترسی خواهند داشت. در پارک آبی این هتل دیسکو، فستیوال‌ها و جشن‌های شبانۀ بی‌شماری هم برگزار می‌شود که هدفش تنها ساختن روزی خاطره‌انگیز برای شما و اعضای خانواده‌تان است. مانند برخی از انواع پارک آبی آنتالیا، اجرای موزیک‌های شاد و پذیرایی از بازدیدکنندگان در کافه‌هایی دلباز و باصفا سایر امکانات رفاهی این مجموعه را تشکیل می‌دهند.

آدرس سایت و قیمت بلیط پارک آبی هتل وگ

پارک آبی ووگ بدروم داخل هتل این مجموعه قرار گرفته و ساعت فعالیت مشخصی ندارد؛ اما با رزرو اتاق در هتل می‌توانید به تفریحات آبی آن نیز دسترسی داشته باشید:

هتل وگ بهترین پارک آبی در بدروم

عکسی از پارک آبی هتل وگ

4) هتل هالیدی ریزورت اند اسپا؛ از هتل های پارک آبی دار بدروم

یکی دیگر از بهترین هتل های بدروم با پارک آبی هتل هالیدی ریزورت اند اسپا (Bodrum Holiday Resort & Spa) است که در منطقه ایچملر قرار دارد. این هتل در یکی از زیباترین سواحل بدروم، رو به دریای اژه واقع شده و تنها 4.5 کیلومتر تا مرکز شهر فاصله دارد. همچنین در نزدیکی یکی از معروف‌ترین جاهای دیدنی بدروم، یعنی آرامگاه هالیکارناسوس قرار گرفته است.

تفریحات آبی هتل هالیدی ریزورت اند اسپا

مجموعه آبی هتل هالیدی بدروم، شامل 3 استخر روباز، 1 استخر سرپوشیده و منطقۀ شنایی مخصوص کودکان است. این استخرها سرسره‌های متنوعی را هم در خود جای می‌دهند که سرسره پیچ‌درپیچ، جذاب‌ترین آن‌هاست. شما می‌توانید روی صندلی‌های آفتابگیر اطراف استخر و پارک آبی هتل هالیدی ریزورت اند اسپا دراز بکشید و ویتامین دی موردنیاز بدن خود را تامین کنید. همچنین می‌توانید با پرداخت هزینه اضافی، از ورزش‌های آبی و ساحلی آن همچون جت اسکی، بناناسواری، قایق‌رانی، غواصی، اسکی روی آب، قایق‌سواری با پدال، موج‌سواری و... نیز لذت ببرید.

امکانات رفاهی هتل هالیدی ریزورت اند اسپا

هتل هالیدی ریزورت اند اسپا که یکی از پارک آبی های بدروم ترکیه را در خود جای داده، خدمات ماساژ و Spa نیز به میهمانان ارائه می‌دهد. وای‌فای رایگان، بار نوشیدنی، باشگاه تناسب اندام، پارکینگ رایگان و اتاق خانوادگی نیز از دیگر امکاناتی است که با اقامت در این هتل و بازی در پارک آبی آن به شما ارائه می‌شود.

آدرس سایت و قیمت پارک آبی هتل هالیدی بدروم

برای رزرو اتاق در این هتل و استفاده از پارک آبی و استخرهای آن، می‌توانید به وبسایت هتل هالیدی ریزورت اند اسپا مراجعه کنید:

پارک آبی هتل هالیدی ریزورت اند اسپا بدروم 

تصویری از پارک آبی هتل هالیدی ریزورت اند اسپا

نکات حضور در پارک های آبی بدروم برای گردشگران

هتل های پارک آبی دار بدروم و مجموعه‌های آبی این شهر در فهرست جاذبه‌های دیدنی ترکیه در تابستان، رتبه بسیار خوبی را از آن خود کرده‌اند. یکی از مهم‌ترین دلایل انتخاب بدروم به‌عنوان بهترین شهر ترکیه برای سفر در تابستان همین مجموعه‌های آبی و سواحل این شهر است. اما حضور در هرکدام از این مجموعه‌ها آداب و شرایط خاصی دارد که در بخش پایانی این مطلب، اشاره کوتاهی به مهم‌ترین آن‌ها خواهیم داشت:

  1. برای استفاده هرچه‌بهتر از خدمات تفریحی و رفاهی پارک آبی بدروم لازم است مقداری پول نقد با خود به همراه داشته باشید.
  2. بردن نوشیدنی و غذا به داخل مجموعه‌های تفریحی ممنوع است.
  3. قبل از حضور در پارک های آبی بدروم وسایل قیمتی یا جواهرت‌تان را به جایی امن بسپارید.
  4. در تمام مجموعه‌های آبی بدروم بخشی به تفریح و بازی کودکان اختصاص دارد؛ بنابراین، از بردن کودکان به بخش بزرگسالان اجتناب کنید.
  5. بسیاری از بازی‌های مهیج پارک آبی های بدروم در فضایی روباز طراحی‌ و ساخته شده‌اند؛ بنابراین، بدون کرم ضدآفتاب، روغن برنزه‌کننده، کلاه و عینک آفتابی وارد این مجموعه نشوید.
  6. از آنجایی که پارک آبی بدروم سرسره‌های مهیچ و پیچ‌درپیچی دارد، بهتر است قبل از حضور در آن‌‌ها از خوردن غذاهای سنگین خودداری کنید.

پارک آبی بدروم؛ بهترین مقصد سفرهای تابستانی

بدروم مروارید درخشان دریای اژه است که با مناظر طبیعی شگفت‌انگیز و سواحل خیره‌کننده‌اش قلب همه گردشگران را به تسخیر خود درمی‌آورد. در میان تمام این جذابیت‌ها آنچه بیش از همه پای مسافران را به این شهر باز می‌کند، پارک‌ آبی بدروم و هتل های با پارک آبی در بدروم است. اگر شما هم قصد خرید تور بدروم و سفر به این شهر ساحلی و زیبا را دارید، حتما به مجموعه‌های آبی آن سر بزنید.

شما کدام پارک آبی را بیشتر می‌پسندید؟ ترجیح می‌دهید در یک هتل با پارک آبی بدروم اقامت کنید یا اقامتگاهی ساده‌تر رزرو کرده و یک روز از سفر خود را به پارک آبی بروید؟ اگر اطلاعات بیشتری از این مجموعه‌های آبی دارید، حتما برایمان بنویسید.

سوالات متداول:

1. کدام هتل بدروم پارک آبی دارد؟

هتل وگ، هتل بیچ ریزورت بدروم، هتل مجیک لایف، هتل رکسوس پرمیوم، هتل دوجا، هتل یاسمین، هتل لابراندا تی‌ام‌تی و هتل لابلانچ آیلند برخی از بهترین هتل‌های بدروم با پارک آبی هستند.

2. بهترین پارک آبی بدروم کدام است؟

مجموعه‌های آبی پایرتس این کاکتوس و آکواپارک ددمان، معروفترین و بهترین پارک های آبی بدروم هستند.

بخش نظرات

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc